Wat is Workamajig?

Workamajig Platinum is een volledig geïntegreerd softwaresysteem van Creative Agency dat alles omvat van projectmanagement, resource management en beheer van bureaus tot creatieve samenwerking, CRM en verkoop en urenregistratie. Workamajig begon meer dan 25 jaar geleden als een operationeel en technologisch adviesbureau voor creatieve winkels, en sinds die tijd wordt gebruik gemaakt van deze expertise. Meer dan 3.000 creatieve teams vertrouwen elke dag op Workamajig.

Wie gebruikt Workamajig?

Reclamebureaus, marketingbureaus, digitale bureaus, PR-bedrijven, creatieve bureaus, interne creatieve teams

Waar kan Workamajig worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Workamajig
  • Gevestigd in Oakhurst, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Israël, Japan en nog 4 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Workamajig
  • Gevestigd in Oakhurst, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Israël, Japan en nog 4 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Workamajig

Workamajig Software - 1
Workamajig Software - 2
Workamajig Software - 3
Workamajig Software - 4
Workamajig Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Workamajig-video
Workamajig Software - 1
Workamajig Software - 2
Workamajig Software - 3
Workamajig Software - 4
Workamajig Software - 5

Vergelijk de kosten van Workamajig met soortgelijke producten

Workamajig

US$ 38,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 9,80/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 10,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Workamajig

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Budgetbeheer
  • Campagneanalytics
  • Configureerbare workflow
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten controleren
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Formulierbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Grafische workfloweditor
  • Ideeënbeheer
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Markeren
  • Mobiele toegang
  • Online tijdregistratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsplanning
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime meldingen
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Versiebheer
  • Video-ondersteuning
  • Visualisatie
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Workamajig

Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
Klassiek, agile en hybride multi-projectbeheer met de PLANTA hybrid. Transparantie in alle projecten: datums, middelen, kosten.
Zoho Sprints is een flexibele projectmanagementtool die Scrum-teams helpt bij het plannen en volgen en altijd klaar te zijn voor verandering. Meer informatie over Zoho Sprints
Intervals biedt een perfecte combinatie van taak-, tijd- en projectbeheer voor kleine bedrijven.
Zorg dat iedereen op dezelfde golflengte zit. Orangescrum biedt een elegante manier om je projecten, team en taken op één plek te beheren.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
A cloud-based platform for enterprise business users with no coding skills to automate workflows & build business applications fast.
Professional Services Automation-oplossing gebouwd op het Google Cloud Platform Meer informatie over VOGSY
A Centralized Workspace for All Your Services
Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Een oplossing voor het beheer van projecten, hulpbronnen en workflows voor middelgrote tot grote (50+) bedrijven. teams voor marketing, bureaus en professionele services.

Reviews over Workamajig

Gemiddelde score

In totaal
3,7
Gebruiksgemak
3,3
Klantenservice
3,9
Functies
3,7
Waar voor je geld
3,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Rachel D.
Rachel D.
Controller in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

14+ years using WMJ

5 4 jaar geleden

Opmerkingen: From dealing with customer service to upgrades to the software over the years the overall experience has been exceptional. I work on the Finance side but whats wonderful that it doesn't matter which piece of the software you go in to, the layout and functionalities throughout are consistent. In a small office under 20 sometimes people only touch parts of the software or their roles cross, the customization that WMJ offers to be able to handle the crossover in security and viewing ability makes this feasible. Being able to leverage the ability to look at financials by client/campaign/project and then report on efficiency and profitability is important to our management​ team.

Pluspunten:

The ability to integrate our CRM, time tracking, project management​, and accounting to leverage the ability to look at our leading and lagging KPIs to be profitable.

Minpunten:

The variety of offering the software can do is massive. Deciding in our office whats a priority to run as efficiently as possible can be challenging. For example, there is WIP in the software but because of our size its the right fit for us.

Reactie Workamajig

4 jaar geleden

Hi Rachel, Thank you for taking the time to review Workamajig. It's great to hear from someone who's been with us for so long, benefitting from the very features we've spent years developing! As always, please feel free to reach out to [email protected] with any questions, comments or suggestions. Regards, Hannah Team WMJ [: ]

Gwen S.
Gwen S.
Chief Operating Officer & Partner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

We call it Jiggy!!

4 vorig jaar

Opmerkingen: The software is consistent, our team loved the UI and it was relatively easy to implement because the customer success team was so hands on.

Pluspunten:

This is our 4th attempt at finding the right software to manage our agency, projects and tasks. Jiggy is here to stay!

Minpunten:

The true PM side of this solution is not MS Project (but that is not necessarily a bad thing). We have made it work for our agency and are happy with the results.

Emily G.
Marketing Coordinator in VS
Milieudiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Project Management Made Easy

5 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

We used this platform for a marketing agency, where we dealt with multiple different clients and different types of projects. This software was perfect for managing time sheets, time put to projects, working on a project with multiple departments within the agency, and keeping all the financial details easy to find and work on. I highly recommend this software.

Minpunten:

Sometimes there were glitches with building schedules and not getting the notifications sent out properly to notify people when the project was on their plate. This was a bug that would be great to fix.

Dan C.
Dan C.
Creative Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Omroepen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A dense, useful, but often unituitive task management platform

3 2 jaar geleden

Opmerkingen: As an end-user, Workamajig was helpful once I overcame the long process of learning the system. The system worked for a long time in helping manage complex tasks, budgets, etc, but we ultimately are transition for something more MEDIA friendly.

Pluspunten:

In the complex world of task management for video production, Workamajig fielded many of the needs we threw at it, to varying degrees of success. Fairly customizable, with a ability to create custom and interdependent forms When they upgraded to Platinum a few years ago (from Classic) the interface improved its usability. Notifications settings were easy, and program didn't default to an overwhelming amount of email.

Minpunten:

A fairly steep learning curve. The interface is very text heavy. Tracking the progress of tasks was often difficult, without intuitive features like status bars, etc. No simple and effective way (in our video environment) to store and display media, generate proofs, etc. Search functions didn't live update, making navigating backlogs more cumbersome.

Josh S.
Media Director in VS
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Media Planning

4 4 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, I find that the software is very easy to use. I use WMJ every day for several different parts of my job and have had no major issues that I can speak to. When things need to be tweaked or adjusted, I am able to get the proper support to make any adjustments that I need to.

Pluspunten:

I was a little slow to adjust from WMJ classic to Platinum, but the transition went great. Platinum is much easier to navigate through and from a Insertion/Broadcast order creation perspective, I have found that that things are laid out more clearly. From my perspective, it is much easier to use than previous versions. I also like the ability to copy line items for easy editing when creating orders and being able to create an order in the system.

Minpunten:

When creating a broadcast/insertion order with several lines, the software can get a little bogged down. With lots of information being uploaded at once I can understand why, but sometimes things lag a bit. I also find that it's difficult to make revisions to orders. I understand that once orders are approved that things get locked in for billing purposes, but it can be tedious to make edits if adjustments need to be made.

Reactie Workamajig

3 maanden geleden

Hi Josh, Thanks so much for leaving such a nice review! We're glad to hear that you're enjoying Workamajig. -Reuben from Workamajig [: ]