ServiceM8

Wie gebruikt ServiceM8?

ServiceM8 is voor de sectors elektrotechniek, sanitair, landschapsarchitectuur, IT, schoonmaak, HVAC, ongediertebestrijding, slotenmakers, onroerend goed, beveiliging, zonne-energie, vastgoeddiensten en reparatie van apparatuur.

Wat is ServiceM8?

ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit!

ServiceM8 - Details

ServiceM8

http://www.servicem8.com

Opgericht in 2010

ServiceM8-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

ServiceM8 - prijsoverzicht

ServiceM8 heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. ServiceM8 betaalde versie vanaf US$ 9,00/maand.


Beginprijs

US$ 9,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

ServiceM8 - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van ServiceM8

  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Elektrotechniek software

  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Contactendatabase
  • Contractbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online tijdklok
  • Plannen
  • Routering
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Field service software

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van HVAC-software

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Mobiele app
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor loodgieters

  • Factureren
  • Geschiedenis van klantenservice
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Plannen
  • Routering
  • Vastgoedlay-out
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor ongediertebestrijding

  • Beheer van chemische stoffen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Zwembadservice software

ServiceM8 alternatieven

Meer alternatieven voor ServiceM8

Reviews van ServiceM8

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,6
Klantenservice 4,6
Functies 4,4
Waar voor je geld 4,8

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Timothy S.
Owner
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-12-2017

"I love this product. I am a daily user and use it for all of my online invoicing for my business."

Opmerkingen: A real time-saver and great for monitoring all invoice statuses -

Pluspunten: My favorite feature is the way you can send via email, a past due notice for your invoices and how easy it is to customize all email templates. Customize your quotes, estimates, invoices, past due invoices, and schedule the past due invoice notice date

Minpunten: Only that you can only schedule one follow-up past due invoice. I would like to send past due notices every 15, 30, 45 days and send demand for payment emails at 60 and 90 days and then a notice for collections notice at 112 days stating past due account goes into collection at 120 days - Then it is out of our hands -

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-12-2017
Katherine B.
Director
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-5-2019

"A must have for trades"

Opmerkingen: We have only been using the platform for a month

Pluspunten: - The pricing structure is something that initially drew our attention. Instead of being per user it is a monthly fee (plus add-ons).
- The job scheduling is very easy to use and with a team scheduler add-on you can select multiple team members for the same job.
- the phone app is extremely useful. You can select to text a customer when you are on route (providing you've set it all up before hand).
- You can take payment in the field as well as invoices generating a link that customer's can click on to make payment. Payments are shown in the job diary.
- job diaries are autogenerated so you can see a good audit trail from creation to closure. You can add to existing jobs from the inbox feature.
- the network request add-on is really useful for our business where we use contractors who don't require a logon to our system but complete jobs on our behalf. We have set our templates up with forms and questions that need completion and when these are done it shows up on our portal which says time having to manually enter data in from emails.

Minpunten: - Sometimes the navigation functions can be time consuming. It would be handy to raise a job from within the client module window (i.e. when you open a client you can view current and past jobs but you cannot raise a new one and therefore have to go to dispatch board).
- It would be good to have a shortcut to raise a new job on the main menu rather than having to select dispatch board.
- the asset scanning only appears to work with purchase stickers from ServiceM8 (unless we haven't discovered correctly how to do this with other ones...)
- It is limited to IOS so we have had to purchase iPad minis to sync with our android devices.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-5-2019
Geraint W.
Proprietor
Nutsbedrijven, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    1 /5
  • Waar voor je geld
    2 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    1/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 21-12-2020

"Awful Customer Service and ethics"

Opmerkingen: Expensive for the instability of the software. Their customer service is pursuant to their financial gain and not of customer satisfaction

Pluspunten: Really intuitive and with huge potential

Minpunten: The customer service is awful and misled

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 21-12-2020
Lauren M.
Office Manager
Facilitaire diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    3 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-8-2016

"Needs More Customer Focus For Future Improvement"

Opmerkingen: Overall it has great features but lacking one major feature for us which would cut down our admin time for invoicing and that is batch invoicing. Customer service unable to help with timelines for this upgrade or indication if it will be implemented?

Pluspunten: Stability in remote areas where signal is poor, Servicem8 holds up and we've tried them all

Minpunten: Invoicing more than one job for one client during the month, no ability to combine jobs into one invoice? Feature requested in 2012 for batch/bulk invoicing and still nothing....

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-8-2016
Julio e M.
Partner
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-5-2019

"Best Service Managing software I have used!"

Opmerkingen: Ease to schedule, invoice, quotes and payments.

Pluspunten: It is a very well rounded software. Every year they add new features at no cost that improve the interaction with it.

Minpunten: Wish they mad a version for Android. Most of my team uses Android and we have to provide them with an Apple device in order to use the software.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-5-2019