Wat is OneDesk?
De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Het is niet nodig om toepassingen aan te schaffen, te integreren en te schakelen tussen toepassingen. Je team kan je klanten ondersteunen en op één plek aan projecten werken.
OneDesk is zowel gericht op het MKB als op afdelingen van grote ondernemingen en wordt vaak gebruikt door projectmanagers, klantenservice, IT, professionele services en meer. Deze gebruiksvriendelijke, functierijke en zeer configureerbare software kan zowel ticket- als taakworkflows beheren.
Wie gebruikt OneDesk?
Kleine en middelgrote bedrijven en afdelingen bij grote ondernemingen gebruiken OneDesk. OneDesk wordt veel gebruikt door projectmanagers, klantenservicemanagers, IT, helpdesk.
Waar kan OneDesk worden geïmplementeerd?
Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel)
Over de leverancier
- OneDesk
- Gevestigd in Montreal, Canada
- Opgericht in 2008
- Chatten
Beschikbaar in deze landen
Amerikaanse Maagdeneilanden, Argentinië, Australië, België, Brazilië en nog 50 andere
Talen
Engels
prijzen van OneDesk
Beginprijs:
- Ja, heeft een gratis proefversie
- Geen gratis versie
OneDesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. OneDesk heeft een betaalde versie vanaf US$ 9,00/maand.
Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aanOver de leverancier
- OneDesk
- Gevestigd in Montreal, Canada
- Opgericht in 2008
- Chatten
Beschikbaar in deze landen
Amerikaanse Maagdeneilanden, Argentinië, Australië, België, Brazilië en nog 50 andere
Talen
Engels
Video's en afbeeldingen van OneDesk











Functies van OneDesk
Reviews over OneDesk
Gemiddelde score
Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)
- <50
- 51-200
- 201-1.000
- >1.001
Reviews zoeken op score
Bobby K.
Rakesh S.
Good solution to combine voice of the customer with product management
Opmerkingen: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/
Pluspunten:
For a first-time user of the product, I thought support was excellent