Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

VIZOR IT Asset Management

VIZOR IT Asset Management

Wat is VIZOR IT Asset Management?

Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen.

Wie gebruikt VIZOR IT Asset Management?

VIZOR is voor gebruikers die effectieve infrastructuur en ondersteuning van eindgebruikers nastreven. Bedoeld voor iedereen die op zoek is naar identificatie, beheer en oplossing van incidenten en problemen.

VIZOR IT Asset Management Software - 1
VIZOR IT Asset Management Software - 2
VIZOR IT Asset Management Software - 3
VIZOR IT Asset Management Software - 4
VIZOR IT Asset Management Software - 5

Twijfels over VIZOR IT Asset Management? Vergelijk met een populair alternatief

VIZOR IT Asset Management

VIZOR IT Asset Management

4,0 (1)
US$ 2,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
127
10
3,0 (1)
4,0 (1)
5,0 (1)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 26,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
174
8
4,4 (188)
4,6 (188)
4,7 (188)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor VIZOR IT Asset Management

Issuetrak
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Realtime meldingen
Ticketbeheer
ManageEngine ServiceDesk Plus
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Incidentenbeheer
Ticketbeheer
EcholoN
Functies met hoogste score
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Alloy Navigator
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Ticketbeheer
Voorraadbeheer
Canfigure
Functies met hoogste score
Assets volgen
Ticketbeheer
Voorraadbeheer
Vivantio
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Incidentenbeheer
Ticketbeheer
monday.com
Functies met hoogste score
Personeelsbeheer
Productidentificatie
Voorraad bijhouden
SysAid
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Ticketbeheer
Waarschuwingen/escalatie
Wrike
Functies met hoogste score
Configureerbare workflow
Dashboards maken
Enkelvoudige paginaweergave

Reviews over VIZOR IT Asset Management

Gemiddelde score

In totaal
4,0
Gebruiksgemak
3,0
Klantenservice
5,0
Functies
4,0
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

4
100%
Ludwig
Technology Executive in België
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

ITSM Evaluation of Vizor Helpdesk

4,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: During our ITSM product evaluation this product ended up in the top-3, but eventually a different solution was chosen by our team. Anyhow a very valuable ITSM solution.

Pluspunten:

List of strong points: Deep search and combining of search criteria. Very simple and compact user interface, not too fancy, just what it needs to be. Tree of smart drop down levels. Automatic reply by email from the system. Knowledge base for incident resolution. Possibility to link to sharepoint and oneNote. extensive list of reports.

Minpunten:

It is not always very clear what is standard and what can be done via integration services from the Vizor company.