Wat is ActiveCollab?

Met ActiveCollab hoef je minder ballen hoog te houden en kun je meer tijd besteden aan je echte werk!
ActiveCollab is uitgerust met exact de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: tijdregistratie, taakafhankelijkheden en automatisch opnieuw inplannen, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden.
ActiveCollab wordt gebruikt door teams en bedrijven van alle achtergronden en groottes – van grote teams in internationale bedrijven tot kleine startups en alles daartussenin.

Wie gebruikt ActiveCollab?

Meer dan 50.000 teams gebruiken ActiveCollab om hun projecten te beheren en de productiviteit te verhogen. Digitale agentschappen, technische bedrijven, universiteiten en ontwerpstudio's gebruiken dagelijks ActiveCollab.

Waar kan ActiveCollab worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Active Collab
  • Opgericht in 2007
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 20 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Hongaars en nog 10 andere

prijzen van ActiveCollab

Beginprijs:

US$ 7,50/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

ActiveCollab heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. ActiveCollab heeft een betaalde versie vanaf US$ 7,50/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Active Collab
  • Opgericht in 2007
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 20 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Hongaars en nog 10 andere

Video's en afbeeldingen van ActiveCollab

ActiveCollab Software - 1
ActiveCollab Software - 2
ActiveCollab Software - 3
ActiveCollab Software - 4
ActiveCollab Software - 5
Nog 6 andere bekijken
ActiveCollab-video
ActiveCollab Software - 1
ActiveCollab Software - 2
ActiveCollab Software - 3
ActiveCollab Software - 4
ActiveCollab Software - 5

Functies van ActiveCollab

  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Factuurgeschiedenis
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Ideeënbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Marketingkalender
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Notitiebeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Online facturering
  • Online tijdregistratie
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsplanning
  • Priorisering
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage/projecten volgen
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roadmapping
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Uitgavenbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Alternatieven voor ActiveCollab

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken. Meer informatie over Teamwork
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Redmine helpt teams van elke omvang om hun projecten consistent op tijd en binnen het budget te verzenden.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Pluto LMS is een eenvoudige manier om online cursussen te maken en te beheren. Pluto LMS is je leermanagementsysteem als een dienst.
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24

Reviews over ActiveCollab

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,4
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Khothatso
Khothatso
Freelancer in Zuid-Afrika
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

ActiveCollab is a very Comprehensive Tool.

5,0 vorige week Nieuw

Pluspunten:

ActiveCollab ensures that I meet my deadlines and deliver quality work always. I can manage my work and collaborate with my team effectively and hassle-free. Its interface and design offers simplicity and helps me manage everything on one platform from tracking tasks, file sharing to planning on my calendar. I am really impressed with it and it is really helpful in terms of communication. I can recommend it to anyone.

Minpunten:

I found it difficult to integrate it my calendar when I first started using but so far I'm pleased with it.

Aleksandar
Aleksandar
C# Developer in Noord-Macedonië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Perfect Project management tool.

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: ActiveCollab is one of the best, if not the best project management tool that I have ever used and I have jumped from one to another tool for different projects and project types. If offers so many features, perfect dashboard, milestone preview, calendar, planner, contact details, time tracking and much more. While it is perfect for managing many different types of projects, this is still not the perfect tool for managing software development projects. The only reason for that would be, there is no (or that was not back then) an integration with Git or other version of control system. It was simply a missing feature back then.
I truly hope that nowadays the ActiveCollab team managed to improve and integrate such feature, but talking 6-7 years ago, that was the only downside that I can say about it. If for some reason that is still not available and you are into software development business, look for something else like Asana or Bitbucket.

Pluspunten:

Great dashboard, different types of reports, milestone preview, calendars, time tracking tool are just a few of the features that make this software irreplaceable tool when it comes to project management.

Minpunten:

Lack of integration with Git or another version of control system.

Geverifieerde reviewer
Director in Slowakije
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Helpful tool for organizing

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I use this tool daily to assign tasks to the team. It is a good helper and in general I am satisfied with how the application works.

Pluspunten:

Creating tasks is easy. I can create subtasks, assign executors and deadlines.

Minpunten:

I would like it if the subtasks also had a deadline.

Mari-Nella
Owner in Namibië
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

It is a beautiful app but not that useful

2,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: It was nice in the beginning but I just soon realised I needed something with easier to use features and no hidden costs. Onces a app like this becomes too complicated to navigate or customise - you will not use it as you need to daily because of that hassle.

Pluspunten:

It is beautifully designed so initially it seemed easier to use and navigate. It had a client portal and I could track my jobs and invoice/do estimates all from one place.

Minpunten:

It has hidden fees. Everywhere it advertises itself as only 7.50 a month. - But using the MAIN FEATURES OF WHY I WANTED THIS APP is extra, like invoicing, time tracking and using the client portal. This was not made clear initially. The client service is terrible. I would ask questions but there response was really terrible english language - not what I would expect from an international app that everyone should be able to understand. Especially a client service person called Darla. Terrible and rude manners and unhelpful.!

Overwogen alternatieven: Pluto LMS, monday.com en ClickUp

Redenen om voor ActiveCollab te kiezen: I wanted a app that I could use to track my projects, my daily tasks, and has a timer. Plus I can send out cost estimates and invoices from and my clients can log into to track and make note of project progress and timeline.

Overgestapt van: Todoist en Asana

Redenen om over te stappen op ActiveCollab: Activecollab seems to be the cheapest option where I could managment my projects, finances and clients from one place.

Reactie Active Collab

11 maanden geleden

We appreciate your honest feedback, and we are sorry to hear you had this experience with ActiveCollab. As for the pricing, additional features such as Invoicing, Time Estimates, Workload, Availability, etc., are listed in the GePaid bundle section, which is charged additionally and is not a part of the basic paid plan. You can check out our pricing on the official site here: https://activecollab.com/pricing

Jolie
Jolie
Visual Space & Training Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentengoederen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Active Collab makes working together simple

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: My team is spread across the country and Active Collab allows us to work together on projects seamlessly. Our outside partners are also able to work with us easily.

Pluspunten:

Great tool for managing complex projects with multiple stakeholders Pretty robust feature set Simple to access and easy to invite collaborators in & out of my company

Minpunten:

Upgrades have been a bit buggy and while the team are responsive, they don't always believe that they've broken something

Overwogen alternatieven: Trello en Slack

Redenen om voor ActiveCollab te kiezen: Better features competitive pricing All around, Active Collab is a more flexible tool that is easier to use

Overgestapt van: Basecamp

Redenen om over te stappen op ActiveCollab: Pricing and features