Wie gebruikt Jitbit Helpdesk?

Jitbit richt zich op zowel startups als kleine zelf gefinancierde bedrijven en grote ondernemingen met meer dan 50 supportmedewerkers.

Wat is Jitbit Helpdesk?

Jitbit Helpdesk is een geweldige helpdesk-app met een duidelijke UI en een eenvoudig instellingsproces. Alle functies zijn echter aanwezig: automatiseringsengine, bestandsbijlagen, integraties (JIRA, Slack, Dropbox, Github enz.), e-mailintegratie, kennisbankmodule, enz.

Jitbit Helpdesk wordt zowel aangeboden als een SaaS-versie als een on-premises hulpprogramma dat lokaal op een server wordt geïnstalleerd.

Jitbit Helpdesk - Details

Jitbit

http://www.jitbit.com

Opgericht in 2005

Jitbit Helpdesk Software - 1
Jitbit Helpdesk Software - 2
Jitbit Helpdesk Software - 3
Jitbit Helpdesk-video
Play
Jitbit Helpdesk Software - 1 - miniatuur
Jitbit Helpdesk Software - 2 - miniatuur
Jitbit Helpdesk Software - 3 - miniatuur

Jitbit Helpdesk - prijsoverzicht

Prijsmodellen bekijken

Jitbit Helpdesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Jitbit Helpdesk heeft een betaalde versie vanaf US$ 29,00/maand.


Beginprijs

US$ 29,00/maand Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Jitbit Helpdesk - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Windows (lokaal)
  • Linux (lokaal)
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Live online
  • Documentatie
  • Video's

Functies van Jitbit Helpdesk

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Bewaking
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Helpdeskbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

Jitbit Helpdesk alternatieven

Meer alternatieven voor Jitbit Helpdesk

Reviews van Jitbit Helpdesk

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,6
Klantenservice 4,5
Functies 4,2
Waar voor je geld 4,3

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Matt F.
Telecoms Engineer
Telecommunicatie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-11-2018

"Fantastic Self Host Helpdesk"

Pluspunten: The pricing model for Jitbit self hosted makes the product exceptional value for money, made even better by the license being perpetual.
With the backend being SQL this also allows for database level backups to be taken and managed, as well as 3rd party integration at database level.
The interface is clean, and simple to use both from a tech and end user perspective. Unlike other helpdesk software on the markets the message thread is clean and easy to read.
There is also a well build mobile application available.

Minpunten: The reporting element of the helpdesk software is somewhat lacking in the number of reports which can be generated. These reports are also very rigid and allow little customisation.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-11-2018
Michael M.
IT Support Supervisor
Industriële automatisering, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-7-2019

"Jitbit - The best Bang for the Buck!"

Opmerkingen: Jitbit has provided me clear viability into my current workload for my team.
I am now able to create a strong business plan to grow my department, delegate the work efficiently , and allow me to interact with other lines of business without interrupting my day to day operations.

Pluspunten: Flexibility, speed and ease of use are what make this software the premier application for a Web based HelpDesk. There is hardly any delay when waiting for a ticket to come in, and with a robust rule structure you can quickly get the ticket to the right support rep with minimal downtime or delay for the user.

Minpunten: There's not a lot because every time I find a challenge or a missing feature, the Jitbit team is quick to review and address it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-7-2019
Jeofrey Z.
IT
Vervoer/over de weg/per spoor, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    1 /5
  • Gebruiksgemak
    1 /5
  • Functies en functionaliteit
    1 /5
  • Klantenondersteuning
    1 /5
  • Waar voor je geld
    1 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 30-1-2017

"Worst Customer Service"

Opmerkingen: Worst customer service ever, The App doesn't work. Please keep your money. You will never get this to work on your own, and they offer no help at all.

Pluspunten: Nothing, It didn't work

Minpunten: It doesn't work

Antwoord van de leverancier

van Alex op 29-6-2018

We're sorry you were unable to set it up. I assume you were trying to install the on-premise version that does require some technical skills or administering a web-server, setting up a MS SQL database, configuring windows-integrated authentication and other tricky stuff depending on your requirements. That is why we also offer the SaaS (hosted) version that works in the cloud and requires literally zero setup. But nevertheless I regret and apologize the lack of support you experienced from us. If you could provide more details, we can investigate further.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 30-1-2017
Geverifieerde reviewer
Content & Experience Manager
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-4-2021

"Ottima soluzione per la gestione dei ticket"

Opmerkingen: Complessivamente trovo la gestione dei ticket completamente tracciabile e flessibile: ottimo il sistema di risposte interno al ticket, di cui apprezzo il campo di testo a cui è possibile allegare qualsiasi documento, oppure incollare direttamente uno screenshot. Comoda la possibilità di personalizzare le impostazioni per configurare gruppi di utenti, ad es. "Reparto IT", "Reparto Vendite" e così via, e gli agenti assegnati a tali gruppi riceveranno notifiche tramite posta elettronica. Comoda la possibilità di collegare due ticket, oppure di unirli.

Pluspunten: In generale permette di avere una chiara visione del attuale carico di lavoro per ciascun elemento del team. Inoltre struttura il flusso di lavoro in modo efficiente e permette di interagire con gli altri reparti in modo veloce. Molto comoda l'Integrazione della posta elettronica, che permette di rispondere ai ticket via mail. Ho davvero apprezzato l'integrazione con Trello. Molto interessante la possibilità di sapere in tempo reale di sapere chi sta guardando o scrivendo un ticket, tramite gli alert "anche l'utente X sta guardando questo ticket e sta digitando una risposta"

Minpunten: Non ho rilevato nessun difetto strutturale. Per quanto riguarda la versione mobile, non c'è la funzione "Cerca" e il layout non è organizzato come nella versione desktop: questo aspetto è molto migliorabile.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-4-2021
Geverifieerde reviewer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 26-9-2016

"Affordable and easy"

Opmerkingen: We've been using this for 2.5 years. First, we wanted to go with the on-premise version (the company offers one) but then they convinced us to try the cloud-hosted and it worked great. We connect our users using SAML authentication use a hosted AD on Azure, and this makes life soo much easier.

Pluspunten: Low price, responsive customer support, very nice UI.

Minpunten: Lack of social media integration, but you hack your own using Zapier. Also, there's no "Search" function in the Android app, hope they add this.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 26-9-2016