Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Wat is HaloCRM?
HaloCRM is een krachtige CRM-oplossing, ontworpen voor groeiende teams die behoefte hebben aan een allesomvattende tool die onbeperkt kan worden geschaald. Het omnichannel-platform van HaloCRM heeft geen verborgen kosten of vergrendelde functionaliteiten en biedt contactbeheer, lead- en verkoopbeheer, automatisering, website-integratie, virtuele medewerkers en nog veel meer. HaloCRM is snel te lanceren, te beheersen en te schalen en kan je klantcommunicatie flexibel centraliseren met krachtige, maar intuïtieve functionaliteit om uitzonderlijke klanttevredenheid te stimuleren.
Wie gebruikt HaloCRM?
Uitermate geschikt voor bedrijven van elke omvang en in elke sector die op zoek zijn naar een intuïtieve, omnichannel klantenservice-oplossing.
Waar kan HaloCRM worden geïmplementeerd?
Over de leverancier
- Halo Service Solutions
- Opgericht in 1994
Ondersteuning voor HaloCRM
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
Beschikbaar in deze landen
Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere
prijzen van HaloCRM
Beginprijs:
- Ja, heeft een gratis proefversie
- Geen gratis versie
HaloCRM heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. HaloCRM heeft een betaalde versie vanaf US$ 45,00/maand.
Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aanOver de leverancier
- Halo Service Solutions
- Opgericht in 1994
Ondersteuning voor HaloCRM
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
Beschikbaar in deze landen
Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere
Video's en afbeeldingen van HaloCRM
Functies van HaloCRM
Reviews over HaloCRM
Gemiddelde score
Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)
- <50
- 51-200
- 201-1.000
- >1.001
Reviews zoeken op score
A Surprisingly Comprehensive and User-Friendly CRM for Growing Teams
Pluspunten:
I am impressed with HaloCRM as a new user. It offers a great overall experience by combining user-friendliness with powerful features. One of the standout aspects of the platform is its intuitive interface, which made the initial setup and daily use straightforward, even for someone not particularly tech-savvy. I appreciate the extensive customization options, as they allow us to tailor the CRM to fit our specific business processes.
Minpunten:
HaloCRM has some drawbacks. The third-party integrations are somewhat limited, which might concern businesses that depend on specific external tools. Furthermore, while the mobile app is functional, it lacks some of the polish and features available in the desktop version, making it less effective when working on the go. Despite these minor issues, the overall experience has been positive, especially considering the platform’s affordability and the exceptional customer support that comes with it.
Seamless Integration - Dedicated support
Opmerkingen: Enjoyable from start to finish. The staff are great to work with and the product speaks for itself.
Pluspunten:
The ease of use straight after setup was almost too good to be true. [sensitive content hidden] had everything configured ready for us on launch day. Advisors took to the system with ease and our data vs reporting improved greatly.
Minpunten:
Additional custom fields created for tickets require SQL reporting which as a non-technical implementer of the system, I found it frustrating that wasn't already pulled to the reporting suite as an option to select.
Eerder overwogen alternatieven: ServiceNow Customer Service Management
Redenen om over te stappen op HaloCRM: a Valued existing relationship with Halo as a business
WMDC / HaloCRM
Opmerkingen: We are so happy that we have joined HaloCRM to assist our business in becoming even more efficient and providing the best service that we can to our tenants. this system ensures that all maintenance is logged y the tenant and is picked up by the team immediately ensuring nothing is ever missed.
Pluspunten:
I like the ease in using the programme, and how we can now log all our Maintenance issues on a reliable system which means we can improve our service as landlord. really like the SLA time limits meaning all the team are working harder to meet these timecsales.
Minpunten:
Nothing ! :) i have nothing negative to comment