Wat is VIZOR IT Asset Management?

Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen.

Wie gebruikt VIZOR IT Asset Management?

VIZOR is voor gebruikers die effectieve infrastructuur en ondersteuning van eindgebruikers nastreven. Bedoeld voor iedereen die op zoek is naar identificatie, beheer en oplossing van incidenten en problemen.

Waar kan VIZOR IT Asset Management worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Vector
  • Opgericht in 1992

Ondersteuning voor VIZOR IT Asset Management

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Nederland en nog 5 andere

Talen

Engels, Frans

prijzen van VIZOR IT Asset Management

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

VIZOR IT Asset Management heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Vector
  • Opgericht in 1992

Ondersteuning voor VIZOR IT Asset Management

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Nederland en nog 5 andere

Talen

Engels, Frans

Video's en afbeeldingen van VIZOR IT Asset Management

VIZOR IT Asset Management Software - 1
VIZOR IT Asset Management Software - 2
VIZOR IT Asset Management Software - 3
VIZOR IT Asset Management Software - 4
VIZOR IT Asset Management Software - 5
Nog 6 andere bekijken
VIZOR IT Asset Management-video
VIZOR IT Asset Management Software - 1
VIZOR IT Asset Management Software - 2
VIZOR IT Asset Management Software - 3
VIZOR IT Asset Management Software - 4
VIZOR IT Asset Management Software - 5

Functies van VIZOR IT Asset Management

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afschrijvingsbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vaste activa
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • E-mailbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • Historische verslaglegging
  • IT-assets bijhouden
  • IT-reporting
  • In- en uitchecken
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Locatie bijhouden
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Opdrachtenbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Servicegeschiedenis
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor VIZOR IT Asset Management

EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Canfigure is een modulaire IT-oplossing voor servicebeheer en activabeheer gebaseerd op de principes van een bibliotheek voor informatietechnologie-infrastructuur. Canfigure kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost.
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Deepser is een complete ITSM- en ITAM-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, organisatorische processen en activabeheer te optimaliseren. Meer informatie over Deepser
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.

Reviews over VIZOR IT Asset Management

Gemiddelde score

In totaal
4,0
Gebruiksgemak
3,0
Klantenservice
5,0
Functies
4,0
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

4
100%
Ludwig
Technology Executive in België
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

ITSM Evaluation of Vizor Helpdesk

4,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: During our ITSM product evaluation this product ended up in the top-3, but eventually a different solution was chosen by our team. Anyhow a very valuable ITSM solution.

Pluspunten:

List of strong points: Deep search and combining of search criteria. Very simple and compact user interface, not too fancy, just what it needs to be. Tree of smart drop down levels. Automatic reply by email from the system. Knowledge base for incident resolution. Possibility to link to sharepoint and oneNote. extensive list of reports.

Minpunten:

It is not always very clear what is standard and what can be done via integration services from the Vizor company.