Wie gebruikt Asana?

Waarom geven bijna 6000 klanten op Capterra Asana 4,5 van de 5 sterren? Omdat Asana de gemakkelijkste manier is om teamprojecten, -processen en -taken te beheren, productief te blijven en op een snellere manier beter werk af te leveren.

Wat is Asana?

Je hoeft geen tijd te verspillen met overschakelen tussen vergaderingen, e-mail, chat en spreadsheets om al het werk van je team te coördineren en te beheren. Asana organiseert alles op één plek, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat teams duidelijk hun prioriteiten en verantwoordelijkheden kennen, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Zeg vaarwel tegen eindeloze e-mailketens en last-minute scrambles, en raak eraan gewend om je team te helpen het tempo te versnellen en een grotere impact te maken.

Asana - Details

Asana

https://asana.com/uses

Opgericht in 2008

Asana - Prijsoverzicht

Asana vanaf US$ 10,99/maand. Asana heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Asana.

Beginprijs

US$ 10,99/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Asana

Agile project management tools
Aanvraagbeheer
Backlog-beheer
Beheer van negatieve feedback
Gantt-/tijdlijnweergave
Kanban-bord
Priorisering
Resourcebeheer
Retrospectievenbeheer
Scrum-ondersteuning
Sjabloonbeheer
Status bijhouden
Teammanagement
Workflowbeheer
Audittrail
Backlog-beheer
Samenwerking
Taakbeheer
Ticketbeheer
Workflowbeheer
Automatisering van bedrijfsprocessen
Beheer van bedrijfsregels
Procesmodellering en -ontwerp
Procestoewijzing
Proceswijzigingen bijhouden
Samenwerking
Toegangsopties/machtigingen
Visueel workflowbeheer
Waarschuwingen/Meldingen
Contactendatabase
Door gebeurtenissen geactiveerde acties
E-mailmarketing
Kanaalbeheer
Leads beheren
Meerdere campagnes
Afhankelijkheden bijhouden
Capaciteitscontrole
Kleurcodering
Mijlpalen bijhouden
Sjablonen
Slepen en neerzetten
Taakbeheer
Voortgang bijhouden
Waarschuwingen/Meldingen
Beheer van problemen
Fouten bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Ondersteuning van agile-software
Percentage-voltooid bijhouden
Portefeuillebeheer
Priorisering
Resourcebeheer
Roadmaps van producten
Scrum-ondersteuning
Status bijhouden
Taakbeheer
Test- en kwaliteitscontrole
Tijd en onkosten bijhouden
Vereistenbeheer
Budgettering/prognoses
Doelen stellen en bijhouden
Marketingkalender
Mediaplanning
Predictieve analyse
Presentatietools
Projectbeheer
Roadmapping
Samenwerking
Uitgavenbeheer
CRM
Documentbeheer
Factureren
Klantenportal
Offertebeheer
Portefeuillebeheer
Projectbeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Voorstellen genereren
Ideeënbeheer
Mijlpalen bijhouden
Priorisering
Releasebeheer
Resourcebeheer
Roadmaps van producten
Samenwerking
Vereistenbeheer
Verzamelen van feedback
Workflowbeheer
Inhoud importeren en exporteren
Mijlpalen bijhouden
Priorisering
Samenwerking
Slepen en neerzetten
Vereistenbeheer
Workflowbeheer
Bestanden delen
Databases maken
Documenten maken
Notitiebeheer
Office Suite
Presentatietools
Projectbeheer
Samenwerking
Taakbeheer
Teamchats
Beheer van problemen
Budgetbeheer
Dashboard
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Projectplanning
Resourcebeheer
Samenwerking
Status bijhouden
Taakbeheer
Tijd en onkosten bijhouden
Vereistenbeheer
Gantt-grafieken
Kanban-bord
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Percentage-voltooid bijhouden
Priorisering
Samenwerkingstools
Status bijhouden
Tijd en onkosten bijhouden
Bestanden delen
Campagnebehee
Documentbeheer
Projectbeheer
Samenwerking
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Brainstormen
Contactenbeheer
Contentbeheer
Discussieforums
Documentbeheer
Kalenderbeheer
Projectbeheer
Realtime bewerken
Taakbeheer
Versiebheer
Videovergaderen
Beheer van terugkerende taken
Gamification
Gantt-/tijdlijnweergave
Mobiele toegang
Percentage-voltooid bijhouden
Rapportage en analyse
Samenwerkingstools
Spreadsheetweergave
Subtaken maken
Takenbordweergave
Takenlijstweergave
Tijd bijhouden
Aanpasbaar dashboard
Automatisering van bedrijfsprocessen
Compliance bijhouden
Documentbeheer
Formulierbeheer
Grafische workfloweditor
Integraties van derden
Kalenderbeheer
Mobiele toegang
No-code
Taakbeheer
Toegangsopties/machtigingen
Workflowconfiguratie

Reviews van Asana

5 van 8.539 reviews worden weergegeven

In totaal
4.4/5
Gebruiksgemak
4.3/5
Klantenservice
4.3/5
Functies
4.3/5
Waar voor je geld
4.4/5
Ciera H.
Impact Coordinator
Mediaproductie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-12-2019

"Best Platform for Project/Team Management"

Opmerkingen: Initially it was a bit overwhelming to set up and sort through all of the features and uses, but once you work with your team and figure out a system it is hands down the most useful and intuitive workspace / task management platform. There are always new features and integrations to be learned which is great to experiment and use as you grow with the platform.

Pluspunten: The best part about Asana is how customizable it is in so many different facets, you can really tailor it to the needs of your specific team and project. The amount of functions that it has and its ability to integrate other apps and services within it makes it extremely versatile and intelligent once you customize it to all of your needs. I also enjoy that there is a mobile app version.

Minpunten: With all of its endless functionality tools - it can be a bit daunting in setting up the ideal layout and structure of use for your team. There are so many options and features that can make the software seem almost too sophisticated and complicated for everyday use. Not exactly user friendly up front, but once you figure it out and are patient in working out tailoring your workspace it is very useful and covers all bases.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-12-2019
Mackenzie J.
Marketing Director
Sport, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-2-2020

"An Advanced Version of Trello"

Opmerkingen: Overall, we have been very pleased with Asana. From a team project management standpoint and for keeping individual tasks organized and prioritized, Asana is a step up from Trello. I would recommend this for distributed teams working on various projects (with or without other business unites) who are looking to get and stay organized.

Pluspunten: Asana operates similarly to a Trello board, but has more features and functionality, making it a better investment for teams and individual contributors. Asana enables you to both track tasks along a customizable set of groups and track/prioritize tasks for individuals and teams. Not only that, Asana's interface makes it easy to have and store conversations pertaining to project success with real-time alerts when a new comment is added. It has made working with my team and other business units much easier!

Minpunten: Asana does have some limited functionality that can result in lengthy conversations within each project "card." Because you are unable to link text, you must paste the full URL, which can get messy when you are adding 5-10 URLs to outside pages/docs/etc. We also cannot add rich text features like tables, which would prevent us from creating a GoogleDoc with the table and adding the link to the text thread. Small inconveniences, but inconveniences nonetheless.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-2-2020
Bethany M.
Pastor
Religieuze instellingen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-12-2019

"Lots of Functions"

Opmerkingen: We love Asana and tell people about all of the functions within it that allow us to streamline most of our work and communication.

Pluspunten: Asana is so diverse in it's functions that it meets all kinds of organizational and communication needs. We use it at our church for simple tasks lists, meeting follow-up tasks, small to large team projects as well as having long-term groups distinctions within Asana to create projects within. There's even a great feature that allows you to keep ongoing conversations and document links within specific tasks or project teams. I even have a separate folder within my Asana username for personal tasks and projects for my family, so all the distinctions are helpful.

Minpunten: Asana is getting easier and easier to use with time and the developers have been making it more intuitive, but it was harder to figure out than a couple other project managers we tried.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-12-2019
Aliz G.
Program Manager Junior
Computerhardware, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-9-2019

"Good Startup Project Management Tool"

Opmerkingen: It was a very good tool to use, highly user friendly, quite effective and very visually attractive. This tool is great for startups in my opinion and the price is fair for the features it has.

Pluspunten: I like how user friendly it is, the aesthetics (looks), it's very neat and colorful at the same time, it provides a good option for organization and I think it's a good tool for startups, it makes planning, task assignment, tracking and registering much easier.

Minpunten: I think the software is amazing but it lacks some features seen on more robusts tools such as Zoho Projects, still, this tool can integrate with other small tools that can give you access to Gantt Charts or timelines, etc. The problem is you have to pay for those additional integrations.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-9-2019
Filipe F.
Delevoper
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-1-2020

"Asana review"

Opmerkingen: Asana is the best way to organize my work and share project status with clients
Easy to use on desktop and mobile

Pluspunten: Asana is a great application to organize my tasks
I can organize it by projet or client or software version, .... we can define tags to organize task and projects
With Asana I can have a overview of my projects where I want, work great of mobile as too
Asana can share task with others, to great overview of project
Asana is easy to use for all people

Minpunten: At moment Asana have a lot of functionalities that is enough for organize my work
I use it every day with out any problem

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-1-2020