Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Less Annoying CRM?

Less Annoying CRM is een eenvoudige contactmanager die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice.

Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail voor vragen van gebruikers.

Wie gebruikt Less Annoying CRM?

Less Annoying CRM werd ontworpen voor kleine bedrijven die een eenvoudige, intuïtieve, betaalbare en eenvoudig aan te leren contactmanager nodig hebben. De CRM kan moeiteloos worden aangepast om met bestaande workflows te werken.

Less Annoying CRM Software - 1
Less Annoying CRM Software - 2
Less Annoying CRM Software - 3
Less Annoying CRM Software - 4
Less Annoying CRM Software - 5

Twijfels over Less Annoying CRM? Vergelijk met een populair alternatief

Less Annoying CRM

Less Annoying CRM

4,8 (589)
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
69
11
4,9 (589)
4,9 (589)
4,9 (589)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 0,01
Gratis versie
Gratis proefversie
51
1
3,9 (236)
4,0 (236)
4,4 (236)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Less Annoying CRM

Salsa CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Donaties bijhouden
Online giften
Kommo
Functies met hoogste score
Contactendatabase
Leads beheren
Leads vastleggen
SurveyMonkey Enterprise
Functies met hoogste score
Enquêtes opstellen
Gegevens importeren en exporteren
Rapportage en analyse
Nutshell
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren
Xero
Functies met hoogste score
401(k) tracking
Productidentificatie
Projectbeheer
Method CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Kalender-/herinneringssysteem
Leads beheren
Capsule
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Kalender-/herinneringssysteem
Leads beheren
CiviCRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Demografische gegevens
Vrijwilligersbeheer
JobNimbus
Functies met hoogste score
CRM
Contactendatabase
Leads beheren

Reviews over Less Annoying CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,9
Klantenservice
4,9
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Danielle
Danielle
Founder in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Everything you need; nothing you don't.

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Easy. Easy. Easy.
Good help files.
Very glad I chose this tool.
I recommend it.

Pluspunten:

The interface is easy. Customizing fields and flows is easy. Import-export is easy. I can tell that this tool has had many people doing use cases in the background and refining them to the most elegant solution.

Minpunten:

I want it to integrate better with ConvertKit.

MICHELLE
PRODUCTION FINANCE MANAGER in VS
Entertainment, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Easiest CRM Ever!

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: The fact that I can speak to a "live" person when I needed assistance is a huge plus! The cost plus the user friendly platform was exactly what we were looking for in our company.

Pluspunten:

I was able to learn and navigate the system with ease within an hour.

Minpunten:

I really haven't hit any obstacles as of yet with the system, so I don't have anything negative to say.

Rea
Sales Leader in VS
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Fantastic CRM to Get Your Business measuring Something

3,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: I have used many crm's from the old days of ACT to today's version of Saleforce and even Sugar CRM. All of them are good in their own unique ways. The huge value of Less Annoying CRM its ease of use and value as an efficient contact management tool while providing good reporting tools. Since it is so easy to use and learn minimal training time is required to learn it so it really easy Less Annoying. Since it integrates so well with gmail and google calendar there is no need to have multiple calendars going. It is a good place to share calendars as well. For the money - it is a great solution and very easy to buy use and get support with. The couple of times when I have required support, it is very simple to speak with someone or get video's backfrom Less Annoying CRM support showing how to do virtually anythin that can be done.

Pluspunten:

Simple - Ease of Use - Training - Email integration - Support all well done.

Minpunten:

Not great at setting up my templates for importing- It will not save any templates. If you want the CRM to do any of the steps of the sales process then this is not the software for you. It is more of an advanced contact manager vs a true CRM. For the price, there are many more full CRM options out there featured

Ken
Owner in VS
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

The name says it all

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Easy to teach and learn, information is readily available and querying the date is very straight forward.

Pluspunten:

So very simple to use. We have used other more expensive CRM's and LACRM is head and shoulders the best.

Minpunten:

There's really nothing I don't like. I use it every day and am very happy with sll features and functions. I would say that I don't feel like I am missing anything.

Kamlesh
Kamlesh
Will Writer in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Juridische dienstverlening, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Does what it says on the tin - With live support access

5,0 vorige week Nieuw

Opmerkingen: EXCELLENT. Very freindsly staff and great user interface - VERY customizable.

Pluspunten:

It is cost effective with human support, even for us based in the UK.

Minpunten:

I am just missing some automation, but I understand why they can't offer it - as they need to keep things simple.