Wie gebruikt RXNT?

RXNT biedt geïntegreerde, cloudgebaseerde software voor gezondheidszorgspecialiteiten van elke omvang, van grote artsenpraktijken tot medische factureringsprofessionals in de Verenigde Staten.

Wat is RXNT?

RXNT is een cloudgebaseerde leverancier van software voor de gezondheidszorg, waaronder praktijkbeheer met medische facturering en planning, EMD's met patiëntenportal en geïntegreerd elektronisch voorschrijven. Deze bekroonde, gecertificeerde tools verhogen de productiviteit, omzet en winstgevendheid voor je praktijk.

Combineer elke autonome oplossing voor een volledig geïntegreerd uitgebreid systeem dat overal toegankelijk is met eenmalige aanmelding.

RXNT - Details

RXNT

https://www.rxnt.com

Opgericht in 1999

RXNT-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

RXNT - prijsoverzicht

RXNT heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. RXNT betaalde versie vanaf US$ 65,00/maand.


Beginprijs

US$ 65,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

RXNT - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van RXNT

  • Afspraakplanning
  • Compliance bijhouden
  • Elektronische recepten
  • Gecertificeerd zinvol gebruik
  • Grafieken maken
  • Handschriftherkenning
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • ONC-ATCB-gecertificeerd
  • Spraakherkenning
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van EPD-software

  • Database met drugverwijzingen
  • EPCS
  • Elektronische voorafgaande toestemming
  • Formulariumbeheer
  • Klinische meldingen
  • Medicatiegeschiedenis
  • Navulbeheer
  • Verlenging van voorschriften
  • Voorschriften annuleren

Bekijk de volledige lijst van Elektronisch voorschrijfsystemen

  • Afspraakherinneringen
  • Afspraakplanning
  • Behandelingsplan
  • Beheer van claims
  • Compliance bijhouden
  • EMR/EHR
  • Elektronische recepten
  • Initiële evaluatie
  • Klinisch/opname
  • Medische facturering
  • Personeelsbeheer
  • Praktijk met meerdere disciplines
  • Praktijk van een zelfstandig arts
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van GGZ-software (Geestelijke gezondheidszorg)

  • Aanmaningsbeheer
  • Aanpasbaar dashboard
  • Bevestiging van betaling
  • Claimafhandeling
  • Claimbewerking
  • Code- en kosteninvoer
  • Compliance bijhouden
  • Factuurgeschiedenis
  • Offertes
  • Praktijkbeheer
  • Verzekeringscontrole

Bekijk de volledige lijst van Medische facturatiesoftware

  • Afspraakplanning
  • Artsenbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Multilocatie
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • No-show bijhouden
  • Slepen en neerzetten
  • Terugkerende afspraken
  • Wachtdiensten plannen
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Medische planningssoftware

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Messaging
  • Mobiele toegang
  • Patiëntbetrokkenheid
  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Zorgplanbeheer

Bekijk de volledige lijst van Patiënt engagement software

  • Afspraakbevestigingen
  • Afspraakplanning
  • Beveiligde berichtenuitwisseling
  • Factuurbetaling
  • Intakeformulieren
  • Laboratoriumresultaten
  • Onafhankelijk van elektronisch medisch dossier
  • Toegang tot medische dossiers
  • Verlenging van voorschriften
  • Video-overleg
  • Zorgoverzichten
  • Zorgplannen

Bekijk de volledige lijst van Patiëntenportaal software

  • Beheer van claims
  • Beheer van patiëntdossiers
  • EMR/EHR
  • Elektronische recepten
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Medische facturering
  • Meerdere vestigingen
  • Multi-specialisten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Patiëntplanning
  • Patiëntregistratie
  • Planning voor artsen
  • Portal voor patiënten
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Praktijksoftware

  • Afspraakherinneringen
  • Afspraakplanning
  • Behandelingsplannen op afstand
  • Een-op-een berichten
  • Elektronische recepten
  • Medische facturering
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Online formulieren
  • Praktijk met meerdere disciplines
  • Praktijkbeheer
  • Videovergaderen
  • Voor medische doeleinden

Bekijk de volledige lijst van Telegeneeskunde software

Reviews van RXNT

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,4
Klantenservice 4,6
Functies 4,2
Waar voor je geld 4,3

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Melinda S.
Office Mgr
Geestelijke gezondheidszorg, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-11-2020

"Makes charting easier"

Opmerkingen: Rxnt so far has been a great experience for our office.

Pluspunten: Our providers say that it is the easiest they have found when it comes to charting progress notes. They love the option of having check boxes.

Minpunten: More steps for the office girls then what they had with practice fushion, was the only con we had.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-11-2020
Amanda D.
Practice Manager
Geestelijke gezondheidszorg, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-11-2020

"A guarantee"

Opmerkingen: I think that RXNT has everything you could need. The staff is always on board to help if you have any problems.

Pluspunten: We love how it is easy to use. You can also customize what you would like to see on your screen so you are not overwhelmed. They are always updating with the times. They use a lot of colors but for someone who is color blind, they still make sure everything is in writing, unlike some other users. We love that you can use it anywhere and also offer a phone version so you can be out of the office and still get what you need sone.

Minpunten: I do wish that the 3 tabs talked to each other better regarding notes
I wish in the insurance option we could add if they have a deductible, co-insurance, and or copay and not just in the EHR option.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-11-2020
Marthel P.
Medical Director
Medische praktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    1 /5
  • Waar voor je geld
    2 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 13-8-2020

"Not Recommended."

Opmerkingen: Overall RxNT performance ranges from NOT GOOD to MEDIOCRE. Despite the stress of uncertainty switching to another EHR company, the lack of appropriate response to our requests and their knowledge of placing patients at risk by not solving e-prescribing overdue problems warrants change. . Onboarding was a nightmare, we had to deal with a RxNT Clearinghouse contractor directly who neglected to complete all enrollments for several weeks, it delayed functionality and ability to bill timely, despite our complaints and affecting our practice income RxNT bilked from day one, to keep afloat we had to keep paying the old EHR and RxNT. interface with clinical labs has been also challenging because you have to do the legwork. Still dealing with lack of full Med data, monthly charges still unresolved for an incomplete suite eligibility of benefits information is MOST unreliable, staff prefers using other sources are several benefits but offset by their inability to solve the issue above mentioned which is months overdue. The worse part is when your practice is finally able to speak with someone you are given ludicrous explanations
We have been working on switching to another company when COVID-19 hit. We had to delay switching, the bright side is, It gives RxNT an opportunity to correct problems and to us more time to evaluate choices more carefully.

Pluspunten: RxNT basic functions are easy to use for the most part, platform to make patients appointments is good, electronic prescriptions are sent to pharmacies mostly effortlessly, although you have to be watchful for electronic prescription errors that will show later.

Minpunten: CUSTOMER SERVICE and TROUBLESHOOTING, even pre COVID-19 they are terrible. Lines 99% busy, long waiting, often instructed to leave a message.
When RxNT was promoted to my practice, a selling point was excellent after hours emergency support and troubleshooting capacity; it has been 99.99% ABSENT. I have called at 5:30 pm for an emergency leaving full details of problem, a call comes until next day, nothing solved plus a nonsense explanation of why not.
After more than 50 calls during and after their normal hours for troubleshoot electronic prescribing, NOTHING solved; eg., RxNT medication “History” for several patients shows “no record found”. It is so vital for patients and our safety to be able to see meds whole picture, all meds prescribed by other physicians, for compliance did my patient picked up meds at pharmacy?, other physicians info and prescribed meds, reconciling, avoiding Tx duplication, Coordinating care and avoiding prescribing medication with potentially lethal drug to drug interactions with meds from other prescribers, right?, but for months we are told “going to be fixed soon; it’s Surescripts issue not ours; YOU need to contact them”, is because there is no Hx for this patient”. RxNT FAILS in this area
If you are in Chicago, do not even think calling after 3:30 pm, “no one is available”, RxNT closes at 5 pm E.T. Price quoted and contracting are unreliable. Full suite with all perks advertised as $150/mo, not true in my experience.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 13-8-2020
Cassandra L.
Office Manager
Medische praktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-11-2020

"Nothing that can't be fixed"

Opmerkingen: Any issues I have had was easily fixed by contacting RXNT, and they always followed up to ensure the problem was fixed before they closed a ticket. They are prompt and courteous on handling any issues that may arise.

Pluspunten: The software is very easy to use and there are minimal glitches in the system. There are many helpful topics that can aid you on your way through the system. I love the way you can actually chat with someone online rather than have to call and wait for hours before someone finally picks up the phone.

Minpunten: The only real issue I seem to notice is the way it will duplicate a patients information making the patient have two profiles. If the patient has a profile in the system and this rarely happens, and you try to update their information, it will sometimes duplicate the patient making them have the old information in the system and the new information. Also, it seems as if the patients phone numbers get altered some sort of way without us touching them. Again, this rarely happens.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-11-2020
Rebecca B.
Director of Nursing Hospice
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-11-2020

"Hands of bedside use."

Opmerkingen: I have been really frustrated, but after reaching out to the customer service for the company and talked to Melanie, she was able to help me manage things better.

Pluspunten: Works well on mobile devices, and is easy to learn to use.

Minpunten: It is difficult to manage to set ranges for the medications we use routinely.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-11-2020