Wat is Alloy Navigator?

Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij. Navigator biedt antwoorden op dagelijkse uitdagingen en zorgt ervoor dat je bedrijf de best passende oplossing krijgt. De kern van de producten is een krachtig procesautomatiseringssysteem, omgeven door een interface die automatisch zinvolle links creëert met gegevens die voor jou van belang zijn. Navigator helpt met helpdesk- en assetmanagement via ITIL-gestuurde standaarden.

Wie gebruikt Alloy Navigator?

Voor kleine, middelgrote en grote bedrijven uit alle sectoren die op zoek zijn naar een allesomvattende oplossing vergezeld van een krachtig procesautomatiseringssysteem, 3rd-party integratie en een flexibele API.

Waar kan Alloy Navigator worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Alloy Software
  • Opgericht in 2002
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 6 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 4 andere

Over de leverancier

  • Alloy Software
  • Opgericht in 2002
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 6 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 4 andere

Video's en afbeeldingen van Alloy Navigator

Alloy Navigator Software - 1
Alloy Navigator Software - 2
Alloy Navigator Software - 3
Alloy Navigator Software - 4
Alloy Navigator Software - 5
Nog 5 andere bekijken
Alloy Navigator Software - 1
Alloy Navigator Software - 2
Alloy Navigator Software - 3
Alloy Navigator Software - 4
Alloy Navigator Software - 5

Vergelijk de kosten van Alloy Navigator met soortgelijke producten

Alloy Navigator

US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 495,00/jaar
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Alloy Navigator

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatische apparaatherkenning
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • CMDB
  • Capaciteitsbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • IT-reporting
  • In kaart brengen van relaties
  • In- en uitchecken
  • Incidentenbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Licenties bijhouden
  • Licentievoorraad
  • Locatie bijhouden
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Nabestellingbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Opdrachtenbeheer
  • Orderbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Probleembeheer
  • Productidentificatie
  • Proeflicentie
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Alloy Navigator

Winnaar van de "Editor's Choice" award. Automatiseer het genereren van contracten, goedkeuringen en rapportages met leveranciers en klanten. Vertrouwd door meer dan 3 miljoen gebruikers.
Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Canfigure is een modulaire IT-oplossing voor servicebeheer en activabeheer gebaseerd op de principes van een bibliotheek voor informatietechnologie-infrastructuur. Canfigure kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Deepser is een complete ITSM- en ITAM-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, organisatorische processen en activabeheer te optimaliseren. Meer informatie over Deepser
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
Enterprise-class IT-servicebeheertoepassing gebouwd voor multinational organisaties rond Service Integratie en Beheer.

Reviews over Alloy Navigator

Gemiddelde score

In totaal
4,5 (51)
Gebruiksgemak
4,2 (51)
Klantenservice
4,7 (51)
Functies
4,4 (51)
Waar voor je geld
4,5 (51)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
55%
4
45%
Jeff W.
Jeff W.
IT Director in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Afdrukken en drukwerk, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

If keeping track of everything is what you want, this product is for you! And I mean everything!

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Alloy keeps track of a ll of our inventory, software changes, support incidents, knowledge base, etc. The information in Alloy puts all the necessary information in one place to manage our IT environment easily and efficiently.

Pluspunten:

Alloy can be as simple or as complex as you want it to be based on how you set it up. The flexibility and depth are what I love most about it. You can really keep track of everything in your IT environment and you can customize it to fit your specific needs. Other products make you use their preconfigured categories and workflows, etc. While Alloy comes preconfigured with almost everything you need, you can add or remove just about anything you want and build your own workflows to automate the system.

Minpunten:

I find that the more flexible a product is, the more cumbersome it can be. Since Alloy is extremely flexible, the set up can be a little complicated. However, they have a great support team to help you when you need it.

Geverifieerde reviewer
Lead Engineer in Verenigde Arabische Emiraten
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Nutsbedrijven, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

An Excellent Tool for ITSM, Project Management

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: I am satisfied with this software, Its in my use every day. Excellent product 10/10

Pluspunten:

easy to use, stable Software, I am their customer since 12 Years but never had issues @ software level. It helps me to manage my work without spending much time on the systems.

Minpunten:

Their international support is excellent however, they should have local support team in UAE.

Vitaliy E.
Vitaliy E.
Desktop Support Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Rechtspraktijk, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Has good potential

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: My overall experience is good. I went head on into a huge mess that was not very well maintained. When the inventory, locations, and customers are up to date, then its much easier to manage.

Pluspunten:

What I liked most about this software is how it can be integrated to sync with Active Directory which allows us to keep the inventory, locations, and customer tabs updated. The more automation, the better.

Minpunten:

The gui is kind of outdated and could be simplified, but that's speaking from being on an older version of Alloy Navigator. There is not enough sync customization that can be manipulated or adjusted for AD sync.

Reactie Alloy Software

3 jaar geleden

Thanks for taking the time to review our product! Absolutely get yourself on the latest version and take a look at the Technician Web Portal. It's really sleek and easy to use. If you use the Windows client, you'll love the Web Portal no doubt! Regarding the Active Directory sync, please give our services team a call. I say that because the sync is super flexible, allows you to map any AD field anywhere you want, update records on conditions, import pictures, set managers for automatic permissions and approvals, and its paired with the workflow which is second to none. Maybe there's something you're missing we can help you with. We'd love to help you get the most out of the product and if there is a limitation anywhere, we'll do our best to address it! Thanks for being part of the Alloy Software family!

Doron P.
IT Manager in VS
Architectuur en planning, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Doron's Alloy Review

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Overall the application is solid, reliable. I have used it for the last 10 years and don't have plans of changing anytime soon.

Pluspunten:

Software is reliable, user friendly and you get the results quickly.

Minpunten:

Some built-in features are limited and require alterations.

Eric O.
Eric O.
IT Support Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Alloy does the job

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: The majority of our IT department lives inside Alloy. It is simple to use for the average technician and the user portal is good as well. The integration of software allocation and databases of all hardware on our network is a must.

Pluspunten:

- Alloy user portal and technician portals are easy to use - Runs quickly and smoothly - Easy to import users from AD - Email integration for alerts on new tickets and updates on existing tickets - Training that Alloy offers is well thought out and contains tons of information.

Minpunten:

- Customer Support can take 1-3 days to get back to you - The backend of Alloy is very confusing. Trying to change simple things can be extremely difficult since there is no search functionality and no documentation online. - If you want custom features added it is going to cost a decent chunk of money.

Reactie Alloy Software

4 jaar geleden

Thanks for providing a review! We're happy you enjoy using our solution! I apologize for the experience you had with Support. However, I'm positive it was an isolated situation. A review of your company's 138 tickets since 2015 shows an average response of 2hrs 19mins with average resolution under 24 hours. Given that I expect your next experience will be a positive one. For online documentation, I would strongly advise the use of our Support Portal. Our product help and admin guides are all online along with our searchable Knowledge base. The admin part of the product does have a learning curve, but you'll find the ratio of flexibility to ease of use to be unmatched. Other products provide a fraction of the power or they require programming knowledge to leverage the same results. Use the search workflow feature to find what you're looking for or press F1 anywhere for contextual online help. Please reach out to us if you need anything and thank you for using our solution!