Cloud Predictive Dialer

Wie gebruikt Cloud Predictive Dialer?

Inside sales, help desk, customer service, telemarketing, collections, fund raising, political campaigns, finance, insurance, healthcare, e-commerce, education, non-profit, energy, retail.

Wat is Cloud Predictive Dialer?

Manage inbound, outbound, blended or multi-channel communications using 3CLogics Cloud Contact Center Solutions.

Optimize internal and external communication, as well as customer engagements, with features including: intelligent IVR and multi-channel ACD, predictive dialer, call-recording, dynamic scripting, text-to-speech and extensive reporting and analytics.

3CLogic includes Computer Telephony Integration (CTI) and deep integration with ServiceNow, Salesforce and Microsoft Dynamics.

Cloud Predictive Dialer - Details

3CLogic

https://www.3clogic.com

Opgericht in 2005

Cloud Predictive Dialer - Prijsoverzicht

Cloud Predictive Dialer heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Cloud Predictive Dialer

Auto-dialer software
Automatisch nummers kiezen
CRM
Oproepen opnemen
Oproepscripts
Oproepverdeling
Predictief kiezen
Preview dialer
Progressief kiessysteem
Telefoongesprekken plannen
Campagnebehee
Campagnespecifieke beller-ID
Controle van oproepen
Leads beheren
Lijstbeheer
Naleving van FCC-richtlijnen
Naleving van FTC-richtlijnen
Oproepen doorsturen
Oproepen opnemen
Telefoongesprekken plannen

Reviews van Cloud Predictive Dialer

5 van 7 reviews worden weergegeven

In totaal
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenservice
4/5
Functies
3,8/5
Waar voor je geld
3,7/5
John C.
Training Manager
Medische praktijk, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 12-10-2017

"Simple to use auto dialer for your call center"

Opmerkingen: This is great for a mid to small size business, I don't think it would handle a larger organization quite as well but barring that it's a great tool.

Pluspunten: so working in the healthcare industry we needed some software that was able to call patients to inform them when they needed either new medications or an update in the coverage, this program made our jobs so much easier by eliminating a daily task thus allowing our employees to focus on tasks that could have been easily automated.

Minpunten: it takes a while to program exactly what you need and there's a bit of a learning curve but other than that no complaints.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 12-10-2017
Aubrey U.
Director -Client Advocate
Computersoftware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-11-2017

"Used this autodialer in my call center that I had several agents I was managing"

Opmerkingen: Got to assure dials per hour and monitored my agents

Pluspunten: Its cloud based so it pay as you go pay as you grow, This is scalable as your company grows, There is no hardware to maintain. Its a predictive but you lay down business rules

Minpunten: It is a little pricey but worth the cost. Sometimes it very fast it brings up next call to fast but you can change the business rules

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-11-2017
Germaine K.
PR/HR Intern
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    1/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 18-8-2017

"3CLogic Cloud Predictive Dialer"

Pluspunten: I loved how the software Increases contact rates and helps accessing information faster. It is easy enough to monitor and drive sales.

Minpunten: The only problem would be the automatic dialing system. Sometimes the system would crash on my computer. I'm not sure if it was just my software.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 18-8-2017
Scott W.
Recruiter
Medische praktijk, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 10-12-2017

"Use can be endless"

Pluspunten: We enjoyed using this product in our call center environment. It allowed for multiple uses without lagging.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 10-12-2017
Rebecca K.
Director of Product
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    Zonder beoordeling
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-3-2016

"great customer service and account reps"

Opmerkingen: When we were deciding between contact center softwares, we chose 3C because a reference we spoke to really recommended their customer service. Two-ish years later and that is still true--the tech support as well as our account rep are really great, very quick to respond to our issues and dedicated at solving them. We have in-office and remote staff and 3c is helpful with both. They are also very diligent at letting us know when software updates are being pushed, which is helpful for us as we work in several time zones. The two main issues I have with it are the admin interface which is not easy to navigate and the knowledge base which does not have search functionality.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-3-2016