Wie gebruikt deze software?

Call center software underperforming? Improve your results with uContact, reducing costs and improving the productivity of agents and supervisors. A true, customizable omnichannel solution.

Gemiddelde scores

25 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4.3 / 5
  • Klantenservice 4.8 / 5
  • Functies 4.6 / 5
  • Waar voor je geld 4.6 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 40,00/maand
  • Prijsinformatie Minimum 10 agents. More details: www.integraccs.com/pricing
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proef Nee
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Integra CCS
  • http://www.integraccs.com
  • Opgericht in 2009

Over uContact

uContact is an All-in-One contact center solution. Our unique one-on-one customer service makes us perfect for small to medium call centers. Rather than relying on multiple applications we will offer you:

- Dialers (Inbound & Outbound)
- SMS, Email & Webchat in a Unified Inbox
- A Call Center Designed CRM
- Completely Customizable Reporting
- Gamification
- Recording
- Voice Broadcasting
- Quality Control
- Live Coaching (Spy, Whisper, Collaborate)
- Many More Features & an Open API

Functies van uContact

  • Automatisch nummers kiezen
  • Callcenterbeheer
  • Enquêtes
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepscripts
  • Predictief kiezen
  • Preview dialer
  • Progressief kiessysteem
  • Campagnebehee
  • Escalatiebeheer
  • Gemengd callcenter
  • Handmatig kiessysteem
  • Inbound callcenter
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Predictief kiezen
  • Progressief kiessysteem
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenter
  • Enquêtebeheer
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Meerdere scripts
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Stemaanpassing
  • Tekst naar spraak
  • Voicemail
  • Campagnespecifieke beller-ID
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepresultaten
  • Planning voor terugbellen

De nuttigste reviews van uContact

Great product and customer support

Beoordeeld op 25-4-2018
Vanesa C.
Sistemas
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: "The software itself is very user-friendly, super important when it comes to introducing new agents to the platform. Very easy to navigate around, intuitive software with a great customer support team ready to assist you in no time. "

Minpunten: For now we have no cons.

The ideal solution for support of growth

Beoordeeld op 3-12-2016
Mauricy P.
Consultoria
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld

Opmerkingen: Our customers, in growth, did not have any satisfactory option to maintain its good relations with the market, with the cost benefit, and in some cases there was the failure to have an appropriate solution for the maintenance of the CRM, with the acquisition of the uContact system it was possible to implement a service of leasing of technological environment suitable for the customers who need to improve channels of communication with their customers by improving and/or allowing to enrich your CRM, with low cost and high technology, as well as offering a scalar growth without burdening the Organization box.

Pluspunten: Modern and flexible business form.

Minpunten: None.

Amazingly complete product, great Price, and the best service.

Beoordeeld op 23-4-2018
Juan carlos M.
Gerente de Servicio al Cliente Online
Entertainment, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen:

Pluspunten: After doing a very lengthy research and several RFPs we ended up with Integra and its U Contac Solution, it's extremely complete I wanted a CRM (which is adaptable to our needs) several channels (Chat, E-mail, telephone and eventually social media) also the ability to adapt it and flexible solutions, it meets all. In addition it has the best price in the market product-features.
I have been working in the industry for over 15 years and I must say the setup and transition was smooth and really supportive, as any setup there are minor glitches and adjustments that come up, however they were quickly corrected or adapted to our needs, best product you can have for your call center.

Minpunten:

Great Experience

Beoordeeld op 30-11-2016
Andres L.
CTO
Mediaproductie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Very user friendly and excellent customer support. If you have really specific needs, that requires a flexible tool, this is your solution. The team was very helpful during all the process, from the idea to the implementation. Pros
As a broadcaster, we have very specific requirements, which were covered and customized by the Integra team. For example, it helped us improve our communications during the broadcast of the Elections.
Cons
No.
Advice to Buyers
I would recommend this to any colleagues that are in need of a similar or flexible solution.

Pluspunten: The team and solution

Powerful product

Beoordeeld op 29-11-2016
Jaime F.
CEO
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We have used this product both for a customer's contact center application as our hosted pbx. Its reliable, robust and easy to use. Customer care is superb and fast. Great Job.

Pluspunten: Easy to setup, strong contact center features, and great customer support service. Easy to maintain and operate.

Minpunten: There is a learning curve to understand the configuration of the flows.

Lees meer reviews