Wat is OneDesk?
De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Het is niet nodig om toepassingen aan te schaffen, te integreren en te schakelen tussen toepassingen. Je team kan je klanten ondersteunen en op één plek aan projecten werken.
OneDesk is zowel gericht op het MKB als op afdelingen van grote ondernemingen en wordt vaak gebruikt door projectmanagers, klantenservice, IT, professionele services en meer. Deze gebruiksvriendelijke, functierijke en zeer configureerbare software kan zowel ticket- als taakworkflows beheren.
Wie gebruikt OneDesk?
Kleine en middelgrote bedrijven en afdelingen bij grote ondernemingen gebruiken OneDesk. OneDesk wordt veel gebruikt door projectmanagers, klantenservicemanagers, IT, helpdesk.
Waar kan OneDesk worden geïmplementeerd?
Over de leverancier
- OneDesk
- Gevestigd in Montreal, Canada
- Opgericht in 2008
Ondersteuning voor OneDesk
- Chatten
Beschikbaar in deze landen
Amerikaanse Maagdeneilanden, Argentinië, Australië, België, Brazilië en nog 50 andere
Talen
Engels
prijzen van OneDesk
Beginprijs:
- Ja, heeft een gratis proefversie
- Geen gratis versie
OneDesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. OneDesk heeft een betaalde versie vanaf US$ 9,00/maand.
Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aanOver de leverancier
- OneDesk
- Gevestigd in Montreal, Canada
- Opgericht in 2008
Ondersteuning voor OneDesk
- Chatten
Beschikbaar in deze landen
Amerikaanse Maagdeneilanden, Argentinië, Australië, België, Brazilië en nog 50 andere
Talen
Engels
Video's en afbeeldingen van OneDesk






Functies van OneDesk
Reviews over OneDesk
Geverifieerde reviewer
A complete project management software
Pluspunten:
Offers a range of tools and features for managing tasks, projects, and customer interactions. Includes a customizable interface and a range of integrations with other business tools and services.
Minpunten:
The interface is a little complex to navigate.
Alexandros
Simplify Your Work with OneDesk's All-in-One Platform
Pluspunten:
1)All-in-one solution: OneDesk combines both project management and helpdesk functions in a single platform, which can be convenient and efficient for teams that need to manage both types of work.2)Customizable workflows: OneDesk allows teams to customize and automate various workflows, including triage, replies, notifications, and assignments, which can help streamline processes and reduce the need for manual intervention.3)Clear and simple pricing: OneDesk offers all features in all of its plans, which can make it easier for teams to understand the costs and choose the right plan for their needs.
Minpunten:
Limited integration with other tools: While OneDesk may offer a wide range of features, it may not integrate with other tools that teams may be using, which could limit its usefulness in certain situations.
Geverifieerde reviewer
Using as a service desk but unfortunately not the most ideal
Pluspunten:
There is automated timesheet tracking for each tickets.
Minpunten:
Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)
Overwogen alternatieven: Jira
Rakesh
Good solution to combine voice of the customer with product management
Opmerkingen: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/
Pluspunten:
For a first-time user of the product, I thought support was excellent