Wie gebruikt amoCRM?

amoCRM is ontworpen om je te helpen bij het beheer van je leads, taken en verkoopteam. Als manager heb je door middel van uiterst uitgebreide analyse- en monitoringtools de volledige controle over je team en pijplijn.

Wat is amoCRM?

amoCRM is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige CRM-oplossing voor teams die op data gebaseerde beslissingen nemen en dol zijn op hun klanten. Gebruikersgericht pijplijnbeheer met prestatie-analyse houdt verkopers op de weg naar meetbare doelen, maar stelt hen ook in staat om het pijplijntraject aan te passen. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht.

amoCRM - Details

QSOFT

http://www.amocrm.com/

Opgericht in 2004

amoCRM - Prijsoverzicht

amoCRM vanaf US$ 15,00/maand. amoCRM heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor amoCRM.

Beginprijs

US$ 15,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van amoCRM

Account-based marketing software
Analyse
Campagnepersonalisati
Doelaccountidentificatie
Engagementbewaking
Klantensegmenten
Lead nurturing
Leadscoring
Tools voor exploratie
Voortgang bijhouden
Beheer van verkooppipeline
Contractbeheer
Klanten volgen
Offertes en voorstellen
Plannen
Prognose
Projectbeheer
Afstemming van klanten en vastgoed
Campagnebehee
Contactenbeheer
E-mailmarketing
Interactie bijhouden
Leads beheren
Referenties bijhouden
Segmentering
Waarschuwingen voor vastgoed
Documenten opslaan
E-mailmarketing
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Interne chatintegratie
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Mobiele toegang
Offertes en voorstellen
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Documenten opslaan
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Live chatten
Offertes en voorstellen
Prognose
Scannen van vistekaartjes/-badges
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Bestemmingspagina's en webformulieren
Callcenterbeheer
Campagnebehee
Contactenbeheer
Documentbeheer
E-mailmarketing
Enquêtebeheer
Interactie bijhouden
Klantenondersteuning
Leads beheren
Leadscoring
Lijstbeheer
Marketingautomatisering
Offertes en voorstellen
Productcatalogus
Projectbeheer
Referenties bijhouden
Territoriumbeheer
Accountwaarschuwingen
Assetbeheer
Huishouduitgaven bijhouden
Invloed bijhouden
Leads beheren
Marketingmanagement
Onkosten bijhouden
Relaties bijhouden
Teamopdrachten
Territoriumbeheer
Beheer van fondsenwerving
Commissiebeheer
Contactenbeheer
Donorenbeheer
E-mailmarketing
Evenementenbeheer
Integratie van sociale media
Lidmaatschapsbeheer
Subsidiebeheer
Vrijwilligersbeheer
Beheer van verkooppipeline
Contacten importeren en exporteren
Contactendatabase
Gedeelde contacten
Interactie bijhouden
Leads beheren
Segmentering
Tools voor exploratie
Zoeken/filteren
Afdrukbeheer
Batchcommunicatie
Chatten / messaging
Communicatie via meerdere kanalen
Contentbeheer
E-maildistributie
Interactieve inhoud
On-demand communicatie
Personalisatie
Sjabloonbeheer
Video-inhoud
Analyse
Communicatiebeheer
Communitybeheer
Contentsyndicatie
Gamification
Live chatten
Opzeggingenbeheer
Verzamelen van feedback
Video-inhoud
Analyse
Beheer van enquêtes/peilingen
Beheer van negatieve feedback
Dashboard
Gegevensverzameling via meerdere kanalen
Kennisbeheer
Klantensegmenten
Predictieve analyse
Sentimentanalyse
Tekstanalyse
Contextgevoelig zoeken
Gegevens toetsen
Gegevensclassificatie
Gegevensvoorbereiding met zelfservice
Identificeren van gevoelige gegevens
Vermindering van fout-positieven
Visuele analyse
Automatisch nummers kiezen
Bellijstbeheer
Campagnebehee
Dashboard
Gegevensbeheer
Leaddistributie
Leads vastleggen
Leadscoring
Oproepen opnemen
Prestatiebeheer
Bronnen bijhouden
Campagnebehee
Interactie bijhouden
Lead nurturing
Leaddistributie
Leads vastleggen
Leadscoring
Leadsegmentering
Pipelinebeheer
Tools voor exploratie
Analyse van klantenservices
Catalogiseren / categoriseren
Controle van antwoorden via e-mail
Kennisbeheer
Klantenondersteuning bijhouden
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Zelfserviceportal
Zoeken
Beheer van doelstellingen en quota
Beheer van vergaderingen
Beheer van voorstellen
Contactenbeheer
Contentbeheer
Documentbeheer
Leads beheren
Presentatiebeheer
Prestatiebeheer
Samenwerking
Territoriumbeheer
Trainingsbeheer
Beheer van externe verkoop
Beheer van oproepen
Campagnebehee
Contactenbeheer
Contractbeheer
E-mailmarketing
Kanaalbeheer
Kansenbehee
Klantendatabase
Leads beheren
Prestatiemeetwaarden
Provisiebeheer
Referenties bijhouden
Territoriumbeheer
Verkoopprognose
Voorstellen genereren
Analyse van verkooptrends
Berichtgeving van uitzonderingen
Concurrentenanalyse
Correlatieanalyse
Dashboard
Dynamische modellering
Modellering en simulatie
Prestatiemeetwaarden
Statistische analyse
Weergave van grafische gegevens

Reviews van amoCRM

5 van 130 reviews worden weergegeven

In totaal
4.5/5
Gebruiksgemak
4.4/5
Klantenservice
4.4/5
Functies
4.3/5
Waar voor je geld
4.5/5
Brian møller J.
CEO & Founder
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-2-2018

"Clarity, Complexity into Simplicity. Organized. Time for content instead of Administration"

Opmerkingen: I finally have the needed tool to give my customer service as I desired. I can finally correct the long processes into specific steps and see where the exact improvement is needed for the results we aim for. It helps to have a clear plan and easy of access for all employees to collaborate on. This benefits the intern communication and makes an administrative task a lighthearted assignment and joyful instead of draining and complicated.

Pluspunten: I love the functionalities. They are seemingly endless and can be integrated to any already setup softwares. It integrates all in one package, management into a single tool for overview and simplicity. I can launch a whole campaign, inform co-workers for tasks and have it replicated within a minute.
There is access to all parts of the process from receiving customers on homepage, phonecall or facetoface.
And then you simply put it into the system and have a precise engagement to any customer and their unique connection with my company.
I can finally deliver the customer service and build the relationships as deep and interactive as I desired. To build trust, accountability, unique care and personalized treatment to each and everyone that will benefit. I have clarity in the process, can improve and see statistics to each and every step on the path. Improvement is now a actuality not a wish or dream. And it makes it easy to do so as well.

Minpunten: Well, the software has so many functions and abilities, it takes a while to engage the whole team into all of its areas and ways. I'd like a function to turn on specific features only as a startup and then move into advanced features instead of having it all at once.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-2-2018
Ahmed F.
student
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-10-2019

"It Is For You"

Opmerkingen: I at long last have the required device to give my client care as I wanted. I can at last right the long procedures into explicit advances and see where the precise improvement is required for the outcomes we go for. It has a reasonable arrangement and simple of access for all workers to team up on. This advantages the understudy correspondence and makes an authoritative undertaking a happy task and euphoric as opposed to depleting and confused.

Pluspunten: I deal with a great deal of records for various customers. Since we can't pick our records and are alloted to assigned customers, we have to realize how to manage individuals. Each customer is extraordinary and interesting, which means you need to adjust to their style and needs. I really depend on amoCRM for getting client data, utilizing internet based life the executives highlights and progress following. This product empowers me to dispatch a battle and increase leads. This product enables me to discuss adequately with my customers and keeps me directly on track with what steps to take.

Minpunten: Engineers ought to refine the interface, make it progressively others conscious: expel pointless apparatuses from the principle menu, disentangle joining records to cards.

Antwoord van de leverancier

van QSOFT op 15-10-2019

Hey Ahmed,

Thanks for your feedback!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-10-2019
Sylvie G.
Directeur Général
Financiële dienstverlening, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-12-2019

"The platform supports working with popular social networks"

Pluspunten: I work in a large bank, we have many sales channels. We maintain accounts on social networks, so it was important for us that the platform support integration with them. AmoCRM was just what we needed. With its help, we track information from Facebook, Twitter, Linkedin and Instagram.

Minpunten: Developers often release updates. It may seem to some that this is great. But for users, amoCRM is a real nightmare. It is not possible to use the platform during updates. All modules at best start to slow down, and at worst they just stop working.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-12-2019
Nikolay R.
Owner
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-10-2019

"Not very intuitive software"

Opmerkingen: You need to manage it full time. It doesnt refresh well, emails are delayed. Basically, it's not flexible enough.

Pluspunten: It does keep track of my customers. It does email the reports well. I can automate some features, even if they are not really set up well.

Minpunten: It's not intuitive at all. It's very slow and it's hard to import/export clients DB, and it's not really easy to clean it up. The work flow really needs to be explained better somehow.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-10-2019
Felix G.
Managing Partner
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2019

"Needs to be fixed"

Pluspunten: Very well allows you to track sales funnels. The ability to import and export data to Google Analytics is available. It integrates well with several chat platforms and works on my mobile phone.

Minpunten: Periodically, the system fails, during which I can not get into your personal account. The initial setup was too complicated, and I had to take the help of experts.

Antwoord van de leverancier

van QSOFT op 28-5-2019

Hey Felix,

Thanks for your sincere feedback!

We work a lot on the variety of integrations we provide our users with. Especially, on the messenger integrations as they will be the major sales channel in the coming years! We're glad these features work fine for you.

We strive to prevent system breakdowns and will continue to do so for you!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2019