Wat is simPRO?

simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer, gemaakt door professionele vakmensen voor professionele vakmensen. Als je worstelt met het creëren van offertes voor klussen, het beheren van projecten in meerdere fasen, het beheren van voorraad, het verbinden van het kantoor met het veld of andere gebieden van je workflow, biedt simPRO een gestroomlijnd platform om je grootste uitdagingen aan te pakken en je tegelijkertijd te helpen je productiviteit en winst te verhogen. Meer dan 120.000 gespecialiseerde vakmensen vertrouwen op simPRO voor hun workflowmanagement.

Wie gebruikt simPRO?

Enterprise werd ontworpen voor de commerciële en dienstensector door aannemers uit die sector, met inbegrip van loodgieterij, elektriciteit, datanetwerken, zonne-energie, HVAC en beveiliging.

simPRO-video simPRO Software - 1 simPRO Software - 2 simPRO Software - 3 simPRO Software - 4 simPRO Software - 5

Twijfel je over simPRO? Vergelijk met een populair alternatief

simPRO

4,2 (120)
simPRO
AU$ 154,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
230
9
3,9 (120)
4,0 (120)
4,1 (120)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 39,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
92
6
4,5 (114)
4,7 (114)
4,8 (114)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor simPRO

Gesponsord
Krachtig. Intuïtief. Aanpasbaar. Claritysoft CRM is ontworpen om eenvoudig te kunnen gebruiken zonder aan kracht en functionaliteit in te boeten.
Accelo is het meest flexibele, krachtige en geautomatiseerde platform voor servicewerkzaamheden voor dienstverlenende bedrijven en helpt je om de controle te houden.
D-Tools System Integrator (SI) is a complete estimation, system design and project management solutions to meet your business needs.
Project management solution that enables contractors to create professional proposals, manage product data & handle sales prospects.
Met software die mobiele telefoons, tablets en computers synchroniseert, kunnen loodgietersbedrijven personeel, dossiers en klanten efficiënt beheren.
Measure Square offers a complete suite of measure estimating software solutions across various flooring and other construction trades
Helpdesk van ConnectWise Manage: Krachtig ticketingsysteem met gecentraliseerde communicatie en integratie met tools die je momenteel gebruikt.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
Zoho One is een revolutionaire alles-in-één suite waarmee je je gehele bedrijf kunt runnen met een ongekende 40+ geïntegreerde toepassingen op één account.
Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-beheer om hun IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Beheer van schattingen en taken, dispatch, facturering, elektronische en mobiele betalingen. Vanaf $ 99/maand, geen gebruikerskosten.
Met name geschikt voor bedrijven met meerdere locaties die meer dan 500 werkorders/maand beheren voor onderhoud, reparaties en installatie van nieuwe apparatuur.
Intuit FSM ES is complete software voor buitendienstbeheer die kan meegroeien met je bedrijf.
Je offertes, facturen, aankopen en meer in één systeem. Toegang op kantoor en via app, elektronische formulieren en certificaten. Gratis proefversie van 30 dagen.
Goed gewaardeerde alles-in-één oplossing ontworpen voor vakbedrijven. Beheer al je projecten moeiteloos vanaf het moment dat ze binnenkomen totdat ze worden betaald.
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software biedt kracht, gebruiksgemak en totale flexibiliteit voor beter beheer van de buitendienst.
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
Automatiseer je bedrijf. Maak je leven eenvoudiger. Tigerpaw is een complete end-to-end-oplossing voor bedrijfsautomatisering.
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.

Reviews over simPRO

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
4,1
Functies
4,0
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Elizabeth
Elizabeth
Administrative Assistant
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great Customer Service

5,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Lori
President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Openbare veiligheid, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Best overall Service/Project Software on the Market

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: It has saved us money overall by bringing all employees into the same software program eliminating unnecessary phone calls and conversations internally to determine job status, order status, etc. Customer service is amazing from the training, hand holding during implementation and customer support after the sale. simPRO believes in relationships with their clients. They don't sell you then disappear.

Pluspunten:

simPRO allowed us to bring all of our employees together into one software package from lead to quote to job management to invoicing and receiving payments. It even tracks field personnel time. This allowed us to cancel several other software programs that we were using and got everybody on the same page saving time which saves money.

Minpunten:

It takes some time to learn all the nuances of the program to become fluent in "simPROese".

Reactie simPRO Software

4 jaar geleden

Hi there Lori. Great to hear feedback from you, and to hear that you, and your business, are happy with the service that we provide. As always, if you require ongoing support with simPRO¿s solutions, we encourage you to contact your local Support Team to voice your feedback so we can assist. For our contact details, follow this link and scroll to the bottom of the page for our contact information across the globe: http://helpguide.simprogroup.com/Content/Welcome.htm From Team simPRO

Pippa
Director in VK
Beveiliging en opsporing, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent Product & Support

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: From the first contact with Simpro, they were excellent. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who was great, came to see us and showed us what it could do for us, so having to consider very carefully following a failed software implementation with another provider, we decided to proceed with them. They weren't the cheapest but we got a good feel for the company and we haven't been disappointed. It wasn't an easy task transferring our data to Simpro and was very time consuming but has been completely worth it now it's up and running.

Pluspunten:

It's very user friendly and just works for our business

Minpunten:

Occasionally we find there is no fix for something we want to change to suit our needs but there is usually a way around it and support are very helpful with suggestions. I am able to submit suggestions to a forum in which they consider putting changes in place if they can.

Reactie simPRO Software

9 maanden geleden

Hi there Pippa, we cannot thank you enough for your kind words and feedback! Success stories like this inspires our team everyday. We look forward to continuing our partnership. Wishing you all the best!

Geverifieerde reviewer
data analyst in Frankrijk
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Administratie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

the ideal software for project management.

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: I recommand this sofware because it's really helps to get project done very quickly

Pluspunten:

Simpro is an excellent software for project management. it embeds features such as estimation, planning, execution of tasks, inventory management. it's really a complete and quite easy to use software.

Minpunten:

I have to use it at least for 3 pojects to get my hands on it.

Russell
Partner in Canada
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Customer Service is horrible, lots of broken promises.

2,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Our experience with Simpro started out great. The sales person promised us the world and we bought in. The onboarding process was partially hampered by Covid so the whole process was done online. We worked our way though that and started to use the program. We even switched our accounting software to one that was compatible with their system. A lot of the features that they promised to be seamless were not and I kept getting told that it would get better and that they would work on it. The tax features were not compatible in Canada, even though we were assured numerous times that they were and when they finally admitted that they weren't they promised they would fix the issues. We limped along with the software for about 6 months all the while being promised that the issues were being fixed. During this time we saw a definite drop in revenue, that corrected itself when we cancelled the software. We eventually got in contact with upper management, they promised to work with us and make things right. Unfortunately that is all it was, promises that were never followed through on. After cancelling Simpro we were promised that they would keep in contact and even potentially talk about refunding some money. From that point on they refused to reply to emails or phone calls. Stay away. They only care about collecting your money and will say whatever they need to to do this.

Pluspunten:

The Quote features and catalogue worked well.

Minpunten:

Time entering, looking back on jobs, live time costing

Reactie simPRO Software

7 maanden geleden

Hi there Russell, Thank you for your candid feedback and details in regard to your experience with simPRO. We are deeply saddened to hear that you had a less than ideal experience with our software and team. We understand the implementation process can be a lot of work for your business. Our training process is robust and can take a significant amount of time, however, it is essential for long-term success with our software. We are also disappointed to hear that you were not pleased with the experience you had with our upper management; serving our customers is a top priority of ours, and we want to make sure it is being showcased through all of our simPRO departments. We have reached out to your Account Management team to have them assist you in any way possible. Once again, we would like to sincerely apologize for any negative experience you have had, and we wish you all the best in your future endeavors.

David
Managing Director in VK
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Simpro

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: We have had a good experience with Simpro implementation team and our consultant was great. The suppourt team are not as well versed in the software and sometimes don't come up with the correct solution to the problem

Pluspunten:

Easy to implement the back office side works really well and gives the ability to manage stock and jobs easily. The integration into Quickbooks is flawless and is a great boon.

Minpunten:

The mobile app is hard to use not intuative and lacks some funtionality.