MaitreD POS

Wie gebruikt MaitreD POS?

Meer dan 20.000 klanten wereldwijd in de horecasector: - restaurants met bediening; - restaurants met snelle bediening; - bars en nachtclubs; - hotels en resorts; - cafetaria's; - instellingen.

Wat is MaitreD POS?

Wanneer succes afhankelijk is van superieure service, heb je flexibele POS-software en backoffice-oplossingen nodig voor het beheren van elk aspect van je restaurantbedrijf. Van het winkelniveau tot het hoofdkantoor geeft de software van Maitre'D je de controle die je nodig hebt om je snelheid, efficiëntie en winst te verhogen. De POS-oplossingen van Maitre'D kunnen je helpen je activiteiten te stroomlijnen, of je nu een bar, een hotel, een eetzaal of een afhaalbalie runt.

MaitreD POS - Details

Payfacto

https://www.posera.com

Opgericht in 1999

MaitreD POS-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

MaitreD POS - prijsoverzicht

MaitreD POS heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. MaitreD POS betaalde versie vanaf US$ 79,00/maand.


Beginprijs

US$ 79,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

MaitreD POS - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Geïnstalleerd - Windows
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van MaitreD POS

  • Aparte controles
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Deelcontroles
  • Inventarisatie
  • Kassabeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Personeelsbeheer
  • Tips beheren

Bekijk de volledige lijst van Horeca kassa software

  • Aparte controles
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Deelcontroles
  • Leveringsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Mobiele toegang
  • Online bestellen
  • Rapportage en analyse
  • Tabellenbeheer
  • Tips beheren
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Horeca kassasystemen

  • Factureren
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Keukenbeheer
  • Menubeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Reserveringenbeheer
  • Tabellenbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
  • Wachtlijstbeheer

Bekijk de volledige lijst van Restaurant management software

MaitreD POS alternatieven

Meer alternatieven voor MaitreD POS

Reviews van MaitreD POS

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 3,8
Klantenservice 3,5
Functies 3,6
Waar voor je geld 2,9

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Kenzo N.
sales
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-6-2018

"fast and reliable, easy to use"

Pluspunten: this software is simple to use for everyone. Everything is well explain no matter the levels of knowledge.

Minpunten: I really dont know what to say about negative from this software. I really loved this software. Thank you MAitre D

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-6-2018
Mary G.
Jill of all Trades
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    4/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2019

"Tech guys are awesome!"

Opmerkingen: Great but a little difficult setting up for menu items.

Pluspunten: Support was awesome...no matter what time of day or night - someone was always there to help out any problems we'd be having. It wasn't made for communicating with our hotel software but they made it work. The software does a lot more than we actually use it for.

Minpunten: Problems with interaction for room charges in the hotel...not always a problem with the software though but a hardware problem on our own end.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2019
Scott B.
Manager / Dinnere Chef
Restaurants, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    2 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    2 /5
  • Waar voor je geld
    1 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 27-6-2017

"SYSTEM IS VERY OUTDATED AND THE OLDER IT GETS IT SEEMS TO BE A MAGNET FOR GLITCHES"

Opmerkingen: I am curious what the user life of this product is. Our's is 11 yrs old and runs windows xp in the dining room "touchscreen & credit cards" , and my back office is running windows 7.1. The system is slowing down, running sluggish and recently we had a serious networking problem that ruined our Friday Night all you can eat Fish & Chips. 2 managers were on the phone w tech support for hours. The first call was made on Thursday evening and they responded Friday around 415pm. The call was made far enough in advance. Another time the power went off and when restored I couldn't reload the system because it "locked" and made me get a new product code to proceed. Again it was at 6pm and we had a full house. I had to purchase this code i know i didn't need over the phone with my credit card just to get my POS up and running. I had several outstanding tables that needed to be finalized and cashed out. I will say when i needed to get that unlock code there were no hold ups or waiting like when I needed tech support. They answered right off in person and were very eager to take my payment. The initial start up cost was ten thousand dollars cash up front. I consider that a big investment. I'm still paying and paying for insurance on hardware and software upgrades. My fear is it's going to get too old and out of date and I will be forced to purchase an entire new system. If I get both front and back pc's running windows 10 at the same time I will be very surprised. 10 is supposed to be the next operating system that's going to give us almost 20 yrs like XP and XP Pro did. we will see.

Pluspunten: It's a user friendly and training waitstaff is very easy. Big bold buttons and colors on the screen

Minpunten: When I call TECH support I need support NOW not tomorrow. When POS is down my business doesn't Run!

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 27-6-2017
Jase L.
IT
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    2 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-3-2018

"Happy"

Pluspunten: Easy to set up, Great corporate head office module. Can add new items in multiple locations within minutes.

Minpunten: Has its fair share of bugs, but which software doesn't. Need to communicate without th support to fix the issues which takes time.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-3-2018
Sabrina B.
Owner
Gezondheid, wellness en fitness, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 31-1-2017

"This is amazing!"

Opmerkingen: This system makes it simple to take care of customers in a timely fashion. The POS terminal is easy to set up and use which made the transition much smoother from the system we were using.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 31-1-2017