Wie gebruikt Jitbit HelpDesk?

Jitbit richt zich op zowel startups als kleine zelf gefinancierde bedrijven en grote ondernemingen met meer dan 50 supportmedewerkers.

Wat is Jitbit HelpDesk?

Jitbit Helpdesk is een geweldige helpdesk-app met een duidelijke UI en een eenvoudig instellingsproces. Alle functies zijn echter aanwezig: automatiseringsengine, bestandsbijlagen, integraties (JIRA, Slack, Dropbox, Github enz.), e-mailintegratie, kennisbankmodule, enz.

Jitbit Helpdesk wordt zowel aangeboden als een SaaS-versie als een on-premises hulpprogramma dat lokaal op een server wordt geïnstalleerd.

Jitbit HelpDesk - Details

Jitbit

http://www.jitbit.com

Opgericht in 2005

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Geïnstalleerd - Windows
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Live online
  • Documentatie
-thumb
-thumb
-thumb

Jitbit HelpDesk - prijsoverzicht

Zie de prijsinformatie

Jitbit HelpDesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Jitbit HelpDesk betaalde versie vanaf US$ 13,00/maand.


Beginprijs

US$ 13,00/maand. Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Functies van Jitbit HelpDesk

  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

Jitbit HelpDesk alternatieven

Meer alternatieven voor Jitbit HelpDesk

Reviews van Jitbit HelpDesk

5 van 28 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenservice
4,5/5
Functies
4,2/5
Waar voor je geld
4,3/5
Matt F.
Telecoms Engineer
Telecommunicatie, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-11-2018

"Fantastic Self Host Helpdesk"

Pluspunten: The pricing model for Jitbit self hosted makes the product exceptional value for money, made even better by the license being perpetual.
With the backend being SQL this also allows for database level backups to be taken and managed, as well as 3rd party integration at database level.
The interface is clean, and simple to use both from a tech and end user perspective. Unlike other helpdesk software on the markets the message thread is clean and easy to read.
There is also a well build mobile application available.

Minpunten: The reporting element of the helpdesk software is somewhat lacking in the number of reports which can be generated. These reports are also very rigid and allow little customisation.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-11-2018
Michael M.
IT Support Supervisor
Industriële automatisering, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-7-2019

"Jitbit - The best Bang for the Buck!"

Opmerkingen: Jitbit has provided me clear viability into my current workload for my team.
I am now able to create a strong business plan to grow my department, delegate the work efficiently , and allow me to interact with other lines of business without interrupting my day to day operations.

Pluspunten: Flexibility, speed and ease of use are what make this software the premier application for a Web based HelpDesk. There is hardly any delay when waiting for a ticket to come in, and with a robust rule structure you can quickly get the ticket to the right support rep with minimal downtime or delay for the user.

Minpunten: There's not a lot because every time I find a challenge or a missing feature, the Jitbit team is quick to review and address it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-7-2019
Jeofrey Z.
IT
Vervoer/over de weg/per spoor, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    1/5
  • Gebruiksgemak
    1/5
  • Functies en functionaliteit
    1/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 30-1-2017

"Worst Customer Service"

Opmerkingen: Worst customer service ever, The App doesn't work. Please keep your money. You will never get this to work on your own, and they offer no help at all.

Pluspunten: Nothing, It didn't work

Minpunten: It doesn't work

Antwoord van de leverancier

van Alex op 29-6-2018

We're sorry you were unable to set it up. I assume you were trying to install the on-premise version that does require some technical skills or administering a web-server, setting up a MS SQL database, configuring windows-integrated authentication and other tricky stuff depending on your requirements. That is why we also offer the SaaS (hosted) version that works in the cloud and requires literally zero setup. But nevertheless I regret and apologize the lack of support you experienced from us. If you could provide more details, we can investigate further.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 30-1-2017
Adam D.
Support Team
51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 21-2-2018

"JitBit is the next big thing!"

Opmerkingen: If you can't tell, I love Jitbit. You will see your ROI in less than a year. Partly because the investment price is very low, and the tool is so solid. You will never hear a new employee tell you that they don't know how to use it. Their support is great. The UI is beautiful. They truly understand the space they are in, and they know what their competitors are lacking. Keep it up guys!

Pluspunten: Fantastic interface. It reminds me of a system that has all the strengths of Zendesk, without any of the weaknesses.It's easy to use, easy to read, and you can teach a new employee to use it in a day. There's no point in stating the value of a ticket management system, because JitBit has all the benefits of the bigger/more expensive competitors. If you are talking to multiple companies, ask their sales person what they offer anything that JitBit doesn't... I guarantee they will answer, and I guarantee that answer is a lie. JitBit is young, and stomping the competition. Jump on while the price is low!

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 21-2-2018
Aimee G.
Admin
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-7-2017

"Makes managing customer support easy"

Pluspunten: My software company uses Jitbit to manage our incoming customer support e-mail. You are able to customize the settings to set up groups of users, ie. IT support, Development support, etc, and the users assigned to those groups will receive e-mail notifications. You can reply from your e-mail or from the website portal, whichever is easiest at the time. Each incoming e-mail creates a ticket that date/time stamp tracks all responses, so you can see a clear history. Reporting features are also helpful for tracking technician productivity.

Minpunten: Users that are not part of a group cannot see tickets for another group, even if they click the direct ticket link. This makes it challenging to share IT tickets with our upper management without changing the ticket category.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-7-2017