Wie gebruikt deze software?

amoCRM is ontworpen om je te helpen bij het beheer van je leads, taken en verkoopteam. Als manager heb je door middel van uiterst uitgebreide analyse- en monitoringtools de volledige controle over je team en pijplijn.

Gemiddelde scores

138 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4.5 / 5
  • Klantenservice 4.5 / 5
  • Functies 4.5 / 5
  • Waar voor je geld 4.5 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 15,00/maand
    Zie de prijsinformatie
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • QSOFT
  • http://www.amocrm.com/
  • Opgericht in 2004

Over amoCRM

amoCRM is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige CRM-oplossing voor teams die op data gebaseerde beslissingen nemen en dol zijn op hun klanten. Gebruikersgericht pijplijnbeheer met prestatie-analyse houdt verkopers op de weg naar meetbare doelen, maar stelt hen ook in staat om het pijplijntraject aan te passen. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht.

Functies van amoCRM

  • Analyse
  • Campagnepersonalisati
  • Doelaccountidentificatie
  • Engagementbewaking
  • Klantensegmenten
  • Lead nurturing
  • Leadscoring
  • Tools voor exploratie
  • Voortgang bijhouden
  • Artsenbeheer
  • Campagnebehee
  • Doelgroeptargeting
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Marketingautomatisering
  • Patiëntcommunicatie
  • Patiëntenbeheer
  • Predictieve analyse
  • Contractbeheer
  • Klanten volgen
  • Offertebeheer
  • Plannen
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Tijdmanagement
  • Verkoopbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Campagnebehee
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Referenties bijhouden
  • Segmentering
  • Waarschuwingen voor vastgoed
  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Documenten opslaan
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadscoring
  • Live chatten
  • Offertes en voorstellen
  • Prognose
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebehee
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • E-mailmarketing
  • Enquêtebeheer
  • Interactie bijhouden
  • Klantenondersteuning
  • Leads beheren
  • Leadscoring
  • Lijstbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Offertes en voorstellen
  • Productcatalogus
  • Projectbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Assetbeheer
  • Huishouduitgaven bijhouden
  • Invloed bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingmanagement
  • Onkosten bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Teamopdrachten
  • Territoriumbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Commissiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Donorenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Evenementenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Subsidiebeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • Contacten importeren en exporteren
  • Contactendatabase
  • Gedeelde contacten
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Segmentering
  • Tools voor exploratie
  • Zoeken/filteren
  • Afdrukbeheer
  • Batchcommunicatie
  • Chatten / messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contentbeheer
  • E-maildistributie
  • Interactieve inhoud
  • On-demand communicatie
  • Personalisatie
  • Sjabloonbeheer
  • Video-inhoud
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Contentsyndicatie
  • Gamification
  • Live chatten
  • Opzeggingenbeheer
  • Verzamelen van feedback
  • Video-inhoud
  • Actiebeheer
  • Analyse
  • Dashboard
  • Enquêtebeheer
  • Feedbackbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantensegmenten
  • Meerkanaalsverzameling
  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Trendanalyse
  • Contextgevoelig zoeken
  • Gegevens toetsen
  • Gegevensclassificatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Identificeren van gevoelige gegevens
  • Vermindering van fout-positieven
  • Visuele analyse
  • Automatisch nummers kiezen
  • Bellijstbeheer
  • Campagnebehee
  • Dashboard
  • Gegevensbeheer
  • Leaddistributie
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Oproepen opnemen
  • Prestatiebeheer
  • Dashboard
  • Formuliergenerator
  • Gamification
  • Gegevensextractie
  • Gegevensverificatie
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadenrichment
  • Leadmeldingen
  • Leadscoring
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Activiteiten volgen
  • Bronnen bijhouden
  • Campagnebehee
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Leadsegmentering
  • Pipelinebeheer
  • Tools voor exploratie
  • Analyse van klantenservices
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Kennisbeheer
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken
  • Beheer van doelstellingen en quota
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van voorstellen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Presentatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Samenwerking
  • Territoriumbeheer
  • Trainingsbeheer
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van oproepen
  • Campagnebehee
  • Contactenbeheer
  • Contractbeheer
  • E-mailmarketing
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klantendatabase
  • Leads beheren
  • Prestatiemeetwaarden
  • Provisiebeheer
  • Referenties bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Verkoopprognose
  • Voorstellen genereren
  • Analyse van verkooptrends
  • Berichtgeving van uitzonderingen
  • Concurrentenanalyse
  • Correlatieanalyse
  • Dashboard
  • Dynamische modellering
  • Modellering en simulatie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Statistische analyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Beheer van meerdere accounts
  • Bewaking van sociale media
  • Contentbeheer
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Klantenbinding
  • Merken volgen
  • Postplanning
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers

Aanbevolen producten

De nuttigste reviews van amoCRM

amoCRM Allows me to Effectively Communicate With Customers

Beoordeeld op 26-10-2018
Geverifieerde reviewer
Account Manager
Marketing en reclame, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Definitely try it out for yourself, great program!

Pluspunten: I manage a lot of accounts for different clients. Since we can’t choose our accounts and are assigned to designated clients, we need to know how to deal with people. Every client is different and unique, which means you have to adapt to their style and needs. I truly rely on amoCRM for obtaining customer information, using social media management features and progress tracking. This software enables me to launch a campaign and gain leads. This software allows me to communicate effectively with my clients and keeps me right on track with what steps to take.

Minpunten: Frankly, I think the program offers too many features which can be quite confusing. I haven’t tried all the features because I only use the ones that will help me in my job.
Not technically a con, but it feels a bit crowded.

Great storage solution

Beoordeeld op 19-5-2019
Anastasia Z.
UI/UX Designer
Bankwezen, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: I work as a web application developer and use the platform mainly for communication with colleagues and for accessing various documents of our company. If the platform is viewed as cloud storage, then amoCRM is the perfect solution. Using the platform, you can save on third-party storage.

Minpunten: Developers should refine the interface, make it more humane: remove unnecessary tools from the main menu, simplify attaching files to cards.

Antwoord van de leverancier

van QSOFT op 22-5-2019

Hi, Anastasia,

Thanks for your feedback!

It's awesome that you found amoCRM a perfect storage solution as well as a good tool for internal communication. As it's not an ordinary use case for our product, we'd love to make a short interview with your company representative. If there's an opportunity to do that, please, contact our marketing specialist at [email protected]

Thanks for your comment regarding the product's interface. We'll work more on making it as convenient as possible.

Clarity, Complexity into Simplicity. Organized. Time for content instead of Administration

Beoordeeld op 12-2-2018
Brian møller J.
CEO & Founder
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I finally have the needed tool to give my customer service as I desired. I can finally correct the long processes into specific steps and see where the exact improvement is needed for the results we aim for. It helps to have a clear plan and easy of access for all employees to collaborate on. This benefits the intern communication and makes an administrative task a lighthearted assignment and joyful instead of draining and complicated.

Pluspunten: I love the functionalities. They are seemingly endless and can be integrated to any already setup softwares. It integrates all in one package, management into a single tool for overview and simplicity. I can launch a whole campaign, inform co-workers for tasks and have it replicated within a minute.
There is access to all parts of the process from receiving customers on homepage, phonecall or facetoface.
And then you simply put it into the system and have a precise engagement to any customer and their unique connection with my company.
I can finally deliver the customer service and build the relationships as deep and interactive as I desired. To build trust, accountability, unique care and personalized treatment to each and everyone that will benefit. I have clarity in the process, can improve and see statistics to each and every step on the path. Improvement is now a actuality not a wish or dream. And it makes it easy to do so as well.

Minpunten: Well, the software has so many functions and abilities, it takes a while to engage the whole team into all of its areas and ways. I'd like a function to turn on specific features only as a startup and then move into advanced features instead of having it all at once.

Excel vs amoCRM

Beoordeeld op 16-12-2015
Алексей М.
Informatietechnologie en -diensten
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld

Opmerkingen: Our office has five people. The entire customer base was carried out in Excel. That is about 1,500 clients.
database has been stolen several times by managers , who then opened their businesses.
Theft was impossible to track down. After implementing the amoCRM system , we have set up access to the customer base for managers.
And it became possible to ensure the safety of the most valuable - the customer base.
After the implementation of amoCRM , we have begun to see how many calls , tasks , emails processes manager.
And then we fired 2 manager. Since they only create the appearance of work.
It all began to count. Connect IP telephony and listened to the conversations of managers.
We implemented service quality and could boost sales by controlling the work.
Previously, there was chaos - once called the client. Then promised to call back , but did not call back.
Now in the amoCRM system we could see , whether the task on to customers , what is the result of conversation and other important performance.
Why amoCRM? This system is self-embeddable. Initially I bought one account and gave it to the manager.
He understood the system and 2 weeks after he could not work without the amoCRM. It is very convenient. Safely. And most importantly - easy!
The world will never be the same again . After using amoCRM - we will never go back to Excel.

Antwoord van de leverancier

van QSOFT LLC op 18-12-2015

Mr. Marinov! We are very grateful for such a detailed review of our system. We are also pleased that we could benefit your business!

amoCRM really helps to increase sales.

Beoordeeld op 17-12-2015
Galina R.
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld

Opmerkingen: We introduced the system to the company in early 2015.
(for reference : iTrack - Web - studio on the market since 2004)
You understand that we have a crisis in Russia , the rise in prices and etc., so we and other
companies dont have founds for promotion, and therefore sales fell.
Then we decided to implement CRM. First set Bitriks24 and were disappointed.
Enterprise Portal and Communications within the company organizes smartly,
but work with clients was not comfortable. Then we decided to put amoCRM.
It was a breath of fresh air. In Bitriks24
In Bitrikse24 managers were forced themselves to enter data into the CRM, to have analytics.
In amoCRM you work with pleasure, this system reall helps you in sales.
Analytics is at the high level. Though personally to us the standard options in analytics is not enough.
Then we decided to modify the system on our own. We had some qualified programmers in our
company, so it wasnt difficult, and we have modified system for our requirements.
We liked this app and to modify it so much, that we became amoCRM partners. And now we help
other companies to increase and automate their sales.
Life hack to work with support: usually the time for consideration of treatment is three hours.
If the task is urgent, please send your request in the support, and when you will know
number of your ticket, call to the support and say your ticket number, then ask them to
expedite time of the consideration.

Antwoord van de leverancier

van QSOFT LLC op 18-12-2015

Ms. Romanenkova! Thank you for your review!
We are very pleased that your company is our Partner and that our system has helped you to develop your business.

Lees meer reviews