Wat is When I Work?

When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen.
Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen.

Wie gebruikt When I Work?

Van kleine tot grote ondernemingen, managementteams in elke sector gebruiken de gratis software (tot 75 werknemers) van When I Work om de personeelsplanning te regelen en de communicatie te verbeteren.

Waar kan When I Work worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • When I Work
  • Gevestigd in Minneapolis, VS
  • Opgericht in 2010
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, Ierland, Nederland en nog 5 andere

Talen

Engels

prijzen van When I Work

Beginprijs:

US$ 2,50/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

When I Work heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. When I Work heeft een betaalde versie vanaf US$ 2,50/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • When I Work
  • Gevestigd in Minneapolis, VS
  • Opgericht in 2010
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, Ierland, Nederland en nog 5 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van When I Work

When I Work Software - 1
When I Work Software - 2
When I Work Software - 3
When I Work Software - 4
When I Work Software - 5
Nog 6 andere bekijken
When I Work-video
When I Work Software - 1
When I Work Software - 2
When I Work Software - 3
When I Work Software - 4
When I Work Software - 5

Functies van When I Work

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Artsenbeheer
  • Automatische tijdregistratie
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van verlofuren
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Budgettering/prognoses
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Evenementenbeheer
  • Evenementplanning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Loonkostencalculator
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Voor de detailhandel
  • Voor schoonheidsinstituten en wellnesscenters
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkprognoses
  • Wisselen van dienst
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor When I Work

Medewerkers kunnen online een gepubliceerd rooster bekijken, hun voorkeuren wijzigen en door de manager goedgekeurde vakantie- of ploegendienstveranderingen aanvragen.
Kronos Workforce Central is a suite of workforce management tools that are optimized for your industry and scaled globally, on a proven
Doe meer met wat je leuk vindt in je dierenverzorgingsbedrijf. Met Gingr bespaar je tijd en geld en kun je je bedrijf uitbreiden.
MakeShift is een complete oplossing voor het eenvoudig plannen, bijhouden en communiceren met je medewerkers.
Online personeelsplanning met gestroomlijnde communicatiestromen, uitgebreide rapportagemogelijkheden en automatische conflictoplossing.
Eenvoudige en betaalbare software voor personeelsplanning waarmee je 80% administratieve tijd en 5% personeelskosten kunt besparen. Boek een demo of probeer het vandaag nog gratis uit! Meer informatie over Planday
Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. Plan en communiceer met je personeel vanaf elke plek.
Software voor personeelsplanning en urenregistratie voor werknemers op uurbasis. Maak roosters en houd de uren van medewerkers bij.

Reviews over When I Work

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,4
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Sarah
Executive Director
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Musea en instituten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Its saved me a lot of time

4,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Trish
Trish
Senior Receptionist and Lead Trainer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Diergeneeskunde, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great software for teams of all sizes

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I've been using this software for 5 years, first as an employee then as an employer. Ease of use for both parties is fantastic and it's well worth paying for to save the time. When I change places of business, if I have a choice, I will choose When I Work again and again.

Pluspunten:

- Shift templates, makes scheduling a lot easier - The ability to copy and paste any shift, even faster than clicking and choosing - Simple to add and remove employees - App is fairly easy to use - Time clock is awesome, easy to use

Minpunten:

- Looking at the full staff schedule on a particular day can be tedious. - For those making schedules, it's so much easier to do on a computer - In order to have a printed schedule, it downloads the PDF which you then have to print. I wish this printed right off the website.

Overwogen alternatieven: Gingr

Redenen om over te stappen op When I Work: The hourly staff scheduling that comes with Gingr leaves a LOT to be desired and has a lot of catching up to do to even be basically useful.

Reactie When I Work

3 jaar geleden

Hi Trish, Thank you for taking the time to review When I Work, and your feedback is appreciated! We are always looking for ways to make improvements and appreciate users like you that provide feedback so we can enhance and improve When I Work! Best, Amanda

Deanna
Business Manager in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

When I Work

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Overwall the software works great for time keeping, scheduling shifts and dropping shifts.

Pluspunten:

Love that I can see all positions and the counts that way I can see if all employees are scheduled for the day. Easy to Post all at once and duplicate schedules.

Minpunten:

I dislike that we have to pay extra to send messages to the entire team.

Reactie When I Work

vorige maand

Hey there Deanna, Cassee here with Customer Care. We received your feedback and wanted to follow up! We are glad to know that our Scheduler has made it easier for you to publish and duplicate weekly schedules and that you are able to confirm all employees and positions are accounted for! We love making work less work, so it's great to know we're hitting the mark in that area. There are three communication features within the WorkChat menu: Send Email, Send Team Text, or sending a message through WorkChat. Sending email and WorkChat messages are included without any extra costs to your plan. The Team Texts require credits because they the cost of sending texts via When I Work since it is separate from a standard Cell Phone Plan. Thanks again for giving us feedback on your experience with When I Work. It's always great to hear from our users! Kindly, Cassee

Victoria
Coordinator in VS
Schoolleiding, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

When I work user

2,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

That I can copy from the previous week or day

Minpunten:

How slow it is when there is a lot of shifts.

Reactie When I Work

vorige maand

Hey there Victoria, Cassee here with Customer Care. We received your feedback and wanted to follow up! We are glad to know that our Scheduler has made it easier for you to publish and duplicate schedules! We love making work less work, so it's great to know we're hitting the mark in that area. Improving both the speed and reliability of our software is one of our team's highest priorities. We are constantly working to release updates and enhancements to our software. We definitely appreciate your candid feedback on this area! Thanks again for giving us feedback on your experience with When I Work. It's always great to hear from our users! Kindly, Cassee

Krissy
General Manager in VS
Voedselproductie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

When I work

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: I loved the when i work app very much. I was able to look at my shifts as well as change and drop shifts, There is also the ability to chat with other employees about changing or swapping shifts.

Pluspunten:

When I work is a great app as far as employee scheduling and shift changes. The app has sooo many great features available and it is very affordable.

Minpunten:

there were a few glitches with the software on ocassion when trying to pick up a dropped shift if you are already scheduled.

Overwogen alternatieven: ADP Workforce Now

Redenen om over te stappen op When I Work: I heard from other stores that have used the software as well as reading reviews online.

Reactie When I Work

3 maanden geleden

Hi Krissy, Thanks so much for taking the time to share this feedback with us! We're happy to know that you're enjoying the app and features available, like easily having access to view your schedule, and being able to drop and swap shifts! Our users are the reason we do what we do. Please let us know if any questions come up, we're always happy to help. Warmly, Chelo

David
Owner in Canada
Restaurants, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Money well spent

5,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

The ability to schedule in advance and have employees accept shifts is critical in todays world. We also enjoy the ability for employees to swap shifts (puts the responsibility on them). A true time saver.

Minpunten:

Like all things, price but it works very well.

Reactie When I Work

3 weken geleden

Hey there David, Cassee here with Customer Care. We received your feedback and wanted to follow up! We are glad to know that our Scheduler has made it easier for you to build out your schedule ahead of time and for employees to confirm their shifts! It's also great to know that giving employees the ability to manage swaps has made your job easier. We love making work less work, so it's great to know we're hitting the mark in that area. We do strive to provide the very best value through continued product enhancements and outstanding service. Please connect with our Customer Care team with any questions you have about your plan and pricing. We definitely appreciate your candid feedback on this area! Thanks again for giving us feedback on your experience with When I Work. It's always great to hear from our users! Regards, Cassee