Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Jitbit Helpdesk?

Jitbit Helpdesk is een geweldige helpdesk-app met een duidelijke UI en een eenvoudig instellingsproces. Alle functies zijn echter aanwezig: automatiseringsengine, bestandsbijlagen, integraties (JIRA, Slack, Dropbox, Github enz.), e-mailintegratie, kennisbankmodule, enz.

Jitbit Helpdesk wordt zowel aangeboden als een SaaS-versie als een on-premises hulpprogramma dat lokaal op een server wordt geïnstalleerd.

Wie gebruikt Jitbit Helpdesk?

Jitbit richt zich op zowel startups als kleine zelf gefinancierde bedrijven en grote ondernemingen met meer dan 50 supportmedewerkers.

Jitbit Helpdesk Software - 1
Jitbit Helpdesk Software - 2
Jitbit Helpdesk Software - 3

Twijfels over Jitbit Helpdesk? Vergelijk met een populair alternatief

Jitbit Helpdesk

Jitbit Helpdesk

4,6 (32)
US$ 1.699,00
Gratis versie
Gratis proefversie
27
13
4,6 (32)
4,4 (32)
4,6 (32)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
180
138
4,6 (1.598)
4,7 (1.598)
4,7 (1.598)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Jitbit Helpdesk

LiveAgent
Functies met hoogste score
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Proactief chatten
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste score
Contactendatabase
Klantgeschiedenis
Wachtrijbeheer
Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
Factureren
Priorisering
HappyFox Help Desk
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
ProProfs Help Desk
Functies met hoogste score
Communicatie via meerdere kanalen
E-mailbeheer
Interactie bijhouden
FootPrints
Functies met hoogste score
Beschikbaarheidsbeheer
Veranderingsbeheer
Waarschuwingen/escalatie
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Freshdesk
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Front
Functies met hoogste score
Bestanden delen
Inboxbeheer
Mobiele toegang

Reviews over Jitbit Helpdesk

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,6
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
72%
4
25%
1
3%
Matt
Matt
Telecoms Engineer in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Fantastic Self Host Helpdesk

5,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

The pricing model for Jitbit self hosted makes the product exceptional value for money, made even better by the license being perpetual. With the backend being SQL this also allows for database level backups to be taken and managed, as well as 3rd party integration at database level. The interface is clean, and simple to use both from a tech and end user perspective. Unlike other helpdesk software on the markets the message thread is clean and easy to read. There is also a well build mobile application available.

Minpunten:

The reporting element of the helpdesk software is somewhat lacking in the number of reports which can be generated. These reports are also very rigid and allow little customisation.

Michael
IT Support Supervisor in VS
Industriële automatisering, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Jitbit - The best Bang for the Buck!

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Jitbit has provided me clear viability into my current workload for my team.
I am now able to create a strong business plan to grow my department, delegate the work efficiently , and allow me to interact with other lines of business without interrupting my day to day operations.

Pluspunten:

Flexibility, speed and ease of use are what make this software the premier application for a Web based HelpDesk. There is hardly any delay when waiting for a ticket to come in, and with a robust rule structure you can quickly get the ticket to the right support rep with minimal downtime or delay for the user.

Minpunten:

There's not a lot because every time I find a challenge or a missing feature, the Jitbit team is quick to review and address it.

Jeofrey
IT
Vervoer/over de weg/per spoor, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Worst Customer Service

1,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: Worst customer service ever, The App doesn't work. Please keep your money. You will never get this to work on your own, and they offer no help at all.

Pluspunten:

Nothing, It didn't work

Minpunten:

It doesn't work

Reactie Jitbit

6 jaar geleden

We're sorry you were unable to set it up. I assume you were trying to install the on-premise version that does require some technical skills or administering a web-server, setting up a MS SQL database, configuring windows-integrated authentication and other tricky stuff depending on your requirements. That is why we also offer the SaaS (hosted) version that works in the cloud and requires literally zero setup. But nevertheless I regret and apologize the lack of support you experienced from us. If you could provide more details, we can investigate further.

Gestione
Marketing Director in VS
Maritiem, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

The Stable and Dynamic Approach for Customer Help

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

itbit Helpdesk has a focused and immediate form of reaching to clients and offering responses to the challenges they face.

Minpunten:

itbit Helpdesk is aggressive and quick to resolve the arising challenges.

Karl
Dir. Eng, Ops and IT in VS
Omroepen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Jitbit Helpdesk

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: We moved to Jitbit Helpdesk during COVID because we needed something more easily accessible for staff from what we were using. It provides a clean, user-friendly experience and we use it as our service portal for all the teams I manage. Any time I've contacted support I receive quick timely responses.

Pluspunten:

Easy for users to submit tickets - web, app or via email. Easy to follow tracking of tickets & updates. Ability to easily add custom fields, categories and ticket types. SAML SSO integration

Minpunten:

Honestly, I really don't have a con about this product. It does everything we need and is not bloated with extras we don't which I think helps with the price point.

Software gevonden in