Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Vtiger CRM?

Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van deals via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer leads.

Wie gebruikt Vtiger CRM?

Vtiger is perfect voor kleine tot middelgrote bedrijven met flexibele teams voor verkoop, klantenondersteuning en marketing die zich richten op het stimuleren van groei, marketingrendement en klanttevredenheid.

Vtiger CRM Software - 1
Vtiger CRM Software - 2
Vtiger CRM Software - 3
Vtiger CRM Software - 4
Vtiger CRM Software - 5

Twijfels over Vtiger CRM? Vergelijk met een populair alternatief

Vtiger CRM

Vtiger CRM

4,3 (338)
US$ 12,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
83
36
4,2 (338)
4,5 (338)
4,2 (338)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
202
70
4,1 (6.737)
4,3 (6.737)
4,1 (6.737)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Vtiger CRM

Zoho CRM
Functies met hoogste score
Communicatiebeheer
Helpdeskbeheer
Voor salesteams/-organisaties
HubSpot CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
Gedeelde contacten
Klanten volgen
Voor salesteams/-organisaties
Yetiforce CRM
Functies met hoogste score
Activiteiten volgen
Contactenbeheer
Contactendatabase
Salesforce Starter
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactendatabase
Leads beheren
SuiteCRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Kalender-/herinneringssysteem
Leads beheren
SugarCRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren
Dynamics 365
Functies met hoogste score
Contactendatabase
Financiële verslaglegging
Rapportage en analyse
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer

Reviews over Vtiger CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,2
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Paulo
Paulo
Gerente Comercial (Ingeniero de Ventas en Telecomunicaciones) in Bolivia
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Easy to use and customizable

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: I have all the clients info in vtiger but the more important info that I save are quotes and invoices, when I want to plan some strategy I just have to prepare some reports form the tool so I know how was the interaction with a specific client the last quarter.

Pluspunten:

Its really easy to use and there are many options to customize the user experience

Minpunten:

As a CRM I would like more tools to show some specific info to my clients but in this field they are very limited

Carlos
VP of Sales in VS
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Vtiger CRM vs Competition

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: overall, it's been great! The biggest bang for the buck for sure. It's still expensive but you get what you pay for and I highly recommend it.

Pluspunten:

The best thing I liked about this software was the ability to do sales, marketing and support all in one program. Our sales team is able to track opportunities and view sales funnel reports. The marketing team is able to email and tag the contacts to specific target audiences. The support team is able to use a ticket system in order to keep all projects and assistance notes in one place.

Minpunten:

There are certain areas where you have to click here and there just to reroute you back to where you were. Like going from an opportunity to quotes and if you want to add notes, you have to go back to the opportunity and them go to your comments. Also the enterprise search tab doesn't always find everything you're looking for so you have to specifically go to contacts or organizations to find them.

Thomas
CEO in Duitsland
Industriële automatisering, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

QTE Training likes VTiger

3,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: See section pros

Pluspunten:

one of the most reasons was the accessibility of the data from wheresoever, that'S absolutely given. Another one is the Independence from Software-Systems. We are using MS and also Apple-Systems, no Problem. Helpful is also the VT 360 App. whereever you are, and you spare time, just check for a customer or also call via mobile. the inside Team will see your activities immediately. Information that Counts.

Minpunten:

The Adoption of the System towards some specific needs is somewhat poore. no custom Buttons available, the print-templates Editor is poor on formating and sometimes you also Need a work around for list variables to be shown. It should have a customize package as from VT-Experts provided for teh serverbased solution (https://www.vtexperts.com/)

Hanane
Freelance in Marokko
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

The great app

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: A very wonderful experience and still like you

Pluspunten:

For ease of use .It offers a range of features for smaller companies

Minpunten:

A very good application in which there are no downsides

John
Marketing Manager in Australië
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Salesforce Killer

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: I can confidently say implementation of this software has significantly increased the sales and marketing efficiencies of the business in which i have implemented this software.

Pluspunten:

This is an enterprise level ERP package that offers practically every feature of Salesforce, and structured to allow for SME type admins to build this via custom modules and flexible dev environments. It is a highly practical package that allows non-qualified programmers to get the equivalent bespoke style functionality out of the system/

Minpunten:

Project mangement is clunky. I cant drag/drop task bars in the gantt chart. the reality is i need to use smartsheet to get the flexibility i need here, together with the highly useful linking between the subtasks - i.e. STart to start lines the task bars from the start. End-to-Start is the typical 'cant start task 2 until task 1 is finished', plus the multiple day delays and advancement options with these relationships