Wat is amoCRM?

amoCRM is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige CRM-oplossing voor teams die op data gebaseerde beslissingen nemen en dol zijn op hun klanten. Gebruikersgericht pijplijnbeheer met prestatie-analyse houdt verkopers op de weg naar meetbare doelen, maar stelt hen ook in staat om het pijplijntraject aan te passen. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht.

Wie gebruikt amoCRM?

amoCRM is ontworpen om je te helpen bij het beheer van je leads, taken en verkoopteam. Als manager heb je door middel van uiterst uitgebreide analyse- en monitoringtools de volledige controle over je team en pijplijn.

Waar kan amoCRM worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel)

Over de leverancier

  • QSOFT
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2004
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, Bolivia, Brazilië, Canada en nog 18 andere

Talen

Engels, Portugees, Russisch, Spaans

Over de leverancier

  • QSOFT
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2004
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, Bolivia, Brazilië, Canada en nog 18 andere

Talen

Engels, Portugees, Russisch, Spaans

Video's en afbeeldingen van amoCRM

amoCRM Software - 1
amoCRM Software - 2
amoCRM Software - 3
amoCRM Software - 4
amoCRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
amoCRM-video
amoCRM Software - 1
amoCRM Software - 2
amoCRM Software - 3
amoCRM Software - 4
amoCRM Software - 5

Vergelijk de kosten van amoCRM met soortgelijke producten

US$ 15,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van amoCRM

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Analyse van verkooptrends
  • Automatische nummerkiezer
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bellijstbeheer
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelaccountidentificatie
  • Doelgroeptargeting
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Formulierbeheer
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantendatabase
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Online implementatie
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor amoCRM

Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare
Het doeltreffende CRM-systeem is de kern van de Eudonet Stb software.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
Zendesk Sell is CRM-verkoopsoftware die is ontworpen om de productiviteit, processen en voorspelbaarheid van de verkoop te verbeteren.
Een economisch en uitgebreid platform met CRM, ERP, HCM (Human Capital Management), projectmanagement en helpdesk met ingebouwde integraties.
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
CRM-invoegtoepassing voor Outlook die helpt bij het beheren van contactpersonen, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Nu beschikbaar op iOS/Android.

Reviews over amoCRM

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,3
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Felipe
Felipe
CEO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great features and nice customer service at a fair price

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Price is reasonable for all feature in get and customer service is exceptional.

Pluspunten:

They have integrations with the major social networks like Instagram, Facebook, Gmail and the most important Whatsapp via Twilio, which allow you to integrate in a legal way. They also have a live chat with chatbot that works fine. Of course they are not a chat company, so it's simples, but it works fine to most activities.

Minpunten:

The filter features are limited and sometimes things like select a empty field, depending on field type, it's impossible.

Matthew
Member in VS
Automotive, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Cost-effective yet powerful CRM alternative

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: This is a good company. They are new enough to not be tied to old technology, but old enough to know what they are doing. Their live chat support has been excellent for us as well.

Pluspunten:

This is the only CRM we found that integrated with Social Media messaging, which is the preferred communication medium for many of our customers. We used to have our team using Facebook messenger within our FB Business Manager page directly, but now we can have these Messenger interactions INSIDE our CRM and then bridge those conversations into texts and phone calls. The software is intuitive and its user interface is excellent. There are many Automotive-specific CRM tools out there, but they are all old and clunky compared to amoCRM.

Minpunten:

The integration with FB is treated as a "bot" on the FB side, even though we have real humans in our call center replying to customers via amoCRM. This means that a stricter set of rules is applied to our conversations from FB, and we've had the link shut down a couple times. It's still a great integration to have--especially considering that no other CRMs can do this. Also, the integration with Twilio is quite limited when it comes to outbound and inbound calls. I love the automatic call recording features, but we are not able to assign agent-specific numbers that customers can call back. It would be wonderful if we could have a mini-IVR inside amoCRM so that when customers call us back the routing could be more efficient. The smartphone app could be better too.

Leonardo
Leonardo
CFO in Colombia
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Recreatieve faciliteiten en diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Aprendes a usarlo rápido, pero falla mcuho

1,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Necesito un CRM que me permita atenteder clientes de wsp, inst y FB, que me permita crear bots para hacer seguimiento pre y post venta, lo hemos logrado, pero con muchos problemas reportados y muchos no solucionados. Por ejemplo si quiero que un bot el dia de cumpleaños felicite a un cliente, NO SE PUEDE CON amoCRM, se debe hacer manual el envío del mensaje. Otra cosa, en dias pasados reporte fallas de que no podía ingresar a mi licencia y me dijeron "ahhhhh es que se cayó el servidor de LATAM"

Pluspunten:

Lo intuitivo que es. Pude configurar los bots por mi mismo, de hecho algunas deficiencias las solucioné por mi mismo programando los bots. Pero he tenido algunos problemas con elementos de los bots, por ejemplo, hay una condición que me dijeron "puede ponerle a que revise infinitas opciones..." y NO sirvió, el si deja colocar tooooodas las que quieras, pero llega un momento en donde se rompe y deja de funcionar.

Minpunten:

Hay muchas fallas y muchas veces reportamos caídas de su plataforma. Hay muchas necesidades no cumplidas por los bots, por su forma de activación; cuando se reportan los errores, algunos asesores dicen que así fue diseñado y que yo debo buscar solucionarlo con un partner de ellos, es decir pagar más. Algunas veces no se envian la imagenes, algunos bots no se activan, se activan doble, hay algunas funciones que se supone que hace algo y resulta que no lo hace, los mismos asesores no saben explicar algunas fueatures, en fin NO CREO QUE NOS QUEDEMOS CON ESTE CRM, es una lástima porque si es muy intuitivo. Vale resaltar que de los 6 meses de licencia que compré en octubre 2021, solo llevamos 1 y en verdad espero mejoren, porque su facilidad de uso es mejor que freshworks por ejemplo, pero su inestabilidad y sus multiples problemas nos hacen querer pasarnos a otro crm.

Brian Møller
Brian Møller
CEO & Founder in Denemarken
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Clarity, Complexity into Simplicity. Organized. Time for content instead of Administration

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I finally have the needed tool to give my customer service as I desired. I can finally correct the long processes into specific steps and see where the exact improvement is needed for the results we aim for. It helps to have a clear plan and easy of access for all employees to collaborate on. This benefits the intern communication and makes an administrative task a lighthearted assignment and joyful instead of draining and complicated.

Pluspunten:

I love the functionalities. They are seemingly endless and can be integrated to any already setup softwares. It integrates all in one package, management into a single tool for overview and simplicity. I can launch a whole campaign, inform co-workers for tasks and have it replicated within a minute. There is access to all parts of the process from receiving customers on homepage, phonecall or facetoface. And then you simply put it into the system and have a precise engagement to any customer and their unique connection with my company. I can finally deliver the customer service and build the relationships as deep and interactive as I desired. To build trust, accountability, unique care and personalized treatment to each and everyone that will benefit. I have clarity in the process, can improve and see statistics to each and every step on the path. Improvement is now a actuality not a wish or dream. And it makes it easy to do so as well.

Minpunten:

Well, the software has so many functions and abilities, it takes a while to engage the whole team into all of its areas and ways. I'd like a function to turn on specific features only as a startup and then move into advanced features instead of having it all at once.

Roman
Roman
Product Project Manager in Oekraïne
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Good CRM for Mid-size companies

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: We use this CRM with a big project and we have flow around 150 leads per day. It's good CRM for mid-size companies, because of it's functions and price.

Pluspunten:

- Huge variety of integrations with different analytics services and call-tracking services - You can import leads not only via API, but also you have ready scripts for websites, or import lead via integrations - Create your own widgets. For example we use widget that stores different useful links for our managers - Get analytics of your sales in total and get information per manager - Attach tasks to your leads, so manager won't miss when he should contact client - You can integrate your PBX system into amoCRM, so you can do calls directly from CRM

Minpunten:

- Lack of customization in reports, especially when you have several projects in one account - It's expensive for small projects