Wat is Fixzy Assist?

Met Fixzy Assist kunnen technici of callcenters via hun mobiele telefoon of desktop snel contact maken met een consument met een live controleerbare video, voor probleemoplossing, metingen, onderhoudscontroles en noodsituaties, waardoor de uitgaven worden verlaagd en de klantervaring wordt verbeterd. Dankzij de volledige wieg-tot-graf ervaring kan het platform ter plaatse door een technicus worden gebruikt, wat het aantal reparaties bij de eerste keer verhoogt en digitale duplicaten in 3D met volledige audit-efficiëntie oplevert.

Wie gebruikt Fixzy Assist?

Chief Operating Officer, facilitair manager, digitale transformatie, landmeters/schatters, klantervaring, ESG/compliance officer

Fixzy Assist Software - 1
Fixzy Assist Software - 2
Fixzy Assist Software - 3
Fixzy Assist Software - 4

Twijfels over Fixzy Assist? Vergelijk met een populair alternatief

Fixzy Assist

Fixzy Assist

4,8 (10)
£ 19,50
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
58
Geen integraties gevonden
4,8 (10)
4,9 (10)
4,9 (10)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
162
40
4,4 (2.046)
4,5 (2.046)
4,3 (2.046)

Andere goede alternatieven voor Fixzy Assist

Zoho Desk
Functies met hoogste beoordeling
Helpdeskbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer
Zendesk Suite
Functies met hoogste beoordeling
Incidentenbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer
Webex
Functies met hoogste beoordeling
Scherm delen
Tweewegs audio en video
Videovergaderen
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Controle van oproepen
Rapportage en analyse
Genesys Cloud CX
Functies met hoogste beoordeling
Automatic call distribution (ACD)
Callcenterbeheer
Oproepen opnemen
PanTerra Networks
Functies met hoogste beoordeling
Documenten opslaan
Mobiele toegang
Realtime chatten
LiveAgent
Functies met hoogste beoordeling
Inboxbeheer
Oproepregistratie
Ticketbeheer
Front
Functies met hoogste beoordeling
E-mailbeheer
Inboxbeheer
Mobiele toegang
Wrike
Functies met hoogste beoordeling
Configureerbare workflow
Engagement tracking
Opmerkingen/notities

Reviews over Fixzy Assist

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,9
Functies
4,7
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
80%
4
20%
Ciaran
Managing Director in VK
Alternatieve geschillenbeslechting, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Excellent remote and onsite video recording tool

5,0 12 maanden geleden

Opmerkingen: We are able to reduce our reliance on physical site inspections, and it allows us to scale some of our services, normally limited by manpower capacity.

Pluspunten:

The team behind it. Very attentive, and the measuring capability is excellent. Could prove to be a real game changer for ourselves and some of our clients.

Minpunten:

Nothing reported as yet, as we are still in the early days.

William
Regional Manager in VK
Facilitaire diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Superb App!!

5,0 12 maanden geleden

Opmerkingen: really benefits the profit margins, particularly with costs of man hours and fuel, with reducing unnecessary journeys and improving first time fix rates

Pluspunten:

found the product very easy to use and implement within the business, this is the way forward with regards to dealing with repairs, clients and it is an invaluable time saver, ticks all of the boxes on the green/eco front as travelling to/from site is massively reduced. dont know how we have managed without this product

Minpunten:

always strange with a new product or system to implement, but approach with open mind and any cons are quickly overcome

Reactie Fixzy Limited

12 maanden geleden

Always nice to get a good review. We do find that some companies take a while to realise the tasks that can benefit from remote visual assistance. Because of this its quite normal for usage to change as the users become more familiar with the product.

Greg
Director in VK
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great time saver

4,0 12 maanden geleden

Pluspunten:

Saves us unnecessary call outs for additional labour

Minpunten:

nothing

Kerry
Operations Manager in VK
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Ground-breaking tech!

5,0 12 maanden geleden

Opmerkingen: Amazing! Firstcall have really benefited from adopting Fixzy! The business is so streamlined and communication is the best it has ever been thanks to this incredible app!

Pluspunten:

The team at Firstcall have adapted so well to using Fixzy as it allows us to engage with our customers on another level completely. We are so committed to maintaining a high level of KPI's for our customers and ensuring our first-time fix rate is improved. Since implementing fixzy we are saving thousands cutting out unnecessary journeys and also massively reducing our carbon footprint.

Minpunten:

We have no faults to report, all round great product.

Richard
Locksmith/handyman in VK
Bouwmaterialen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Wonderful App, using for my business, very happy.

5,0 12 maanden geleden

Pluspunten:

Very easy to use, handy and never letted me down.

Minpunten:

So far everything what is in there is more than enough, there is everything what u need for your business.

Reactie Fixzy Limited

12 maanden geleden

Hi Richard, Thank you for taking the time to review.