Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Wat is uContact?

Deze IVR-oplossing biedt het volgende:

- 24 uur per dag toegang tot je klanten om te overleggen met je bedrijf;
- optimalisatie van de tijd van medewerkers om zich te kunnen wijden aan de interacties die hun deelname echt vereisen;
- verlaging van het aantal gemiste oproepen, wat verder wordt verlaagd met de terugbelfunctie van uContact;
- een beter doorverbindingspercentage en het oplossen van een groter aantal eerste oproepen;

en nog veel meer.

Wie gebruikt uContact?

Presteert je callcentersoftware niet goed? Verbeter je resultaten met uContact, verlaag de kosten en verbeter de productiviteit van medewerkers en supervisors. Een daadwerkelijke, aanpasbare omnichannel-oplossing.

uContact Software - 1
uContact Software - 2
uContact Software - 3
uContact Software - 4

Twijfels over uContact? Vergelijk met een populair alternatief

uContact

uContact

4,3 (51)
US$ 59,99
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
77
10
4,3 (51)
4,3 (51)
4,7 (51)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
€ 476,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
352
12
3,9 (1.670)
3,8 (1.670)
3,8 (1.670)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor uContact

NetSuite
Functies met hoogste score
Balans en winst- en verliesrekening
Chart of Accounts
Winst- en verliesrekening
Genesys Cloud CX
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Callcenterbeheer
Oproepen opnemen
Neotel Call Center Software
Functies met hoogste score
Beller-ID
CTI (Computer Telephony Integration)
Oproepregistratie
Five9
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Bright Pattern
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Mobiele toegang
Rapportage en analyse
LeadDesk
Functies met hoogste score
Beller-ID
Controle van oproepen
Oproepregistratie
wolkvox
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Call Center Studio
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Documenten opslaan
Oproepregistratie
contactSPACE
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.

Reviews over uContact

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,7
Functies
4,4
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
47%
4
39%
3
10%
2
4%
Juan Carlos
Juan Carlos
Gerente de Servicio al Cliente Online in Mexico
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Entertainment, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Amazingly complete product, great Price, and the best service.

5,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

After doing a very lengthy research and several RFPs we ended up with Integra and its U Contac Solution, it's extremely complete I wanted a CRM (which is adaptable to our needs) several channels (Chat, E-mail, telephone and eventually social media) also the ability to adapt it and flexible solutions, it meets all. In addition it has the best price in the market product-features. I have been working in the industry for over 15 years and I must say the setup and transition was smooth and really supportive, as any setup there are minor glitches and adjustments that come up, however they were quickly corrected or adapted to our needs, best product you can have for your call center.

Reactie Net2Phone

5 jaar geleden

Juan Carlos, thank you very much for your comments about uContact!

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

uContact x Net2Phone

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: uContact, by allowing our customer outreach via various channels to be centralized in one location, has greatly improved our Contact Center experience and made it possible to connect with many new and returning customers. As the company and uContact x Net2Phone continues to grow, I believe that we'll be able to accomplish many more feats as the years go by.

Pluspunten:

uContact customization of not only the IVR but also forms, reports, bots, bot functionality, social media integration and database makes it one of the best telephony software out there. By giving the admin the ability to customize these aspects provides endless possibility of creativity to suit whatever cutomer needs may arise.

Minpunten:

Some additional tutorial and more indept breakdown of the Workflow would be an big pro.

Reactie Net2Phone

2 jaar geleden

Great feedback. We appreciate it.

oscar
Collection Agent in Belize
Bankwezen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Effective

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: the problem is that it freezes when being used a lot.

Pluspunten:

Information is straight forward when using it .

Minpunten:

it freezes when you are using it a lot throughout the day.

Shamika
Collections Officer in Belize
Fondsenwerving, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

uContact Usage

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: When utilizing uContact there is little to no hassle, like any computer software there are occasional glitches however those can be quickly addressed, and the support team is always on standby, quick to respond.

Pluspunten:

I appreciate that it allows for contact with customers through various communication methods.

Minpunten:

The occasional glitches may be a bit inconvenient at times.

Reactie Net2Phone

2 jaar geleden

Shamika, thank you very much for your comments about uContact!

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A high quality, easy to use program that's a fantastic addition to our current workflow.

5,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

We love and appreciate the fact that uContact integrates easily and has an intuitive interface. It's got lots of features for a well priced contact center solution. Reports are powerful & there are lots of variables to choose from when pulling results.

Minpunten:

While reports are powerful & allow us to track productivity, outbound call volume reports take some time to generate. With that said, uContact is such a pleasure to use, that it becomes an incredibly mild inconvenience.

Vanesa
Sistemas in Uruguay
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great product and customer support

5,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

"The software itself is very user-friendly, super important when it comes to introducing new agents to the platform. Very easy to navigate around, intuitive software with a great customer support team ready to assist you in no time. "

Minpunten:

For now we have no cons.

Reactie Net2Phone

5 jaar geleden

Vanesa, we're glad to learn you found our solution intuitive and useful. Thank you very much for your comments!

Yessika
Yessika
Emprendedor independiente in Ecuador
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Burgerlijke en maatschappelijke organisatie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Magnificent

5,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

It easily adapts to the needs of the client or at least it was my experience, very easy to use and also has the support of the customer service team that provides a good service. It is simple to maintain and operate

Minpunten:

I do not have cons of the application for now

Reactie Net2Phone

5 jaar geleden

Yessika, thank you very much for your comments about uContact! We're glad to learn you found our solution useful and easy to use.

Juan Martin
Audience Manager in Uruguay
Nieuwsbladen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excelent option for remote work

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

During the pandemic, uContact allowed us to shift our operations remotely with no problems. Great tool.

Minpunten:

The software is really good, don´t have any complains.

Reactie Net2Phone

4 jaar geleden

Thank you, Juan Martin! We're glad to have helped make your transition to remote work easier

Mauricy
Consultoria in Brazilië
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The ideal solution for support of growth

5,0 8 jaar geleden

Opmerkingen: Our customers, in growth, did not have any satisfactory option to maintain its good relations with the market, with the cost benefit, and in some cases there was the failure to have an appropriate solution for the maintenance of the CRM, with the acquisition of the uContact system it was possible to implement a service of leasing of technological environment suitable for the customers who need to improve channels of communication with their customers by improving and/or allowing to enrich your CRM, with low cost and high technology, as well as offering a scalar growth without burdening the Organization box.

Pluspunten:

Modern and flexible business form.

Minpunten:

None.

Reactie Net2Phone

5 jaar geleden

Mauricy, we're glad uContact helped you support growth. Thank you very much for your comments!

Marco
Marco
Desarrollador de aplicaciones web in Mexico
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

very easy to use and train personnel in its use. We have all the callcenter under control.

4,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

very good follow-up reports Multi user and cloud based. This software really effectively manages a small medium department of a callcenter.

Minpunten:

Chat is very heavy for a wordpress-based website. uses very new javascript technology that is incompatible with older browsers (such as those that would normally be used by the client)

Reactie Net2Phone

5 jaar geleden

Marco, thank you very much for your feedback!

Sonia Eunice
Jefe de Cobranzas Telefónico in Honduras
Financiële dienstverlening, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Experiencia

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Con ucontact hemos podido incrementar la cobertura del portafolio de clientes, reducido el abandono de llamadas

Pluspunten:

Su funcionalidad, facilidad y rápida adaptabilidad al usuario

Minpunten:

Que hemos presentado problemas de capaciddd en servidor ucontact lo que nos impide descargar reportes operativos a demanda

Micaela
Gerente General in Uruguay
Fondsenwerving, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Muy buen servicio

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Excelente

Pluspunten:

La simplicidad de uContact es lo que más me gusta. Es fácil de usar y no tiene funciones innecesarias.

Minpunten:

En su mayoría, estoy muy contento con uContact y no tengo críticas de peso que hacer.

Paola
SubGerente de Cobros in Honduras
Financiële dienstverlening, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Retroalimentación UContact

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Un nivel medio porque tiene oportunidad de mejora

Pluspunten:

Facilidad de uso ya que es amigable para el administrador y el usuario

Minpunten:

No es tan flexible con creación de campañasTiempos de respuesta en resolución de casos, asignación de diferentes usuarios de soporte que impide el seguimiento o lo hace más lento

Wilber Alain
Coordinador de TI in Peru
Informatietechnologie en -diensten, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Stefanini Group Ucontact

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Lo interactivo que es la plataforma y facil de configurar

Minpunten:

Las limitaciones de que este en la nube, porque compartimos en ambiente virtual con otros clientes

Reactie Net2Phone

2 jaar geleden

Hi Wilber, thanks for the feedback.

Alba
Analista de estrategia de sistemas de cobranza in Honduras
Financiële dienstverlening, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Retroalimentación uContact

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Lo amigable de la aplicación, la atención al cliente.

Pluspunten:

Lo amigable que es la plataforma y generación de reportes para la creación de estrategias

Minpunten:

Fallas por tema de infraestructura impactando en la reportería.

Federico
Operador in Uruguay
Fondsenwerving, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Reseña

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Herramienta necesaria.

Pluspunten:

Que te permite llamar y contactar con facilidad.

Minpunten:

Lo que menos me gusta es cuando se satura el sistema.

Leandro
Auxiliar Administrativo in Uruguay
Fondsenwerving, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Evaluación Ucontact.

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Lo que más me ha gustado es la capacidad de comunicarme con los cliente de forma eficiente.

Minpunten:

No quiero calificarlo como "lo que menos me gusta", pero entiendo que podría tener un uso más amplio desde el punto de vista de la reportería.

Ruben
Supervisor in Honduras
Consumentenelektronica, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Uso ucountact

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Excelente

Pluspunten:

Facilidad de uso al momento de gestión es un buen apoyo

Minpunten:

Caídas de plataforma, tiene facilidad para realizar gestiones diarias

Jose
Supervisor de Cartera Externa in Honduras
Bankwezen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Facil funcionamiento

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Su funcionamiento facil de usar, para la grabación de llamadas

Minpunten:

El seguimiento que se le puede dar a un cliente

Reactie Net2Phone

2 jaar geleden

Jose, thanks for feedback!

Antonella
Operador de cobranzas in Uruguay
Fondsenwerving, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Reseña

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

La facilidad de llamar y comprender los campos

Minpunten:

No queja alguna de los servicios brindados

Sofia
Operadora in Uruguay
Justitie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

reseña

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

La facilidad para utilizarlo, la eficacia y rapidez

Minpunten:

No, no llevo mucho tiempo usándolo pero es muy completo

Natael
Contabilidad y finanzas in Uruguay
Fondsenwerving, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Valoración uContact

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Dinamismo a la hora de realizar llamados

Minpunten:

El tiempo de espera entre una llamada y otra

Diego
Líder de Operaciones in Costa Rica
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Una herramienta muy útil y con buen servicio al cliente pero que no es muy bonita

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: uContact es fundamental para nuestro trabajo diario y ha permitido generar automatizaciones complejas para la telefonía y WhatsApp. Lo único que necesita es un rediseño visual completo para que sea una mejor herramienta.

Pluspunten:

Las posibilidades de automatizaciones sobre cada uno de los canales y el muy buen servicio al cliente que brindan por parte del equipo de soporte

Minpunten:

Es una herramienta que necesita de una buena consultoría por parte de una firma de UX y UI para asistirles con su diseño. Tienen menús extensos y confusos que hacen dificil encontrar información sin tener una guía brindada por el equipo de soporte. Eso auyenta a todos los administradores de volverse expertos en la herramienta.

Reactie Net2Phone

2 jaar geleden

Hola Diego, gracias por tus comentarios acerca de uContact. Nos alegra que nuestra solución sea de utilidad para ayudar a Huli a alcanzar sus objetivos diarios y automatizar procesos. Con respecto al diseño UX/UI, estamos trabajando en una nueva versión totalmente renovada que hará la experiencia del usuario más amigable y simple de usar ;)

Florencia
Gestor in Uruguay
Rechtspraktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Soluciones ucontact

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Es facil de usar, intuitiva, integra todo lo que necesito para trabajar en un mismo lugar lo cual facilita mi trabajo y me permite alcanzar mis objetivos más rápido

Pluspunten:

La sencillez del sistema. Haciéndolo dinámico y funcional

Minpunten:

No he encontrado fallas en el sistema, es muy práctico

Reactie Net2Phone

2 jaar geleden

Hola Florencia, ¡muchas gracias por tus comentarios sobre uContact! Nos alegra saber que te ayuda a alcanzar tus objetivos más rápido :)

Mary
Jefa de Call Center in Honduras
Import en export, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

En la compañía hemos utilizado Ucontact por mas de 2 años y ha sido excelente la experiencia

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Muy buena experiencia, excelente la atención apoyo y el soporte brindado.

Pluspunten:

Lo facil de usar, el soporte tecnico, la rapidez de las resoluciones y nuevas solicitudes

Minpunten:

El precio es algo alto y que no tiene una integracion de los demas canales de comunicacion (Whatsapp, SMS, Facebook etc)

Reactie Net2Phone

2 jaar geleden

Hola Mary, ¡muchas gracias por tus comentarios acerca de uContact y nuestro equipo! Con respecto a la omnicanalidad con uContact, te cuento que puedes integrarla con todos los canales que mencionas y más :)