Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Asana?

Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes.

Wie gebruikt Asana?

Waarom geven 11.000 klanten Asana 4,5/5 sterren? Asana is de manier om projecten, processen en taken in teams op grote schaal te beheren. Asana helpt om productiever te zijn en beter werk te leveren.

Waar kan Asana worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Asana
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2008

Ondersteuning voor Asana

  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra, Antigua en Barbuda en nog 125 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans en nog 7 andere

prijzen van Asana

Beginprijs:

€ 10,99/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Asana heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Asana heeft een betaalde versie vanaf € 10,99/maand.

Over de leverancier

  • Asana
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2008

Ondersteuning voor Asana

  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra, Antigua en Barbuda en nog 125 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans en nog 7 andere

Video's en afbeeldingen van Asana

Asana Software - 1
Asana Software - 2
Asana Software - 3
Asana Software - 4
Asana Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Asana-video
Asana Software - 1
Asana Software - 2
Asana Software - 3
Asana Software - 4
Asana Software - 5

Functies van Asana

  • @mentions
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agendabeheer
  • Agile-methodiek
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Beheer van digitale assets
  • Beheer van display ads
  • Beheer van functioneringsgesprekken
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking van sociale media
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dataconnectors
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische formulieren
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Ideeënvorming
  • Innovatiebeheer
  • Integraties van derden
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Levensduurbeheer van producten
  • Live chatten
  • Machine learning
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere projecten
  • Merkrichtlijnen
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Online implementatie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Portefeuillebeheer
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Productiviteitstools
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Samenwerkingstools
  • Scenarioplanning
  • Scherm delen
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tabuleren van gegevens
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Vaardigheden bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voor IT-project management
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Asana

Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Een tijdgerichte oplossing voor taak-, project- en workflowbeheer, compleet met prachtige dashboards en krachtige AI-compatibele rapporten.
Eenvoudige software voor het beheer van taken en projecten. Redbooth maakt het jou en je team gemakkelijk om je werk te plannen en bij te houden.
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web.
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.

Reviews over Asana

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,3
Functies
4,4
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Jakob
Jakob
International Development Manager
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Sport, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great for Marketing and Design Teams - Others not so much

4,0 4 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Faz
Faz
Head of Product in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatiediensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Brickflow loves Asana

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Fantastic so far! Love the UI/UX and also love the integrations great for our company!

Pluspunten:

We love the integrations and how seamlessely it auto saves everything we do. We love how easy it is to collaborate and how well thought out the UI/UX is. We also love prioritisation features and how forms filter in so seamlessely

Minpunten:

We would like some Jira like features like tickets to be built in rather than using customisation as a means to create a system like it.

Eerder overwogen alternatieven: monday.com

Redenen om voor Asana te kiezen: Just felt integrations and also workflows were better on Asana

Overgestapt van: Jira

Redenen om over te stappen op Asana: Just had better usability and better UI/UX

adam
Graphic Designer in VK
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Task Management

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: generally once you get to grips with creating tasks and then subtasks and dependants its extremely powerful and great for project management once you set the project up!

Pluspunten:

simple to use and setup tasks quickly, ad job notes and files, the ability to send a task from other platforms - Slack, Email etc

Minpunten:

start and end dates are the options for the tasks this doesn't always coincide for large jobs where you want to specify a day to do the job within that period without using a sub-task within the task. with this it sits in your overdue tasks when in reality its not always overdue if its a task for multiple days.

Eerder overwogen alternatieven: Trello

Redenen om voor Asana te kiezen: combination of reasons but the main one was to condense the workflow into a single management tool that did everything in one place to save duplication of task HR

Overgestapt van: Jira en Trello

Redenen om over te stappen op Asana: cost and did what we wanted to do all in a single application

Marissa
Contracted Bookkeeper in VS
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Not hitting the mark....yet.

2,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Asana has made my work easier and less hectic. However, I think it could be an amazing software with a few glitches fixed.

Pluspunten:

I love the elimination of email usage. Instead of having 25+ emails and threads to look through and figure out tasks and updates, Asana gives the ease of including all conversations on one task and ability to mark as complete.

Minpunten:

It isn't notifying the user who made the task. I would prefer to still have access to what I completed, but in order for the task manager to see I have completed....I have to reassign and then lose access.

Giovanni
Chief Executive producer in VS
Entertainment, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Asana is the best software I have ever used in Project/work management field .

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: After years of using Asana, I can say that my experience with this software is generally positive, Simply it is an effective tool for managing tasks and projects.

Pluspunten:

1- Its user-friendly interface. 2- The ability to track project progress.

Minpunten:

1-The high pricing/cost of full version. 2- Its lack of functions for recurrent tasks.

Eerder overwogen alternatieven: Zoho CRM

Redenen om voor Asana te kiezen: With Asana I find more solutions for the different kind of problems that faced me through my job duties and this great software also helped me as a tool of "Saving Time" with a lot of smart features.

Overgestapt van: monday.com

Redenen om over te stappen op Asana: Asana is the best choice for managing the efforts and saving the time .

Shelley L.
Shelley L.
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Asana Keeps Me On Track

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: It's been really good. This program is a big help! I also like that if I need someone else to help, I have an extra license.

Pluspunten:

I not only use Asana for my own small business, but also to manage the projects for other clients, as well as my personal projects. Asana offers powerful tools at a lower price than other project management software. Although you may want to upgrade for more features. It's fairly easy to set up although I feel I may not be using it to it's full potential. They offer webinars and educational material to help you.

Minpunten:

Still wish the pricing could be lower, especially for a single user who doesn't have an office full of people or a large budget. With every app and program requiring subscriptions these days, it really adds up and my project management software will be lowest on the list if something has to go. I also had a bad customer service experience. It took a while but I was able to finally get an answer for my set up question.

Eerder overwogen alternatieven: Google Workspace, Microsoft 365, monday.com en Wrike

Redenen om over te stappen op Asana: Best price, ease of use, mobile abilities and notifications.