Wat is OneDesk?

De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Het is niet nodig om toepassingen aan te schaffen, te integreren en te schakelen tussen toepassingen. Je team kan je klanten ondersteunen en op één plek aan projecten werken.

OneDesk is zowel gericht op het MKB als op afdelingen van grote ondernemingen en wordt vaak gebruikt door projectmanagers, klantenservice, IT, professionele services en meer. Deze gebruiksvriendelijke, functierijke en zeer configureerbare software kan zowel ticket- als taakworkflows beheren.

Wie gebruikt OneDesk?

Kleine en middelgrote bedrijven en afdelingen bij grote ondernemingen gebruiken OneDesk. OneDesk wordt veel gebruikt door projectmanagers, klantenservicemanagers, IT, helpdesk.

Waar kan OneDesk worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • OneDesk
  • Gevestigd in Montreal, Canada
  • Opgericht in 2008

Ondersteuning voor OneDesk

  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaanse Maagdeneilanden, Argentinië, Australië, België, Brazilië en nog 50 andere

Talen

Engels

prijzen van OneDesk

Beginprijs:

US$ 9,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

OneDesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. OneDesk heeft een betaalde versie vanaf US$ 9,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • OneDesk
  • Gevestigd in Montreal, Canada
  • Opgericht in 2008

Ondersteuning voor OneDesk

  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaanse Maagdeneilanden, Argentinië, Australië, België, Brazilië en nog 50 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van OneDesk

OneDesk Software - 1
OneDesk Software - 2
OneDesk Software - 3
OneDesk Software - 4
OneDesk Software - 5
Nog 6 andere bekijken
OneDesk-video
OneDesk Software - 1
OneDesk Software - 2
OneDesk Software - 3
OneDesk Software - 4
OneDesk Software - 5

Functies van OneDesk

  • Aanpasbare sjablonen
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Bestanden delen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Dashboard
  • Factureren
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Ideeënbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage/projecten volgen
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor OneDesk

Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Enterprise-class IT-servicebeheertoepassing gebouwd voor multinational organisaties rond Service Integratie en Beheer.
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
Volledig aanpasbaar, cloudgebaseerd CRM-systeem bestaande uit verkoop, marketing, projectmanagement, HR, helpdesk, facturering en clouds.

Reviews over OneDesk

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
3,8
Klantenservice
4,0
Functies
4,5
Waar voor je geld
3,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
20%
4
80%
Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Hoger onderwijs, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A complete project management software

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Offers a range of tools and features for managing tasks, projects, and customer interactions. Includes a customizable interface and a range of integrations with other business tools and services.

Minpunten:

The interface is a little complex to navigate.

Alexandros
Civil Engineer in Griekenland
Civiele techniek, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Simplify Your Work with OneDesk's All-in-One Platform

4,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

1)All-in-one solution: OneDesk combines both project management and helpdesk functions in a single platform, which can be convenient and efficient for teams that need to manage both types of work.2)Customizable workflows: OneDesk allows teams to customize and automate various workflows, including triage, replies, notifications, and assignments, which can help streamline processes and reduce the need for manual intervention.3)Clear and simple pricing: OneDesk offers all features in all of its plans, which can make it easier for teams to understand the costs and choose the right plan for their needs.

Minpunten:

Limited integration with other tools: While OneDesk may offer a wide range of features, it may not integrate with other tools that teams may be using, which could limit its usefulness in certain situations.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Using as a service desk but unfortunately not the most ideal

4,0 6 maanden geleden

Pluspunten:

There is automated timesheet tracking for each tickets.

Minpunten:

Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)

Overwogen alternatieven: Jira

Rakesh
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Good solution to combine voice of the customer with product management

4,0 12 jaar geleden

Opmerkingen: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Pluspunten:

For a first-time user of the product, I thought support was excellent

Bobby
Bobby
Statistical Data Analyst in
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Overheidsadministratie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp
4,0 6 jaar geleden