Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Wat is RXNT?

Het cloudgebaseerde systeem voor het beheer van medische praktijken van RXNT verbetert praktijkgerelateerde workflows, van facturering en incasso's, planning, afspraakherinneringen, geschiktheid voor verzekeringen, vastleggen van kosten, toewijzen van ICD-10-codes en overschrijvingen. En eenmalige aanmelding vereenvoudigt de activiteiten voor centrale factureringskantoren. Het veelzijdige systeem voor medische facturering en planning wordt geleverd met configureerbare rapportage, geautomatiseerde claimcontroles, online betalen van patiëntenrekeningen en mobiele apps voor iOS en Android.

Wie gebruikt RXNT?

RXNT biedt geïntegreerde, cloudgebaseerde software voor gezondheidszorgspecialiteiten van elke omvang, van grote artsenpraktijken tot medische factureringsprofessionals in de Verenigde Staten.

RXNT Software - 1
RXNT Software - 2
RXNT Software - 3
RXNT Software - 4
RXNT Software - 5

Twijfels over RXNT? Vergelijk met een populair alternatief

RXNT

RXNT

4,3 (480)
US$ 319,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
161
6
4,3 (480)
4,2 (480)
4,2 (480)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 159,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
36
1
3,9 (1.058)
3,7 (1.058)
3,8 (1.058)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor RXNT

ChiroTouch
Functies met hoogste score
Afsprakenbeheer
Naleving gezondheidszorg
SOAP-notities
AdvancedMD Billing Services
Functies met hoogste score
Beheer van claims
Betalingen verwerken
Factuurgeschiedenis
DrChrono
Functies met hoogste score
Beheer van patiëntdossiers
EMR/EHR
Portal voor patiënten
Tebra
Functies met hoogste score
Afspraakplanning
Beheer van patiëntdossiers
Naleving van HIPAA-richtlijnen
Aesthetic Record
Functies met hoogste score
Foto's voor en na
Herinneringen
Naleving van HIPAA-richtlijnen
Epic
Functies met hoogste score
Factuurverwerking
Inkooporderbeheer
Vorderingenbeheer
Epic
Functies met hoogste score
Grafieken maken
Naleving van HIPAA-richtlijnen
Patiëntplanning
athenaOne
Functies met hoogste score
Afspraakplanning
Grafieken maken
Naleving van HIPAA-richtlijnen
PatientNow
Functies met hoogste score
Afsprakenbeheer
Beheer van patiëntdossiers
Naleving van HIPAA-richtlijnen

Reviews over RXNT

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,2
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
James
James
Medical Director for Hospice and Palliative Care in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent for hospice and palliative care

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

E-prescribing is the only feature that I use and it is excellent. It makes EPCS easy and allows my staff to assist me with preparing the prescriptions for my review and authorization.

Minpunten:

The web interface could be better as well as the process to add and administer users.

Janet
FNP in VS
Medische praktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

review RXNT

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: favorable. Easy to use with minimal practice.

Pluspunten:

ease of use and tech support when needed. Able to talk to a live person to problem solve

Minpunten:

unable to note or delete deceased patients or those that have moved away

Jesse
Physician in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Buyer Beware

1,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: It was absolutely awful. From the start it was clunky, pt feedback on the experience signing up was terrible. Customer Support was non-existent. I have met with them multiple times and they have been unable to fix any of the issues (consent forms not working, Telehealth not working). I created multiple tickets. Their response was "we said we are looking into it". They promised me a functional program they DID NOT deliver. Worst of all they are still making me pay monthly! The contract says they will provide a functional program and they can't do that!!! I went the KAREO. A bit more expensive but worth it. I am sure they will respond to this (although they seem pretty clueless). They DID not deliver any promises in the contract PLAIN and SIMPLE.

Pluspunten:

They make it seem like its low cost but they then add on fee after fee. I actually liked nothing. Even the interface is sloppy

Minpunten:

Telehealth is external to RXNT, Customer support is terrible. They seem to know nothing about their own program. Had to figure out all on my own.

Reactie RXNT

5 maanden geleden

Thank you for sharing your experience with our company and software. We sincerely apologize for the frustration you’ve faced and truly appreciate your feedback! We understand that the issues you’ve encountered—particularly with Telehealth and Customer Support—have significantly disrupted your experience. RXNT’s support staff strives to ensure that issues are addressed promptly and effectively, and we are 100% committed to resolving customer complaints. Our team is actively working on solutions to improve your experience with RXNT. Our goal is to ensure smooth operations, fully meet expectations, and go above and beyond fulfilling our contractual obligations for our clients. We have already been in direct contact with you on your issues and many have been resolved, however, if there’s anything else we can help you with, please reach out to [email protected] or your given point of contact. Your satisfaction is incredibly important to us, and we’re committed to making this right! RXNT

Kelsie
Peer support in VS
Alternatieve geschillenbeslechting, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Very helpful

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Very great experience I love how easy and helpful it is.

Pluspunten:

Very easy to navigate and helpful I love the way the system is set up.

Minpunten:

Nothing I think it is overall a very helpful system and very efficient.

Samantha
APRN owner in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Pediatric Clinic

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: Very good. I am happy with our choice to use this system.

Pluspunten:

Ease of use and low cost. All in one system.

Minpunten:

It does not include a couple of features that are needed in the pediatric setting. You have to have separate tabs open for each part of the system, schedule, ehr, billing.