Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is HaloCRM?

HaloCRM is een krachtige klantenservice-oplossing, ontworpen voor groeiende teams die behoefte hebben aan een allesomvattende tool die onbeperkt kan worden geschaald. Het omnichannel-platform van Halo CRM heeft geen verborgen kosten of vergrendelde functies en biedt geavanceerde rapportage, self-servicefuncties, automatisering, website-integratie, virtuele medewerkers en nog veel meer. HaloCRM is snel te lanceren, te beheersen en te schalen en kan je klantcommunicatie flexibel centraliseren met krachtige, maar intuïtieve functionaliteit om uitzonderlijke klanttevredenheid te stimuleren.

Wie gebruikt HaloCRM?

Uitermate geschikt voor bedrijven van elke omvang en in elke sector die op zoek zijn naar een intuïtieve, omnichannel klantenservice-oplossing.

Waar kan HaloCRM worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Halo Service Solutions
  • Opgericht in 1994

Ondersteuning voor HaloCRM

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere

Talen

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Estisch en nog 11 andere

prijzen van HaloCRM

Beginprijs:

US$ 45,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

HaloCRM heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. HaloCRM heeft een betaalde versie vanaf US$ 45,00/maand.

Over de leverancier

  • Halo Service Solutions
  • Opgericht in 1994

Ondersteuning voor HaloCRM

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere

Talen

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Estisch en nog 11 andere

Video's en afbeeldingen van HaloCRM

HaloCRM Software - 1
HaloCRM Software - 2
HaloCRM Software - 3
HaloCRM Software - 4
HaloCRM Software - 5
Nog 5 andere bekijken
HaloCRM Software - 1
HaloCRM Software - 2
HaloCRM Software - 3
HaloCRM Software - 4
HaloCRM Software - 5

Functies van HaloCRM

  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Beheer van supporttickets
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • E-mailbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Online implementatie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor HaloCRM

Automate and streamline processes to solve customer issues faster, decreasing your cost to serve and increasing customer loyalty.
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Reviews over HaloCRM

Gemiddelde score

In totaal
5,0
Gebruiksgemak
5,0
Klantenservice
5,0
Functies
5,0
Prijs-kwaliteitverhouding
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
100%
Ashley
Head Of Customer Service in VK
Automotive, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Seamless Integration - Dedicated support

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Enjoyable from start to finish. The staff are great to work with and the product speaks for itself.

Pluspunten:

The ease of use straight after setup was almost too good to be true. [sensitive content hidden] had everything configured ready for us on launch day. Advisors took to the system with ease and our data vs reporting improved greatly.

Minpunten:

Additional custom fields created for tickets require SQL reporting which as a non-technical implementer of the system, I found it frustrating that wasn't already pulled to the reporting suite as an option to select.

Eerder overwogen alternatieven: ServiceNow Customer Service Management

Redenen om over te stappen op HaloCRM: a Valued existing relationship with Halo as a business

Kirsty
Company Manager in VK
Commercieel vastgoed, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

WMDC / HaloCRM

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: We are so happy that we have joined HaloCRM to assist our business in becoming even more efficient and providing the best service that we can to our tenants. this system ensures that all maintenance is logged y the tenant and is picked up by the team immediately ensuring nothing is ever missed.

Pluspunten:

I like the ease in using the programme, and how we can now log all our Maintenance issues on a reliable system which means we can improve our service as landlord. really like the SLA time limits meaning all the team are working harder to meet these timecsales.

Minpunten:

Nothing ! :) i have nothing negative to comment