TimeOut

TimeOut

door CWS Software

Wie gebruikt TimeOut?

TimeOut serves clients from fewer than 10 employees to more than 10,000.

Wat is TimeOut?

Simplify paid time off tracking throughout any organization with web-based, fully configurable absence management. TimeOut vacation tracking automates processes and eliminates errors from requesting, approving and tracking time out of the office to automatically updating accruals. Access via web and mobile app. Our customers range from small (under 20 employees) to enterprise (over 10,000 employees).

TimeOut - Details

CWS Software

http://www.cws-software.com

Opgericht in 2001

TimeOut - Prijsoverzicht

TimeOut heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. TimeOut betaalde versie vanaf US$ 3,00/maand.

Beginprijs

US$ 3,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Functies van TimeOut

Aanwezigheidsregistratie software
FMLA bijhouden
Kalenderbeheer
Overurenberekening
Personeelsplanning
Rapportage en analyse
Tijd bijhouden
Zelfserviceportal

Reviews van TimeOut

5 van 15 reviews worden weergegeven

In totaal
4,5/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenservice
4,4/5
Functies
4,3/5
Waar voor je geld
4,5/5
Andrew K.
Automotive Technician
Detailhandel, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-4-2019

"TimeOut "

Opmerkingen: Experience has streamlined my store

Pluspunten: Love being able to not only track PTO hours for each associate but also tardies and absences

Minpunten: Sometimes takes a small while to update

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-4-2019
Laura B.
Director of Finance and Operations
Kleding en mode, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-11-2019

"Great Product"

Opmerkingen: TimeOut was the first system that our company used to track PTO beyond excel and email. It was a game changer in terms of company visability, auditing of records, and reliability.

Pluspunten: The access for all employees, the mobile app, the flexibility of the system to have multiple types of days out, and the integration with Outlook.

Minpunten: There were a couple of things that were laborious, like black out dates, etc. To override you had to change the date and add the black out days, instead of allowing an admin override. In addition, for some reason, it did not flag when employee PTO requests would put them in the red.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-11-2019
Jessica B.
Senior Analyst
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-6-2018

"TimeOut is an effective way to remind me how much personal time I have left."

Pluspunten: I like that there are several options to select to on any given day where I need to insert a request (e.g. sick day, personal day, vacation day, work remotely, etc.). I like the high level table that shows how much time was accrued and how much time remains.

Minpunten: I think it is extremely counter intuitive that you cannot click on a day and insert a request. The first time I used this software it took me a long time to realize that I had to click in the top left corner in order to submit a request. I kept trying to double click the day on the calendar. I was with several colleagues and we all had this problem.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-6-2018
Neelu A.
HR Manager
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-4-2018

"Excellent! 10 / 10! We had nothing but the best experience with the Unity Suite Time off solution!"

Pluspunten: We started using Unity Suite in late 2014 and have not complaints. It is flexible, easy to use and very robust system! We had some customization done to our reports to make it easy for the group and it was in a matter of minutes by their team. Customer service and responsiveness from sales to support was at the same level. Support team was equally helpful, courteous, understanding of our needs at all time. Staff members are very professional and amazing to deal with.

Minpunten: There are ZERO cons in our experience with the product or the team. We have not experienced anything negative with the time off work product or the team.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-4-2018
Elizabeth E.
Director of HR
Werving en selectie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-10-2018

"Great product "

Opmerkingen: Great product for any time-off tracking and accrual customization.

Pluspunten: Intuitive and easy to use. Basic reporting and tracking.

Minpunten: We did have issues with requests going to spam that was never able to resolve, even though we whitelisted the IP address several times.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-10-2018