Wie gebruikt Vtiger CRM?

Vtiger is perfect voor kleine tot middelgrote bedrijven met flexibele teams voor verkoop, klantenondersteuning en marketing die zich richten op het stimuleren van groei, marketingrendement en klanttevredenheid.

Wat is Vtiger CRM?

Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van leads via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer deals.

Vtiger CRM - Details

Vtiger

http://www.vtiger.com

Opgericht in 2003

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
Vtiger CRM-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Vtiger CRM - prijsoverzicht

Zie de prijsinformatie

Vtiger CRM heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Vtiger CRM betaalde versie vanaf US$ 10,00/maand.


Beginprijs

US$ 10,00/maand. Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Functies van Vtiger CRM

  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leads genereren
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-systemen

  • Documenten opslaan
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadscoring
  • Live chatten
  • Offertes en voorstellen
  • Prognose
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-systemen voor MKB

  • Bronnen bijhouden
  • Campagnebehee
  • Interactie bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Leadsegmentering
  • Pipelinebeheer
  • Tools voor exploratie

Bekijk de volledige lijst van Lead management software

  • Analyse van klantenservices
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Kennisbeheer
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken

Bekijk de volledige lijst van Online CRM-systemen

Vtiger CRM alternatieven

Meer alternatieven voor Vtiger CRM

Reviews van Vtiger CRM

5 van 293 reviews worden weergegeven

In totaal
4,3/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenservice
4,3/5
Functies
4,2/5
Waar voor je geld
4,5/5
Paulo R.
Gerente Comercial (Ingeniero de Ventas en Telecomunicaciones)
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-10-2019

"Easy to use and customizable"

Opmerkingen: I have all the clients info in vtiger but the more important info that I save are quotes and invoices, when I want to plan some strategy I just have to prepare some reports form the tool so I know how was the interaction with a specific client the last quarter.

Pluspunten: Its really easy to use and there are many options to customize the user experience

Minpunten: As a CRM I would like more tools to show some specific info to my clients but in this field they are very limited

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-10-2019
Carlos G.
VP of Sales
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-10-2019

"Vtiger CRM vs Competition"

Opmerkingen: overall, it's been great! The biggest bang for the buck for sure. It's still expensive but you get what you pay for and I highly recommend it.

Pluspunten: The best thing I liked about this software was the ability to do sales, marketing and support all in one program. Our sales team is able to track opportunities and view sales funnel reports. The marketing team is able to email and tag the contacts to specific target audiences. The support team is able to use a ticket system in order to keep all projects and assistance notes in one place.

Minpunten: There are certain areas where you have to click here and there just to reroute you back to where you were. Like going from an opportunity to quotes and if you want to add notes, you have to go back to the opportunity and them go to your comments. Also the enterprise search tab doesn't always find everything you're looking for so you have to specifically go to contacts or organizations to find them.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-10-2019
Thomas E.
CEO
Industriële automatisering, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-10-2019

"QTE Training likes VTiger"

Opmerkingen: See section pros

Pluspunten: one of the most reasons was the accessibility of the data from wheresoever, that'S absolutely given. Another one is the Independence from Software-Systems. We are using MS and also Apple-Systems, no Problem.
Helpful is also the VT 360 App. whereever you are, and you spare time, just check for a customer or also call via mobile. the inside Team will see your activities immediately. Information that Counts.

Minpunten: The Adoption of the System towards some specific needs is somewhat poore. no custom Buttons available, the print-templates Editor is poor on formating and sometimes you also Need a work around for list variables to be shown.
It should have a customize package as from VT-Experts provided for teh serverbased solution (https://www.vtexperts.com/)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-10-2019
John T.
Marketing Manager
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-10-2019

"Salesforce Killer"

Opmerkingen: I can confidently say implementation of this software has significantly increased the sales and marketing efficiencies of the business in which i have implemented this software.

Pluspunten: This is an enterprise level ERP package that offers practically every feature of Salesforce, and structured to allow for SME type admins to build this via custom modules and flexible dev environments. It is a highly practical package that allows non-qualified programmers to get the equivalent bespoke style functionality out of the system/

Minpunten: Project mangement is clunky. I cant drag/drop task bars in the gantt chart. the reality is i need to use smartsheet to get the flexibility i need here, together with the highly useful linking between the subtasks - i.e. STart to start lines the task bars from the start. End-to-Start is the typical 'cant start task 2 until task 1 is finished', plus the multiple day delays and advancement options with these relationships

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-10-2019
Alex N.
CFO
Bouwmaterialen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-10-2019

"Flexible and complete package"

Opmerkingen: We initialy came to vTiger as a cheaper alternative to Salesforce. We found not only a valid and much more easily customizable CRM but we have developed the modules to handle internal Cases, as a Project Management tool, as a simple DB to keep track of products, as a Quote & shipping

Pluspunten: Can be customized without being a programmer. It is flexible enough to do many things well enough for a small company that does not need very specialist applications. It is intuitive enough for my users to take up without pushback

Minpunten: I would love better integration with Google Sheets. Poor (non existent) formatting of reports. No community forums or "vote for function"

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-10-2019