AccountEdge Pro

door Priority Software US

Wie gebruikt AccountEdge Pro?

Kleine tot middelgrote bedrijven die hun financiële gegevens moeten bijhouden en hun bedrijf binnen één app willen beheren.

Wat is AccountEdge Pro?

AccountEdge Pro is krachtige, eenvoudig te gebruiken desktop-boekhoudsoftware voor de Mac en Windows voor kleine bedrijven.

Met AccountEdge Pro kunnen bedrijfseigenaren hun financiële informatie organiseren, verwerken en rapporteren, zodat zij zich op hun bedrijf kunnen concentreren. De functies zijn ontworpen om gebruikers in staat te stellen elk aspect van hun bedrijf aan te pakken, inclusief boekhouding, geïntegreerde salarisadministratie, in- en verkopen, contactbeheer, voorraadbeheer, online bestellingen, tijdfacturering en meer.

AccountEdge Pro - Details

Priority Software US

http://www.accountedge.com

Opgericht in 1989

AccountEdge Pro - Prijsoverzicht

AccountEdge Pro heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. AccountEdge Pro betaalde versie vanaf US$ 499,00/eenmalig.

AccountEdge Pro-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Beginprijs

US$ 499,00/eenmalig

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van AccountEdge Pro

  • Accountancybedrijven
  • Beheer van vaste activa
  • Belastingbeheer
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporders
  • Nonprofits
  • Onkosten bijhouden
  • Overheidsinstellingen
  • Payrollbeheer
  • Projectadministratie
  • Toetsing van bankgegevens

Bekijk de volledige lijst van Boekhoudprogramma's

  • Budgettering en prognoses
  • Cashbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Grootboek
  • Inkooporderbeheer
  • Offertes
  • Overschrijdingsprognoses
  • Payrollbeheer
  • Productiekosten
  • Specificaties van bouwconstructies

Bekijk de volledige lijst van Boekhoudprogramma's voor de bouw

  • Activiteiten volgen
  • Assetbeheer
  • Budgettering en prognoses
  • Compliancebeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Donorenbeheer
  • Grootboek
  • Inkoop en ontvangst
  • Partnerschapadministratie
  • Toetsing van bankgegevens

Bekijk de volledige lijst van Boekhoudprogramma's voor fondsen

  • Aanwezigheidsbeheer
  • Beheer van vaste activa
  • Budgettering en prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Grootboek
  • Inkoop
  • K-12
  • Laden van klassen
  • Payrollbeheer
  • Voor privéscholen

Bekijk de volledige lijst van Boekhoudprogramma's voor scholen

  • Budgettering en prognoses
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Donaties bijhouden
  • Fondsadministratie
  • Inkoop en ontvangst
  • Payrollbeheer
  • Projectadministratie
  • Subsidiebeheer
  • Toetsing van bankgegevens

Bekijk de volledige lijst van Boekhoudprogramma's voor verenigingen

  • Beheer van vaste activa
  • Belastingbeheer
  • Cashbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Grootboek
  • Inkomstenverantwoording
  • Integratie met boekhouding
  • Onkosten bijhouden
  • Payrollbeheer
  • Toetsing van bankgegevens
  • Uitgavenbeheer
  • Verzamelingen

Bekijk de volledige lijst van Boekhoudsoftware

  • Assets volgen
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Donatiebeheer
  • Fondsadministratie
  • Payrollbeheer
  • Toetsing van bankgegevens

Bekijk de volledige lijst van Boekhoudsoftware voor kerken

  • Aanmaningsbeheer
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingcalculator
  • Betalingen verwerken
  • Contactendatabase
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Projectfacturering

Bekijk de volledige lijst van Factuurprogramma's

  • Administratiebeheer
  • Automatische facturering
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Klantenportal
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Juridische facturatiesoftware

AccountEdge Pro alternatieven

Meer alternatieven voor AccountEdge Pro

Reviews van AccountEdge Pro

5 van 79 reviews worden weergegeven

In totaal
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenservice
4,2/5
Functies
4,2/5
Waar voor je geld
4,4/5
Gary K.
President
Entertainment, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-7-2019

"Couldn't be simpler!"

Opmerkingen: Only great things to say about this product.

Pluspunten: AccountEdge Pro has made a work of difference in my company. With their easy to use dashboard, I can enter purchases, invoice customers, pay bills, create payroll, keep an accurate accounting of my banking and so much more. It is simple to use... even I can do it! It's a huge time saver and in the five years that I have been using AccountEdge, I have never had an issue.

Minpunten: Not a big deal but there have been a couple of times when I have had to realign the check printing format.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-7-2019
Jim C.
Owner
Afdrukken en drukwerk, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-9-2019

"Accountedge Pro"

Opmerkingen: Accountedge Pro is easy to use and has all the features needed. It’s a good program. I have enjoyed using it.

Pluspunten: Very easy to use. Performs all required tasks Automatically. It’s reliable. Easy to navigate. Works very well.

Minpunten: Lacks mobile integration- being able to use application on mobile device when on the toad or at a clients office. There are some functions available like looking up old invoices and jobs. But that’s about it. In this day and age portable applications are almost necessary.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-9-2019
Geverifieerde reviewer
Owner And President
Muziek, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    1/5
  • Functies en functionaliteit
    1/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-9-2018

"Don't use for more than one year"

Opmerkingen: Sadly, we started with the precursor and now, unless we want to redo our entire bookkeeping, inventory, customer list, and vendor list, we're stuck with this software.

Pluspunten: I'm stuck with it. We started with a much earlier version.

Minpunten: Trying to find prior years' transactions is costly and a huge pain.

Antwoord van de leverancier

van Acclivity op 13-9-2018

Good Afternoon,

I'm sorry to hear that you are having trouble with access historical transactions. Depending on how far back you are looking, you may need to open a back up of historical file to see certain details.

We would be happy to help you if you are having trouble getting to your information. You can reach out to our NJ based Technical Support team for free at accountedge.com/help.

Thank You

- AccountEdge Customer Care

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-9-2018
Geverifieerde reviewer
Chief Creative Officer
Fotografie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-9-2018

"Longtime user. Could be better, but has been solid for us."

Opmerkingen: Generally good. Been using it for over a decade and it meets the needs of our publishing and consulting business just fine.

Pluspunten: Fairly customizable to meet our unique needs. Love that payroll and inventory tracking are built in, not some extra service. Also tax forms (which are an additional fee), and credit card processing (but would be nice to use Stripe instead). Just added kits for inventory, which is long overdue. Basically it's one stop shop for us and meets all accounting, inventory, POS needs for phone sales.

Minpunten: That it is not an entirely online software solution so that we could easily (at no extra cost) access and work with data anywhere. That it does not integrate seamlessly with our ecommerce software (only works with Shopify, which is a more expensive and less flexible option than Bigcommerce). The tax form should integrate more seamlessly and be part of the monthly support fee.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-9-2018
Gary P.
Owner
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-9-2018

"Always Improving"

Opmerkingen: Been using AccountEdge Pro for 12 years and I’m completely satisfied with this product.

Pluspunten: Works great for us Mac users and the features improve with every upgrade.

Minpunten: Have to customize forms with every upgrade.

Antwoord van de leverancier

van Acclivity op 11-9-2018

Hi Gary,

Very happy to hear that AccountEdge is working well for your business.

We do offer an upgrade tool for your Customized Forms so you don't need to recreate them when you get a new version.

Here is a link to the support article to walk you through the process the next time you upgrade: http://support.accountedge.com/kb/upgrading/upgrading-company-file#FORMS2012

- AccountEdge Customer Care Team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-9-2018