Wie gebruikt Sirvoy?

Sirvoy is een zeer aanpasbaar vastgoedbeheersysteem en kanaalbeheerder ontworpen voor aanbieders van allerlei accommodaties. Gebruiksvriendelijke en functierijke software met een verrassend interessant prijskaartje.

Wat is Sirvoy?

Sirvoy biedt een reeks tools voor vastgoedbeheer, waaronder een vastgoedbeheersysteem, boekingsengine en geïntegreerde kanaalbeheerder. Het krachtige, functierijke systeem is ongelooflijk gebruiksvriendelijk en biedt hoteliers de flexibiliteit om de software aan te passen aan de behoeften van hun accommodatie. De eenvoud van Sirvoy betekent dat de installatie moeiteloos is en dat de klantenservice 24/7 beschikbaar is voor voortdurende training en ondersteuning.

Sirvoy - Details

Sirvoy

http://www.sirvoy.co.uk/

Opgericht in 2008

Booking Detail Page
Receive Online Bookings
Calendar Overview
Rates Manager
Website Builder
Sirvoy-video
Play
Booking Detail Page-thumb
Receive Online Bookings-thumb
Calendar Overview-thumb
Rates Manager-thumb
Website Builder-thumb

Sirvoy - prijsoverzicht

Sirvoy heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Sirvoy betaalde versie vanaf € 9,00/maand.


Beginprijs

€ 9,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Sirvoy - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van Sirvoy

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bewaking
  • Cashbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Faciliteitsplanning
  • Factuurbeheer
  • GDS/OTA-integratie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Huishoudbeheer
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Klantenaccounts
  • Klantendatabase
  • Kortingsbeheer
  • Meerdere panden
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Personeelsbeheer
  • Prijs- en margebeheer
  • Prijsoptimalisatie
  • Privéruimten
  • Promotiebeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Registratiebeheer
  • Reputatiebeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Slaapzalen
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verkooppunt
  • Verwerking van creditcards
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Hostel management software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Contactenbeheer
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Dynamische prijzen
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Evenementenkalender
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kamers reserveren
  • Kanaalanalytics
  • Kanaalbeheer
  • Kill switch
  • Kortingsbeheer
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Personeelsbeheer
  • Prijs- en margebeheer
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Restrictiebeheer
  • Ruimte-inventaris
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Synchronisatie van meerdere kanalen
  • Taakbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Hotel channel manager software

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van gastervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • CRM
  • Cateringbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Enkelvoudig vastgoed
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Frontdeskbeheer
  • GDS/OTA-integratie
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Huishoudbeheer
  • Inkomstenbeheer
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Klantendatabase
  • Kortingsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere panden
  • Meerdere valuta's
  • Multilocatie
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Personeelsbeheer
  • Prijs- en margebeheer
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Reviewbeheer
  • Tariefbeheer
  • Verkooppunt
  • Verlengd verblijf
  • Verwerking van creditcards
  • Voor vakantieverhuur
  • Voorraadbeheer
  • Wellness/Activiteitenbeheer

Bekijk de volledige lijst van Hotel software

Reviews van Sirvoy

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,6
Klantenservice 4,7
Functies 4,3
Waar voor je geld 4,7

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Arne frode P.
Founder and Owner
Groothandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-11-2018

"Great booking system - easy to use"

Opmerkingen: In our company we save time and money using Sirvoy software.
Works every time - any time :)

Pluspunten: Sirvoy booking system has a user friendly platform that makes it very easy for all our employees to use. Easy to customize for our needs and gives us all info needed for quick company status. In our hotel, Sirvoy gives all employees online info regarding guests - who, when, special notes, extra charges upon agreement, cleaning status for rooms, payments, etc. Sirvoy online software gives us rapid full control over our income 24/7.

Minpunten: We are most satisfied with this software.

Antwoord van de leverancier

van Sirvoy op 6-11-2018

Hi Arne, thanks for your kind words, we're all delighted to know that Sirvoy is ticking all the boxes for your business and hope it continues to do so! Love your last comment 'works every time, any time' - would make a great slogan! ;) Adele

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-11-2018
Christopher K.
Owner
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-9-2020

"Does What it Says."

Opmerkingen: Good product, good support, much easier than others to set up and use.

Pluspunten: I have been using a similar system since 2008 which whilst slightly cheaper and integrated with more channels it had become very complicated to use. It was more programmer friendly than hotel use friendly and the support being a ticket system was not so good and slow with little out of hours support. This product is easy very to use from the box. It took me a couple of hours to set up (mostly spent reading the manual) and I have tweaked it over the the following weeks. Support is very quick, in some cases instant. They use a chat system and there is a button on just about every page. Longest I have waited is less than 5 minutes. Help is imbedded into most pages which can be expanded upon if required. I would strongly recommend you try it.

Minpunten: I don't dislike anything but I do have a few wishes. First SMS alerts only work on reservations from your own website and not for channels, the latter should be an option. Ical is used when API is available like Airbnb for example which would fix the cancelation issue others have mentioned. Channels available seem to be for English speaking websites only. There are no French ones for instance.

Antwoord van de leverancier

van Sirvoy op 14-9-2020

Thank you so much for your kind review Christopher. We always love to hear about our clients experience with us, particularly those who have made the leap and changed systems. We are so happy that it has worked out and that you are finding our Support helpful. We would have to agree; we think they're pretty awesome too! I note your comments and your wishlist, and please feel free to share your thoughts with them as we do try to incorporate these into future updates. In the meantime thank you for your business and we look forward to continue working with you. Adele

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-9-2020
Peter S.
Owner
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-3-2021

"Best Channel Manager for a small hotel"

Opmerkingen: Not one overbooking in 2 1/2 years, but had a couple with our previous Channel Manager. Sirvoy updates the availability on all channels much more quickly.

Pluspunten: Apart from the fact that it works well and is easy to use the support team are always responsive and helpful. It is also by far the most economical solution I could find and the booking engine was easy to install on our website.

Minpunten: Can't think of any real problems. Adding support for more OTAs e.g. Ctrip, maybe.

Antwoord van de leverancier

van Sirvoy op 30-3-2021

Hello Peter, what a super review! Thanks for taking time out of your day to leave us this feedback, it's really appreciated. Wishing you all the very best. Regards, Adele

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-3-2021
Dennis C.
Managing Director
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    2 /5
  • Gebruiksgemak
    2 /5
  • Functies en functionaliteit
    2 /5
  • Klantenondersteuning
    1 /5
  • Waar voor je geld
    2 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-4-2018

"Used it for several years"

Pluspunten: Not much. its a klutzy design. It works mostly but is not easy to understand and frequently presents potential guests with wrong data. See below on ease of use.

Minpunten: It looks awful. There is absolutely not one help screen within the product. The terminology is confusing. There are contradictory and confusing sections particularly on setting prices, establishing room prices etc. No facility for multi function rooms - e.g. is stand alone but also part of a suite. Beware because once locked in it is hard to change to another system. although we will do that at some point. There is no help screen anywhere within the system - nothing, nada. There is no support link within the system- the one that appears on one page results in "page not found". Our one attempt to call their hotline resulted in some serious attitude from them and no help at a ll. You had better be pretty smart and computer savvy if you want to use this and be prepared to spend a lot of hours trying to figure it out and make it work.

Antwoord van de leverancier

van Sirvoy op 30-4-2018

Hi Dennis, thanks for your review. See my responses below.
- It is difficult for me to answer your first comment that Sirvoy 'frequently presents potential guests with wrong data'. Please send an email to [email protected] if you wish to detail further.
- In each one of Sirvoy's setting pages you will see a '?' box to the right. This is an information box designed to present clear instructions on how to proceed.
- Thanks for your feedback on the multi function rooms, we are currently working to deliver this feature.
- You mention that you are 'locked in', however Sirvoy is a pay-as-you-go-system that allows our clients to leave any time they wish.
- If you click on the user icon on the top right of every page it will give you an option to contact support.
- I looked into your account and it appears you have contacted our support over 20 times. Your staff members have a left positive rating for the help received.
I hope this clarifies some of the issues. Thanks, Adele

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-4-2018
Mitch W.
Owner
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-12-2020

"Sirvoy works. Well. Very well and really straight-forward."

Opmerkingen: Easy.

Pluspunten: It is intuitive, and it does what it is supposed to do. We have had two previous providers and so we know the field and what is out there - but they both had issues and could not supply some of the basic requirements for an accommodation business. The Sirvoy booking platform integrated into our website is great and allows customers to see the whole schedule. No-one else seems to provide this. And Sirvoy customer service is responsive and answers questions clearly . Sirvoy is simple and easy to work with. Finally - fairly priced and worth it.

Minpunten: Not found a fault yet... Each time we try to do something, Sirvoy delivers seamlessly.

Antwoord van de leverancier

van Sirvoy op 31-12-2020

Hi Mitch, thanks for all your kind praise of Sirvoy. It's great to hear that the system is working well for your business and our customer support is responsive and helpful. We wish you the very best for 2021! Thanks again for taking the time to leave us your feedback. Adele

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-12-2020