Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is SysAid?

De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen.

Wie gebruikt SysAid?

SysAid helpt organisaties in alle sectoren, van het MKB tot Fortune 500-bedrijven. Van de basis- tot ondernemingseditie, er is zeker een editie die bij de grootte van jouw bedrijf past.

Waar kan SysAid worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • SysAid Technologies
  • Gevestigd in Airport City, Israël
  • Opgericht in 2002

Ondersteuning voor SysAid

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 205 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws en nog 5 andere

prijzen van SysAid

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt.
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

SysAid heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • SysAid Technologies
  • Gevestigd in Airport City, Israël
  • Opgericht in 2002

Ondersteuning voor SysAid

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 205 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws en nog 5 andere

Video's en afbeeldingen van SysAid

SysAid Software - 1
SysAid Software - 2
SysAid Software - 3
SysAid Software - 4
SysAid Software - 5
Nog 6 andere bekijken
SysAid-video
SysAid Software - 1
SysAid Software - 2
SysAid Software - 3
SysAid Software - 4
SysAid Software - 5

Functies van SysAid

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Analytics
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • CMDB
  • CPU-controle
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gebruikersbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • IT-assets bijhouden
  • IT-reporting
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenondersteuning
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Opdrachtenbeheer
  • Patchbeheer
  • Prestatie bewaken
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Slepen en neerzetten
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Uptimerapportage
  • Veranderingsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor SysAid

Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
CustomerWise is een ondersteuningsgerichte, maar complete CRM-oplossing voor ondersteuning, verkoop, marketing en activabeheer.
Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen.
Een volledig managed service-beheerpakket met ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM, klantenservice en beveiliging.
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Geïntegreerd beheerplatform waarmee je jouw datacenters, clientapparaten en hybride cloud-IT-omgevingen efficiënt kunt beheren.

Reviews over SysAid

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Sarah
Sarah
System Administrator in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

We can track resolved incidents and help customers solve them quickly

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: The central hub for reporting problems and requesting help with information technology. With this application, corporate leaders may see how their IT department is performing as a whole. It also helps customers effectively report issues and request services.

Pluspunten:

Sysaid's incident and request management is excellent; the service is responsive and helpful around the clock, and any issues we encounter are quickly resolved. The ease of use for both our IT staff and our end customers. It offers every feature and capability expected of an IT service management system.

Minpunten:

Reports and the dashboard's interface might use some work, as could the overall presentation. The implementation may be fine-tuned to match the new designs, and new features might be added to the reports and dashboards.

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great ITSM platform with great capabilities

4,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: SysAid is the answer to the issue of manual customer management. We utilize it for contract and renewal management, automated responses to customer support questions, and onboarding of new services.

Pluspunten:

The platform's pre-built functionality is excellent for handling support tickets, and it's highly customizable to fit any organization's specific requirements. Having the option to make your own folders and processes is quite useful.

Minpunten:

There are so many settings and options to configure in this program that we often find ourselves lost. There can be post-update issues on occasion. Since I only have 5 administrators and the bare minimum license, I can't generate nearly enough reports.

Jae
Network Engineer/Administrator in VS
Vervoer/over de weg/per spoor, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Behind the times.

3,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: A haphazard ticket system that sometimes works better then nothing at all.

Pluspunten:

I like that you can make quick keys for EU's to access Web-Portal. I like the customization of tickets, assets and EU portals (once you can figure them out). I love the Language Configuration Text file you can use to make it totally your own. LDAP integration is a total dream come true.

Minpunten:

Customer service is HORRID! To the point of complaints have to go to CEO of SysAid and had to have HER get on the phone with us. Mobile apps for Android and Now iOS are broken or severely limited functionality and VERY outdated compared to other ITSM's apps. RDS never works correctly. Assets have never fully populated, even though all our systems have agents and services enabled correctly. SNMP devices are atrocious to get to populate and forget monitoring... You have to have a degree in Theoretical Physics near to find the OID's and a dedicated systems analyst to research them and keep them updated. Dashboard has disappeared and can't get it to return, let alone ever work. The entire interface is clunky and looks like it was written when XP was in it's prime. WMI Scans are pointless as you can't do anything with the results of those found devices. Small to Medium business would be better off with Spiceworks IMHO.

Reactie SysAid Technologies

6 jaar geleden

Thank you for your honest feedback. We understand that life is not always perfect, but we want to have open communication with our customers to keep improving. Sometimes, our CEO jumps on welcome calls with clients, and personally introduces herself. You happened to be on such a call. To answer your issues: Mobile apps - We¿ve been working on new apps for the past few months and are currently releasing them to the App Stores. The iPhone app is available and adopted to iOS 11, and a new Android app is currently being uploaded. Agents and asset management - We¿re working on a better user experience to deploy and manage agents and are constantly introducing updates. Product interface - We just released a new user experience for end users in our Self-Service Portal and are currently upgrading the admin user interface. Take a look at the new Self-Service Portal, to view the new UI we¿re releasing. Your account manager will contact you tomorrow to make sure your issues are addressed

Simon
Digital Services Partner in VK
Burgerlijke en maatschappelijke organisatie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Sysaid ITSM

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Excellent from start to finish during implementation.

Pluspunten:

It's very easy to setup and getting up and running was quick. The support from Sysaid and the tech enablement sessions were outstanding.

Minpunten:

Nothing stands out. We found everything so good.

Overwogen alternatieven: Freshservice en HaloPSA

Redenen om voor SysAid te kiezen: We needed more features and better support.

Overgestapt van: Spiceworks

Redenen om over te stappen op SysAid: Better value for money for the features packaged.

Shayla
Shayla
Human Resources Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Robust and affordable IT management tool

4,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: We also use it for tracking changes, keeping an inventory of our assets, and generating reports. We are now better able to track and manage our assets, as well as identify the type and version of software running on each machine.

Pluspunten:

The IT business processes in our company are monitored, measured, and supported by end-users thanks to Sysaid. We needed a solution that provided constant, seamless connectivity across all of our devices.

Minpunten:

It seems like they are halfway done implementing a whole new, cutting-edge UI design, judging by the current state of the user interface. The layout and aesthetic of the many pages varies. The product makes use of three or four distinct styles.