FieldEdge

Wie gebruikt FieldEdge?

FieldEdge biedt software voor de buitendienst tegen een kosteneffectieve prijs, ondersteund door het hoogste niveau van ondersteuning. Ontdek waarom de software al meer dan 35 jaar de populaire keuze is van HVAC- (heating, ventilation en air conditioning) en sanitairaannemers.

Wat is FieldEdge?

De software voor buitendienstbeheer om je hele bedrijf te runnen is die software die de eigenaar, het kantoorpersoneel en de technici daadwerkelijk nuttig vinden. Volg moeiteloos klantengeschiedenis, dispatching, financiën, serviceovereenkomsten en meer. FieldEdge is door aannemers hoog beoordeeld en bespaart kantoorpersoneel meer dan 20 uur per week met een naadloze Quickbooks-integratie - dubbele invoer is vanaf nu verleden tijd. Deze mobiele app biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om geweldige klantenservice te bieden en ter plaatse efficiënter te zijn.

FieldEdge - Details

FieldEdge

https://fieldedge.com/

Opgericht in 1980

FieldEdge-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

FieldEdge - prijsoverzicht

FieldEdge heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.


Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

FieldEdge - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van FieldEdge

  • Commercieel / industrieel
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostendatabase
  • Leidingenbeheer
  • Materiaalonderzoek
  • Offertes en voorstellen
  • Schatting van overheadkosten
  • Voor aannemers
  • Voormontage
  • Wijzigingsorders

Bekijk de volledige lijst van Calculatiesoftware voor loodgieters

  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Contactendatabase
  • Contractbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online tijdklok
  • Plannen
  • Routering
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Field service software

  • Apparatuur bijhouden
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Garanties bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Garagedeur software

  • Apparatuuronderhoud
  • Arbeidsloon
  • Beheer van financiën
  • Commercieel/industrieel
  • Factureren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostendatabase
  • Materiaalonderzoek
  • Offertes en voorstellen
  • Plannen

Bekijk de volledige lijst van HVAC-calculatiesoftware

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van HVAC-software

  • Beheer van technici
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Software voor buitendienstbeheer

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Mobiele app
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor loodgieters

  • Betalingen verwerken
  • CRM
  • Factureren
  • GPS-tracking
  • Mobiele toegang
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor slotenmakers

  • Contractbeheer
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Bekijk de volledige lijst van Werkorder software

FieldEdge alternatieven

Meer alternatieven voor FieldEdge

Reviews van FieldEdge

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,2
Klantenservice 4,6
Functies 4,1
Waar voor je geld 4,1

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Devon B.
Chief Operating Officer
Facilitaire diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 4-8-2020

"Great Customer Service"

Pluspunten: This product did not answer all of our answers, but FieldEdge was always willing to help! They made sure our needs and concerns were their needs and concerns. Their customer service is excellent!

Minpunten: They are continually adding features so many features we needed at the beginning they did not have. They now do!

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 4-8-2020
Haley D.
Office Manager
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-3-2020

"Great software for a smaller company & cost effective"

Opmerkingen: Overall, it is a good system for the price. It gets the job done, syncs with quickbooks online, and is rather user friendly.

Pluspunten: I like the amount of options the overall program offers; such as tracking call sources, maintenance agreement tracking, installation/equipment tracking, general layout of the software itself.

Minpunten: Some cons for me would be the lack of in depth or interactive reporting; I would like to see them roll out the option to pull custom report vs the built in ones. We have encountered multiple issues with "downtime" when the FieldEdge system gets interrupted & the office and technicians cannot login, this causes many issues and is very inconvenient. They do actively try to get it resolved, but when you're in our industry any downtime can cause major disruptions. I would like to see more options for the communication templates as well - such as being able to send appointment booking confirmation & reminders (as well as more interactive edits with the emails i.e. being able to decide when to send the appointment reminder rather than it just being a day before reminder.)

Antwoord van de leverancier

van FieldEdge op 26-3-2020

Hi Haley - A member of the Customer Success team will be in touch regarding your requests. We really appreciate you taking the time to share your feedback on FieldEdge!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-3-2020
Louis O.
President
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 4-5-2020

"Great Staff and Growing Platform"

Opmerkingen: Overall the team at Fieldedge is willing to work with you which is something you don't often find when working with a vendor. They are flexible, friendly and generally pleasant to work with, which helps make up for some of what the service may lack. There are plenty of options out there but if you're looking for a partner instead of a rigid behemoth, Fieldedge is a great choice.

Pluspunten: The system is relatively simple to use and the support staff is almost always fantastic to work with. Grace, my CSM is practically a member of our team and goes way above and beyond to help us with anything we need. She's a big part of the reason why we're still with this system.

Minpunten: Reporting leaves a lot to be desired, and overall, the system needs polishing along with a heavier, more focused approach to developing from the end user's needs. I feel like they'd gain 10x the insight into how to measurably improve the product if they spent some time with a company who uses it regularly.

Antwoord van de leverancier

van FieldEdge op 5-5-2020

We really appreciate you taking the time out of your day to share your thoughts with us, Louis! We are continually working on enhancements to our software and take all feedback into consideration. We'll be sure to pass all of your comments along to the appropriate teams :) Looking forward to continuing to support your business in any way we can.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 4-5-2020
Geverifieerde reviewer
Owner
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-11-2019

"FieldEdge great for small to medium sized companies"

Opmerkingen: Fieldedge helped streamline our company and operations substantially from our paper invoice and reporting previously. The basic functions were easy enough to train someone on in a day. Some of the more integral functions were a bit confusing and required technical help. The technical help for fieldedge is outstanding.

Pluspunten: Ease of learning curve on basic functions was very manageable
scheduling is straightforward and can be accomplished with a few simple clicks
researching a customers history is an integrated tool and very easy to navigate

Minpunten: Overall the software seems a bit dated
some features and functions many new estimating/scheduling software packages are implementing are not included such as text notifications for customers.

Antwoord van de leverancier

van FieldEdge op 4-12-2019

Thank you for providing your feedback, we always appreciate our customers letting us know how we can further help them! If you contact your Customer Success Manager they will be more than happy help you troubleshoot this issue.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-11-2019
Erin S.
Director of Business Operations
Consumentendiensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-1-2020

"FieldEdge transformed our business"

Opmerkingen: Since day 1, working with FieldEdge has been a delight. Every person we have encountered has been positive, knowledgable and helpful.

Pluspunten: The ability to manage the entire customer experience from lead to invoice all the way into quickbooks has streamlined our workflow and allowed us to take on significantly more work. Our success manager and the tech support teams are phenomenal.

Minpunten: The software is still lacking some features to be able to manage larger more complex quotes and project management.

Antwoord van de leverancier

van FieldEdge op 15-1-2020

Thank you so much for your kind words, Erin. We really appreciate you taking the time to share your FieldEdge experience with us.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-1-2020