uContact

uContact

door Integra CCS

Wie gebruikt uContact?

Call center software underperforming? Improve your results with uContact, reducing costs and improving the productivity of agents and supervisors. A true, customizable omnichannel solution.

Wat is uContact?

We believe in making the agent's work simpler, organized, and more enjoyable. We are convinced that this is the only way to achieve real customer satisfaction. We deliver world-class communication for any type of company.

uContact is an All-in-One Contact Center solution. Our unique one-on-one customer service makes us perfect for small to medium contact centers. Rather than relying on multiple applications, you can have all your voice and text interactions in a single, unified inbox.

uContact - Details

Integra CCS

http://www.integraccs.com

Opgericht in 2009

uContact - Prijsoverzicht

uContact heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. uContact betaalde versie vanaf US$ 40,00/maand.

Beginprijs

US$ 40,00/maand

Prijsinformatie

Minimum 10 agents. More details: www.integraccs.com/pricing

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Training

Persoonlijk

Live online

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van uContact

Auto-dialer software
Automatisch nummers kiezen
CRM
Oproepen opnemen
Oproepscripts
Oproepverdeling
Predictief kiezen
Preview dialer
Progressief kiessysteem
Telefoongesprekken plannen
Campagnebehee
Escalatiebeheer
Gemengd callcenter
Handmatig kiessysteem
Inbound callcenter
Interactive Voice Response (IVR)
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Oproepscripts
Outbound callcenter
Predictief kiezen
Progressief kiessysteem
Rapportage en analyse
Realtime chatten
Wachtrijbeheer
Agent-interface
Automatische nummerkiezer
Chatbot
Geautomatiseerde routing
Integratie van computertelefonie
Interactive Voice Response (IVR)
Kwaliteitsbeheer
Personeelsbeheer
Rapportage en analyse
Samenwerkingstools
Wachtrijbeheer
Callcenter
Enquêtebeheer
Invoer via telefoontoetsen
Meerdere scripts
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Stemaanpassing
Tekst naar spraak
Voicemail
Campagnebehee
Campagnespecifieke beller-ID
Controle van oproepen
Leads beheren
Lijstbeheer
Naleving van FCC-richtlijnen
Naleving van FTC-richtlijnen
Oproepen doorsturen
Oproepen opnemen
Telefoongesprekken plannen

Reviews van uContact

5 van 25 reviews worden weergegeven

In totaal
4,5/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenservice
4,8/5
Functies
4,6/5
Waar voor je geld
4,6/5
Vanesa C.
Sistemas
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-4-2018

"Great product and customer support"

Pluspunten: "The software itself is very user-friendly, super important when it comes to introducing new agents to the platform. Very easy to navigate around, intuitive software with a great customer support team ready to assist you in no time. "

Minpunten: For now we have no cons.

Antwoord van de leverancier

van Integra CCS op 9-7-2020

Vanesa, we're glad to learn you found our solution intuitive and useful. Thank you very much for your comments!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-4-2018
Anis B.
Customer Service Representative
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-7-2019

"Ucontact review - Abowen"

Pluspunten: Being able to manage your calls - Logging the information from that call, leaving dispositions, reviewing previous notes from other users, being able to transfer calls from one use to another.

Minpunten: The technical issues - not being able to log in at certain times, grading down instead of exact score (85% = 80% instead of remaining as is), the redial option didst seem to call back properly ( it will go to voice mail when redialed or not go through), searching for customer's via would not be successful.

Antwoord van de leverancier

van Integra CCS op 24-6-2020

Great feedback, Anis. We appreciate it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-7-2019
Mauricy P.
Consultoria
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-12-2016

"The ideal solution for support of growth"

Opmerkingen: Our customers, in growth, did not have any satisfactory option to maintain its good relations with the market, with the cost benefit, and in some cases there was the failure to have an appropriate solution for the maintenance of the CRM, with the acquisition of the uContact system it was possible to implement a service of leasing of technological environment suitable for the customers who need to improve channels of communication with their customers by improving and/or allowing to enrich your CRM, with low cost and high technology, as well as offering a scalar growth without burdening the Organization box.

Pluspunten: Modern and flexible business form.

Minpunten: None.

Antwoord van de leverancier

van Integra CCS op 9-7-2020

Mauricy, we're glad uContact helped you support growth. Thank you very much for your comments!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-12-2016
Andres L.
CTO
Mediaproductie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-11-2016

"Great Experience"

Opmerkingen: Very user friendly and excellent customer support. If you have really specific needs, that requires a flexible tool, this is your solution. The team was very helpful during all the process, from the idea to the implementation. Pros
As a broadcaster, we have very specific requirements, which were covered and customized by the Integra team. For example, it helped us improve our communications during the broadcast of the Elections.
Cons
No.
Advice to Buyers
I would recommend this to any colleagues that are in need of a similar or flexible solution.

Pluspunten: The team and solution

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-11-2016
Jaime F.
CEO
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-11-2016

"Powerful product"

Opmerkingen: We have used this product both for a customer's contact center application as our hosted pbx. Its reliable, robust and easy to use. Customer care is superb and fast. Great Job.

Pluspunten: Easy to setup, strong contact center features, and great customer support service. Easy to maintain and operate.

Minpunten: There is a learning curve to understand the configuration of the flows.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-11-2016