Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Nederland Lokaal product
Findmyshift

Findmyshift

Nederland Lokaal product

Wat is Findmyshift?

Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke webbrowser. De oplossing omvat planning met slepen en neerzetten, onbeperkt personeel, onbeperkte toegang, dienstherinneringen, sms-berichten en rapportage. Het is de eerste maand gratis, er is geen creditcard vereist en je hoeft er niets voor te installeren. Geen contracten en geen verborgen kosten wanneer je extra personeel toevoegt. Pay-as-you-go planningen met onbeperkt personeel.

Wie gebruikt Findmyshift?

Voor personeelsmanagers en ploegendiensten.

Findmyshift Software - 1
Findmyshift Software - 2
Findmyshift Software - 3
Findmyshift Software - 4
Findmyshift Software - 5

Twijfels over Findmyshift? Vergelijk met een populair alternatief

Netherlands
Findmyshift

Findmyshift

4,6 (1.120)
Lokaal product
€ 25,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
65
21
4,6 (1.120)
4,4 (1.120)
4,4 (1.120)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 45,65
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
54
5
4,4 (79)
4,5 (79)
4,6 (79)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Findmyshift

Zoho Workerly
Functies met hoogste score
Personeelsplanning
Realtime planning
Roosterbeheer
Sling
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Personeelsplanning
Roosterbeheer
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Real-Time Notifications
Ticketbeheer
Time Tracker
Functies met hoogste score
Online tijdklok
Online tijdregistratie
Roosterbeheer
Workday HCM
Functies met hoogste score
Beheer van verlofuren
Directe storting
Tijd bijhouden
7shifts
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Personeelsplanning
Werknemersdatabase
Papershift
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Personeelsplanning
Verlof bijhouden
QuickBooks Time
Functies met hoogste score
Online tijdregistratie
Payrollbeheer
Roosterbeheer
When I Work
Functies met hoogste score
Geplande distributie
Mobiele toegang
Personeelsplanning

Reviews over Findmyshift

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,4
Functies
4,4
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
68%
4
27%
3
4%
2
0%
mark
Eigenaar in Nederland
Wijn en sterke drank, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Functioneert goed

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Prima. Functionaliteiten, web en app werken goed.

Pluspunten:

Functionaliteiten, web en app werken goed.

Minpunten:

App had minder functionaliteiten dan web, maar dit is intussen aangepast.

Jor
administratie in Nederland
Beveiliging en opsporing, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Simpel in het gebruik

4,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Over het algemeen ben ik tevreden en maak dagelijks gebruik van deze software

Pluspunten:

Simpel in het gebruik Gratis om te testen en voor kleine bedrijven betaalbare software

Minpunten:

Soms verspringt het rooster als er veel man op 1 dag ingepland staan Max 500 users zonder maatwerk (ik heb net wat meer gebruikers)

Monika
Eigenaar in Nederland
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Fijne software met goede gebruiksvriendelijkheid

5,0 7 maanden geleden

Pluspunten:

Het grote voordeel is het zowel kunnen maken van roosters, het in- en uitklokken voor medewerkers en het daarna kunnen registreren van uren voor de verloning.

Minpunten:

Het is vervelend dat alles in het Engels is. De rapportages zijn onoverzichtelijk. Het is lastig/niet mogelijk om een overzicht van alle verlofaanvragen te krijgen. Verlof wordt tevens niet bijgehouden.

Alex
bedrijfsleider in Nederland
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eenvoudig te gebruiken groot in gemak

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: zeer eenvoudig te gebruiken en zeer gebruikvriendelijk

Pluspunten:

minder loze personeelsuren, minder tijd kwijt aan inroosteren

Minpunten:

geen implantatie met cao regelgeving met betrekking op inzet uren

Gerrit
Bedrijfsleider in Nederland
Vrije tijd, reizen en toerisme, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Goede hulp bij het plannen van personeel!

5,0 10 maanden geleden

Pluspunten:

Het gemak, werkt van beide kanten echt top.

Minpunten:

Nergens negatieve punten wat mij betreft.

Elly
bedrijfsleider in België
Architectuur en planning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Gemakkelijk hanteerbare software voor een transparante en gebruiksvriendelijke planningstool

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Onze sector (archeologie) is afhankelijk van enerzijds de bouwsector en anderzijds het weer. Dikwijls moeten we dagelijks de planning aanpassen om ervoor te zorgen dat projecten door kunnen gaan, of als projecten even stil komen te liggen. findmyshift is een uitstekende tool om dat te kunnen doen én ervoor te zorgen dat alle medewerkers continu inzichtelijk hebben waar zij ingepland zijn.

Pluspunten:

eenvoudig aanpasbaar, gebruiksvriendelijk, gemakkelijke app

Minpunten:

sorry, na 2 jaar gebruik nog niets tegengekomen... Voor ons bedrijf is dit een zeer goede tool

Jan
Directeur in Nederland
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Handig en niet te duur

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

De prikklok is heel eenvoudig in gebruik .

Minpunten:

Ik gebruik alleen het kloksysteem, maar ik moet voor alles betalen

Maarten
zaakvoerder in België
Bouwmaterialen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Findmyshift

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Een handig overzicht in verlof dagen. Een opvolging van ziekte dag en een overzichtelijke planning van de uurrooster is zeer handig. Ook het aanvragen van verlof in de app door de personeelsleden is een handig feature.

Pluspunten:

Een mooi overzicht van planning en verlofdagen van onze werknemers.

Minpunten:

Het inplannen van een kort verlof is niet handig. Een halve dag of 1u verlof is moeilijk te registreren.

Bianca
Hoofd horeca in Nederland
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Horecaplanning

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Zichtbaarheid voor iedereen van de diensten en aanwezigen

Pluspunten:

Makkelijk te implementeren, makkelijk te vullen en makkelijk/ goed (24/7) bereikbaar voor iedereen

Minpunten:

Geen overzicht met namen op de diensten; alleen aantallenGeen mogelijkheid om afmeldingen te voorkomen op het laatste moment

Ceyda
Directeur in Nederland
Beveiliging en opsporing, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Revieuw 2022

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Heel postief

Pluspunten:

Makkelijk in omgang, snel toegang en makkelijk uit te leggen.

Minpunten:

Functies, mogelijkheden en diverse andere kleine dingen als reageren.

Yentl
Administratief bediende in België
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Best tevreden

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Deze software is zeer dynamisch en vlot te gebruiken. ook handig dat er 'rollen' toe te wijzen zijn aan de gebruikers.

Minpunten:

Het bewerken van de kleuren en lettertypes kan vlotter. Ook het bij voorbeeld "doorslepen" van activiteiten zou handiger zijn gezien veel blijft terugkomen binnen ons bedrijf.

Ilona
teamleidster in Nederland
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Makkelijk in het gebuik

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Wij zijn erg tevreden

Pluspunten:

Programma is gebruiksvriendelijk, voor planner als ook voor personeel. Heeft erg veel functies waardoor een juiste administratie is bij te houden op een makkelijke manier. Voor personeel is het praktisch in gebruik. Zij kunnen makkelijk eigen voorkeuren aangeven.

Minpunten:

Het schakelen tussen planning en overzicht van uren is wat tijdrovend wanneer er tussentijdse aanpassingen gedaan moeten worden.

Sylvester
eigenaar in Nederland
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Heel makkelijk te gebruiken

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Deze app is erg overzichtelijk en fijn te gebruiken voor de medewerkers.

Minpunten:

Op het moment ben ik nog niks tegengekomen.

Christine
eigenaar in Nederland
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Findmyshift meer dan alleen voor roosterplanning

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: wij gebruiken findmyshift om blokken van vaste werkzaamheden aan medewerkers toe te wijzen, geeft erg veel rust bij de weekplanning

Pluspunten:

schuiven met diensten door slepen over het scherm is erg prettig

Minpunten:

dashboard is wennen bij switchen tussen sjabloon en planning

Kineta
Kineta
Sole Proprietor in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Always easy to find my shift!

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Offers quality service to users and easy access to app and website features.

Minpunten:

Everything was fine to me, I haven't noticed anything negative about it yet.

Avelino Filipe
Team Leader in Jersey
Nutsbedrijven, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great Program

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: very good overall. Easy to use, easy to add or remove people as when needed

Pluspunten:

The easy of work and the way we can track hours worked

Minpunten:

Everything with Findmyshift works well, so nothing that i dislike

Harry
Manager in VK
Restaurants, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Good, room for improvement

3,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Good, simple design, could improve with an auto-generate feature.

Pluspunten:

Clear Layout when used on the phone, simple to add on staff.

Minpunten:

Un-able to block time off, requests can come in whenever regardless. We need the ability to decide when people can take time off

Cliff
Operations manager in Canada
Olie en energie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Boon Energy

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: It has been a game changer for us there is no longer a disconnect from the office to the field.

Pluspunten:

Easy to edit and change on the fly with our fast changing environments.

Minpunten:

Would like if there was an equipment function.

Timothy
OWNER in VK
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

easy to use

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: overall i like its ease of use and staff friendly

Pluspunten:

so easy to use fantastic product great service

Minpunten:

i like it all maybe a tad expensive for only 2 staff should have an offer for 5 or less.

Landing
Security Services in VS
Administratie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Accountant use

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Easy to use and maneuver around. The system is pretty easy to use and both efficient and effective.

Pluspunten:

I found Find My Shift to be an excellent tool in time sheets, client hour billings, invoicing, and more. The system is pretty easy to use and both efficient and effective.

Minpunten:

I love using it, just the least i kind of want to see improvement is when you type a name, you have to click refresh to have the name populate. This could be confusing for certain people.

Rob
Duty Manager in VK
Entertainment, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Find My Shift

4,0 7 dagen geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall using it for several years it works really well.

Pluspunten:

The layout is very easy to see things and very customisable

Minpunten:

On my phone it never remembers my settings.

Jane
Manager in VK
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Works well for our business

5,0 vorige week Nieuw

Opmerkingen: excellent - the managers and staff are all very happy with the app

Pluspunten:

easy to use and good for reporting, the app is good for the staff

Minpunten:

Nothing really accept it would be good to be able to edit from the app as well as the desktop

Ashley
Office Manager in VS
Diergeneeskunde, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy Peasy!

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Making the staff schedule is so much easier with this service!

Pluspunten:

I like that there is a mobile app that my staff can use and check their schedule easily.

Minpunten:

I haven't found anything specifically I like the least about find my shift!

Connie
Practice manager in VS
Medische praktijk, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great program

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Love it! Love how people can access without ability to change it- unless we grant that privilege.

Pluspunten:

Very easy to navigate- made scheduling so much better! Easy to understand

Minpunten:

Wish you could enter coverage for a week- month etc, and not have to enter each day manually. ( And maybe you can but I dont know how!! )

Sj
Manager in VK
Machine- en installatiebouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Payroll is now a breeze!

5,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: Really straight forward and easy. All our employees can easily use the app

Pluspunten:

Has completely simplified our employee time keeping and makes doing payroll at the end of the month incredibly simple

Minpunten:

It is slightly on the pricey side for small business of around 6 -10 employees. We dont need the scheduling and a lot of the other features but we do need the ability to track clocking in and out of 6/7 employees