Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Wat is HaloCRM?
HaloCRM is een krachtige klantenservice-oplossing, ontworpen voor groeiende teams die behoefte hebben aan een allesomvattende tool die onbeperkt kan worden geschaald. Het omnichannel-platform van Halo CRM heeft geen verborgen kosten of vergrendelde functies en biedt geavanceerde rapportage, self-servicefuncties, automatisering, website-integratie, virtuele medewerkers en nog veel meer. HaloCRM is snel te lanceren, te beheersen en te schalen en kan je klantcommunicatie flexibel centraliseren met krachtige, maar intuïtieve functionaliteit om uitzonderlijke klanttevredenheid te stimuleren.
Wie gebruikt HaloCRM?
Uitermate geschikt voor bedrijven van elke omvang en in elke sector die op zoek zijn naar een intuïtieve, omnichannel klantenservice-oplossing.
Waar kan HaloCRM worden geïmplementeerd?
Over de leverancier
- Halo Service Solutions
- Opgericht in 1994
Ondersteuning voor HaloCRM
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
Beschikbaar in deze landen
Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere
prijzen van HaloCRM
Beginprijs:
- Ja, heeft een gratis proefversie
HaloCRM biedt een gratis proefperiode. HaloCRM heeft een betaalde versie vanaf US$ 35,00/maand.
Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aanOver de leverancier
- Halo Service Solutions
- Opgericht in 1994
Ondersteuning voor HaloCRM
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
Beschikbaar in deze landen
Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere
Video's en afbeeldingen van HaloCRM





Functies van HaloCRM
Reviews over HaloCRM
Gemiddelde score
Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)
- <50
- 51-200
- 201-1.000
- >1.001
Reviews zoeken op score
WMDC / HaloCRM
Opmerkingen: We are so happy that we have joined HaloCRM to assist our business in becoming even more efficient and providing the best service that we can to our tenants. this system ensures that all maintenance is logged y the tenant and is picked up by the team immediately ensuring nothing is ever missed.
Pluspunten:
I like the ease in using the programme, and how we can now log all our Maintenance issues on a reliable system which means we can improve our service as landlord. really like the SLA time limits meaning all the team are working harder to meet these timecsales.
Minpunten:
Nothing ! :) i have nothing negative to comment