Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is OneDesk?

De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Het is niet nodig om toepassingen aan te schaffen, te integreren en te schakelen tussen toepassingen. Je team kan je klanten ondersteunen en op één plek aan projecten werken.

OneDesk is zowel gericht op het MKB als op afdelingen van grote ondernemingen en wordt vaak gebruikt door projectmanagers, klantenservice, IT, professionele services en meer. Deze gebruiksvriendelijke, functierijke en zeer configureerbare software kan zowel ticket- als taakworkflows beheren.

Wie gebruikt OneDesk?

Kleine en middelgrote bedrijven en afdelingen bij grote ondernemingen gebruiken OneDesk. OneDesk wordt veel gebruikt door projectmanagers, klantenservicemanagers, IT, helpdesk.

OneDesk Software - 1
OneDesk Software - 2
OneDesk Software - 3
OneDesk Software - 4
OneDesk Software - 5

Twijfels over OneDesk? Vergelijk met een populair alternatief

OneDesk

OneDesk

4,3 (11)
US$ 11,99
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
82
16
4,0 (11)
4,1 (11)
4,1 (11)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 7,75
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
161
20
4,0 (13.807)
4,3 (13.807)
4,2 (13.807)

Andere goede alternatieven voor OneDesk

Jira
Functies met hoogste score
Agile-methodiek
Projectplanning
Taakbeheer
Asana
Functies met hoogste score
Projectplanning
Taakbeheer
Termijnbewaking
monday.com
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Dashboard
Personeelsbeheer
Trello
Functies met hoogste score
Projectplanning
Samenwerkingstools
Taakbeheer
CloudBlue PSA
Functies met hoogste score
Rapportage/projecten volgen
Taakbeheer
Ticketbeheer
CloudOffix
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactendatabase
Leads vastleggen
Wrike
Functies met hoogste score
Configureerbare workflow
Overurenberekening
Sjabloonbeheer
4me
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Incidentenbeheer
Waarschuwingen/Meldingen
Scoro
Functies met hoogste score
Rapportage/projecten volgen
Taakbeheer
Taakplanning

Reviews over OneDesk

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
4,1
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
27%
4
73%
Magaly
Magaly
Assistant Business Manager in Peru
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Textiel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

User review with one year of use

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: In general terms, it saves work by having two important functionalities in the same software.

Pluspunten:

It is like having two applications in one, where you can manage projects and customers through tickets to keep a correct order in customer service.

Minpunten:

It requires adjustments by users at the time of upgrades, and the cost with similar could be taken into consideration for small businesses.

Flor
Flor
Software Developer in Peru
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

A project management solution

4,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: From my experience, the price-quality ratio is well above that of its competitors, being favorable for small and medium-sized companies.

Pluspunten:

One of its advantages is its convenient price, lower than that of similar products. Another is that it has a great customer support team, which solves problems in 99% of the time.In addition, thanks to the customization it offers, its use can become faster and easier.

Minpunten:

One thing that sometimes interrupts the workflow is updates, which are frequent but necessary. Also in the free version its functions are limited, so it is recommended to purchase a plan, anyway it is cheap.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A complete project management application

4,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

It's similar to having two applications in one, where you control projects and customers via tickets to keep customer service in order.

Minpunten:

The cost is high if you pay on a monthly basis. It is also difficult to communicate with

Gabriela
Gabriela
Support enginner in Peru
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Review of about a leading management software

4,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: In my personal experience, for the management of a medium-sized company, it has a positive influence. For small companies the cost should be assimilated.

Pluspunten:

Its main advantage is that it is a software that groups different functionalities, that is to say, it is as if they were 5 softwares in only one. This improves the workflow and uses time efficiently.

Minpunten:

It is a software that makes your company dependent on the modifications that One desk proposes; however, there are also advantages to be noted there, such as regular improvements and updates to avoid errors and/or solve bugs.

Alexandros
Civil Engineer in Griekenland
Civiele techniek, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Simplify Your Work with OneDesk's All-in-One Platform

4,0 11 maanden geleden

Pluspunten:

1)All-in-one solution: OneDesk combines both project management and helpdesk functions in a single platform, which can be convenient and efficient for teams that need to manage both types of work.2)Customizable workflows: OneDesk allows teams to customize and automate various workflows, including triage, replies, notifications, and assignments, which can help streamline processes and reduce the need for manual intervention.3)Clear and simple pricing: OneDesk offers all features in all of its plans, which can make it easier for teams to understand the costs and choose the right plan for their needs.

Minpunten:

Limited integration with other tools: While OneDesk may offer a wide range of features, it may not integrate with other tools that teams may be using, which could limit its usefulness in certain situations.