Less Annoying CRM

Less Annoying CRM

door Less Annoying CRM

Wie gebruikt Less Annoying CRM?

Less Annoying CRM werd ontworpen voor kleine bedrijven die een eenvoudige, intuïtieve, betaalbare en eenvoudig aan te leren contactmanager nodig hebben. De CRM kan moeiteloos worden aangepast om met bestaande workflows te werken.

Wat is Less Annoying CRM?

Less Annoying CRM is een eenvoudige contactmanager die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice.

Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail voor vragen van gebruikers.

Less Annoying CRM - Details

Less Annoying CRM

http://www.lessannoyingcrm.com

Opgericht in 2009

Less Annoying CRM - Prijsoverzicht

Less Annoying CRM vanaf US$ 10,00/maand. Less Annoying CRM heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Less Annoying CRM.

Beginprijs

US$ 10,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Less Annoying CRM

CRM-software voor makelaars
Afstemming van klanten en vastgoed
Campagnebehee
Contactenbeheer
E-mailmarketing
Interactie bijhouden
Leads beheren
Referenties bijhouden
Segmentering
Waarschuwingen voor vastgoed
Documenten opslaan
E-mailmarketing
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Interne chatintegratie
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Mobiele toegang
Offertes en voorstellen
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Bestemmingspagina's en webformulieren
Callcenterbeheer
Campagnebehee
Contactenbeheer
Documentbeheer
E-mailmarketing
Enquêtebeheer
Interactie bijhouden
Klantenondersteuning
Leads beheren
Leadscoring
Lijstbeheer
Marketingautomatisering
Offertes en voorstellen
Productcatalogus
Projectbeheer
Referenties bijhouden
Territoriumbeheer
Accountwaarschuwingen
Assetbeheer
Huishouduitgaven bijhouden
Invloed bijhouden
Leads beheren
Marketingmanagement
Onkosten bijhouden
Relaties bijhouden
Teamopdrachten
Territoriumbeheer
Beheer van verkooppipeline
Contacten importeren en exporteren
Contactendatabase
Gedeelde contacten
Interactie bijhouden
Leads beheren
Segmentering
Tools voor exploratie
Zoeken/filteren
Automatisch nummers kiezen
Bellijstbeheer
Campagnebehee
Dashboard
Gegevensbeheer
Leaddistributie
Leads vastleggen
Leadscoring
Oproepen opnemen
Prestatiebeheer
Bronnen bijhouden
Campagnebehee
Interactie bijhouden
Lead nurturing
Leaddistributie
Leads vastleggen
Leadscoring
Leadsegmentering
Pipelinebeheer
Tools voor exploratie
Analyse van klantenservices
Catalogiseren / categoriseren
Controle van antwoorden via e-mail
Kennisbeheer
Klantenondersteuning bijhouden
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Zelfserviceportal
Zoeken
Beheer van externe verkoop
Beheer van oproepen
Campagnebehee
Contactenbeheer
Contractbeheer
E-mailmarketing
Kanaalbeheer
Kansenbehee
Klantendatabase
Leads beheren
Prestatiemeetwaarden
Provisiebeheer
Referenties bijhouden
Territoriumbeheer
Verkoopprognose
Voorstellen genereren

Reviews van Less Annoying CRM

5 van 329 reviews worden weergegeven

In totaal
4.7/5
Gebruiksgemak
4.8/5
Klantenservice
4.9/5
Functies
4.4/5
Waar voor je geld
4.9/5

BEST TASK, PROJECT MGMT & CLIENT CRM THAT YOU ARE NOT USING!

Beoordeeld op 26-3-2018
Mark skovron P.
CEO | COO
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: No learning curve, so my team dug right in = Productivity.
The team loves it = Means they use it = Tasks and Events are getting handled more effectively.
Using the CRM part to keep track of all clients, reps, and vendors = all in one place = gained efficiency.
Easy to CC emails and PDF's, other Docs right into client and reps files and immediately create quick tasks or events for follow-up = Nothing is falling through the cracks.
Every day, the agenda is emailed to each user = Your task list for the day.
Calendar feature is very dynamic.
The only thing this CRM doesn't do is my laundry, seriously!

Pluspunten: It's crazy how many apps there are that do the same thing, and I've tried about 20 in this category. I LOVE this CRM! LACRM BEST PRACTICES:
1. Intuitive & Ease of Use = NO, I mean NO learning curve!
2. Exciting to use b/c I don't feel bogged down with 100 features to stare at that I don't need. 3. Free 30 Days. The least expensive app on the market. GREAT for individual entrepreneurs, small biz to med biz that aren't looking for a million features. If you are the kind of biz or management that wants your ppl to spend 60 days learning, then 2 hours a day using instead of doing their job b/c you're so tied up in being a manager -- go to something else, you won't like this. And tell your co-workers I feel sorry for them! Personally, we love it that this is mastered under 20 minutes, and we keep it up on the destops all day -- avail when we need it --but not a slave to it (looking at you Infusionsoft and Sales Force!)

Minpunten: Their strength is the only reason to go 4 stars here.
But let's be clear -- it's all about perspective.
There are a couple things I wish the task list would do, but in speaking with LACRM, they said they are rolling them out soon. (Can't beat the customer service - damn these people are friendly! I wish my family were this nice, LOL.) I'm begging them to white label the product -- my sales reps could sell it like crazy!

Very easy to use

Beoordeeld op 24-9-2019
Erick A.
Sales
Groothandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: It is a very streamlines software. I like the fact that it is fast and you can place your tasks. I like that I can organize quikly. I also like that I can log in wherever I am at.

Pluspunten: I like that you can ind a lead very quickly...I spend more time on a spreadsheet as I have multiple entries for the same account number....this one quickly takes you to the one account.

Minpunten: That I can't see reports as a user...or graphs. I don't like that there is no chat with other users feature.
No app integration...No business card reader app to upload a lead. No rewritten emails to send customers with just one click of a button.

I love Less Annoying CRM

Beoordeeld op 4-2-2020
Barbara B.
Founder/Owner
Religieuze instellingen, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: No issues...If I need help it is there online for me.

Pluspunten: It is simple to use, with good training if you need it.

Minpunten: Nothing..I like it all. It is very helpful in several areas of my business.

Less Annoying CRM, An Inexpensive Alternative CRM

Beoordeeld op 11-12-2019
Richard R.
Entrepeneur
Verzekeringen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Very easy to use and gets the job done with a super fast learning curve. And love the fact that it can be customized by industry.

Pluspunten: Software is very easy to set up, easy to customize, outstanding customer service and very inexpensive.

Minpunten: Would have loved to purchase a one time payment, lifetime subscription instead of paying monthly. This is very minor though since the software is very inexpensive to use, especially compared to the big names like ACT!, etc.

Fantastic CRM to Get Your Business measuring Something

Beoordeeld op 20-3-2017
Rea F.
Sales Leader
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
3/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
4/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I have used many crm's from the old days of ACT to today's version of Saleforce and even Sugar CRM. All of them are good in their own unique ways. The huge value of Less Annoying CRM its ease of use and value as an efficient contact management tool while providing good reporting tools. Since it is so easy to use and learn minimal training time is required to learn it so it really easy Less Annoying. Since it integrates so well with gmail and google calendar there is no need to have multiple calendars going. It is a good place to share calendars as well. For the money - it is a great solution and very easy to buy use and get support with. The couple of times when I have required support, it is very simple to speak with someone or get video's backfrom Less Annoying CRM support showing how to do virtually anythin that can be done.

Pluspunten: Simple - Ease of Use - Training - Email integration - Support all well done.

Minpunten: Not great at setting up my templates for importing- It will not save any templates. If you want the CRM to do any of the steps of the sales process then this is not the software for you. It is more of an advanced contact manager vs a true CRM. For the price, there are many more full CRM options out there featured