Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is OneDesk?

De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Het is niet nodig om toepassingen aan te schaffen, te integreren en te schakelen tussen toepassingen. Je team kan je klanten ondersteunen en op één plek aan projecten werken.

OneDesk is zowel gericht op het MKB als op afdelingen van grote ondernemingen en wordt vaak gebruikt door projectmanagers, klantenservice, IT, professionele services en meer. Deze gebruiksvriendelijke, functierijke en zeer configureerbare software kan zowel ticket- als taakworkflows beheren.

Wie gebruikt OneDesk?

Kleine en middelgrote bedrijven en afdelingen bij grote ondernemingen gebruiken OneDesk. OneDesk wordt veel gebruikt door projectmanagers, klantenservicemanagers, IT, helpdesk.

OneDesk Software - 1
OneDesk Software - 2
OneDesk Software - 3
OneDesk Software - 4
OneDesk Software - 5

Twijfels over OneDesk? Vergelijk met een populair alternatief

OneDesk

OneDesk

4,3 (11)
US$ 11,99
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
79
16
4,0 (11)
4,1 (11)
4,1 (11)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 7,75
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
160
20
4,0 (14.124)
4,3 (14.124)
4,2 (14.124)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor OneDesk

Jira
Functies met hoogste score
Agile-methodiek
Projectplanning
Taakbeheer
Asana
Functies met hoogste score
Marketingkalender
Taakbeheer
Termijnbewaking
Scoro
Functies met hoogste score
Meerdere projecten
Rapportage/projecten volgen
Taakbeheer
Trello
Functies met hoogste score
Projectplanning
Samenwerkingstools
Taakbeheer
CloudBlue PSA
Functies met hoogste score
Rapportage/projecten volgen
Taakbeheer
Ticketbeheer
monday.com
Functies met hoogste score
Dashboard
Klantendatabase
Personeelsbeheer
Wrike
Functies met hoogste score
Configureerbare workflow
Dashboards maken
Enkelvoudige paginaweergave
CloudOffix
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Leads vastleggen
Taakbeheer
Bitrix24
Functies met hoogste score
Bevestigingen/herinneringen
Klantendatabase
Marketingautomatisering

Reviews over OneDesk

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
4,1
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
27%
4
73%
Magaly
Magaly
Assistant Business Manager in Peru
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Textiel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

User review with one year of use

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: In general terms, it saves work by having two important functionalities in the same software.

Pluspunten:

It is like having two applications in one, where you can manage projects and customers through tickets to keep a correct order in customer service.

Minpunten:

It requires adjustments by users at the time of upgrades, and the cost with similar could be taken into consideration for small businesses.

Christine
VP of Operations in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Flexible Application with a Strong Feature Set

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: We were very pleasantly surprised. I was concerned that we would have to go with one of the "big box" products so we could hire a consultant to customize and implement. We have recently expanded from using almost exclusively for product development to open up the system to our billable business and help desk management on our own. The team on their chat is incredibly knowledgeable about the product and they are very responsive to enhancement requests.

Pluspunten:

We are a small but complex organization. OneDesk has been able to hit the mark on almost all of our issues which we never expected "out of box" with any system.

Minpunten:

We allow our users a lot of autonomy. We are looking forward to some more granular security for more variation between a "regular user" and an admin. We have seen positive updates on this already.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Using as a service desk but unfortunately not the most ideal

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

There is automated timesheet tracking for each tickets.

Minpunten:

Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)

Flor
Flor
Software Developer in Peru
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

A project management solution

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: From my experience, the price-quality ratio is well above that of its competitors, being favorable for small and medium-sized companies.

Pluspunten:

One of its advantages is its convenient price, lower than that of similar products. Another is that it has a great customer support team, which solves problems in 99% of the time.In addition, thanks to the customization it offers, its use can become faster and easier.

Minpunten:

One thing that sometimes interrupts the workflow is updates, which are frequent but necessary. Also in the free version its functions are limited, so it is recommended to purchase a plan, anyway it is cheap.

Gabriela
Gabriela
Support enginner in Peru
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Review of about a leading management software

4,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: In my personal experience, for the management of a medium-sized company, it has a positive influence. For small companies the cost should be assimilated.

Pluspunten:

Its main advantage is that it is a software that groups different functionalities, that is to say, it is as if they were 5 softwares in only one. This improves the workflow and uses time efficiently.

Minpunten:

It is a software that makes your company dependent on the modifications that One desk proposes; however, there are also advantages to be noted there, such as regular improvements and updates to avoid errors and/or solve bugs.