VIZOR IT Asset Management

VIZOR IT Asset Management

Wat is VIZOR IT Asset Management?

Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen.

Wie gebruikt VIZOR IT Asset Management?

VIZOR is voor gebruikers die effectieve infrastructuur en ondersteuning van eindgebruikers nastreven. Bedoeld voor iedereen die op zoek is naar identificatie, beheer en oplossing van incidenten en problemen.

VIZOR IT Asset Management Software - 1 VIZOR IT Asset Management Software - 2 VIZOR IT Asset Management Software - 3 VIZOR IT Asset Management Software - 4 VIZOR IT Asset Management Software - 5

Twijfels over VIZOR IT Asset Management?
Vergelijk met een populair alternatief

VIZOR IT Asset Management

4,0 (1)
VIZOR IT Asset Management
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
128
4
3,0 (1)
4,0 (1)
5,0 (1)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 49,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
135
29
4,6 (31)
4,6 (31)
4,7 (31)
Waarom krijg ik dit te zien?

Andere goede alternatieven voor VIZOR IT Asset Management

HaloITSM
Functies met hoogste beoordeling
Incidentenbeheer
Priorisering
Waarschuwingen/Meldingen
EcholoN
Functies met hoogste beoordeling
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Alloy Navigator
Functies met hoogste beoordeling
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
Waarschuwingen/Escalatie
Canfigure
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Vivantio
Functies met hoogste beoordeling
E-mailbeheer
Rapportage en analyse
Ticketbeheer
Deepser
Functies met hoogste beoordeling
Aanpasbare velden
Beheer van supporttickets
Realtime meldingen
CloudBlue PSA
Functies met hoogste beoordeling
Rapportage/projecten volgen
Taakbeheer
Ticketbeheer
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Controle van oproepen
Oproepregistratie
C2 ATOM
Functies met hoogste beoordeling
Waarschuwingen/Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer

Reviews over VIZOR IT Asset Management

Gemiddelde score

In totaal
4,0
Gebruiksgemak
3,0
Klantenservice
5,0
Functies
4,0
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

4
100%
Ludwig
Technology Executive in België
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

ITSM Evaluation of Vizor Helpdesk

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: During our ITSM product evaluation this product ended up in the top-3, but eventually a different solution was chosen by our team. Anyhow a very valuable ITSM solution.

Pluspunten:

List of strong points: Deep search and combining of search criteria. Very simple and compact user interface, not too fancy, just what it needs to be. Tree of smart drop down levels. Automatic reply by email from the system. Knowledge base for incident resolution. Possibility to link to sharepoint and oneNote. extensive list of reports.

Minpunten:

It is not always very clear what is standard and what can be done via integration services from the Vizor company.