Wat is VIZOR IT Asset Management?
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen.
Wie gebruikt VIZOR IT Asset Management?
VIZOR is voor gebruikers die effectieve infrastructuur en ondersteuning van eindgebruikers nastreven. Bedoeld voor iedereen die op zoek is naar identificatie, beheer en oplossing van incidenten en problemen.
Waar kan VIZOR IT Asset Management worden geïmplementeerd?
Over de leverancier
- Vector
- Opgericht in 1992
Ondersteuning voor VIZOR IT Asset Management
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
Talen
Engels, Frans
prijzen van VIZOR IT Asset Management
Beginprijs:
- Ja, heeft een gratis proefversie
- Geen gratis versie
VIZOR IT Asset Management heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.
Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aanOver de leverancier
- Vector
- Opgericht in 1992
Ondersteuning voor VIZOR IT Asset Management
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
Talen
Engels, Frans
Video's en afbeeldingen van VIZOR IT Asset Management






Functies van VIZOR IT Asset Management
Reviews over VIZOR IT Asset Management
Gemiddelde score
Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)
- <50
- 51-200
- 201-1.000
- >1.001
Reviews zoeken op score
Ludwig
ITSM Evaluation of Vizor Helpdesk
Opmerkingen: During our ITSM product evaluation this product ended up in the top-3, but eventually a different solution was chosen by our team. Anyhow a very valuable ITSM solution.
Pluspunten:
List of strong points: Deep search and combining of search criteria. Very simple and compact user interface, not too fancy, just what it needs to be. Tree of smart drop down levels. Automatic reply by email from the system. Knowledge base for incident resolution. Possibility to link to sharepoint and oneNote. extensive list of reports.
Minpunten:
It is not always very clear what is standard and what can be done via integration services from the Vizor company.