Wat is Upzelo?

Upzelo is een webgebaseerd platform waarmee abonnementenbedrijven hun verloop kunnen verminderen en hun abonnementsbehoud kunnen verbeteren.

Upzelo grijpt in vóór de opzegging en door aangepaste aanbiedingen, realtime gegevens en betere klantenfeedback werkt het om je verloop te verminderen. Hierdoor kun je stoppen met het verspillen van je tijd en geld aan pogingen om afgevallen klanten terug te winnen.

Het is tijd om behoud meer aandacht te geven.

Wie gebruikt Upzelo?

B2B-softwarebedrijven SaaS-bedrijven B2C-abonnementsbedrijven E-commerce abonnementsbedrijven Bedrijven in abonnementsdozen

Waar kan Upzelo worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop)

Over de leverancier

  • Upzelo
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 210 andere

Talen

Engels

prijzen van Upzelo

Beginprijs:

US$ 49,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Upzelo heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Upzelo heeft een betaalde versie vanaf US$ 49,00/maand.

Prijsmodellen

Over de leverancier

  • Upzelo
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 210 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Upzelo

Upzelo Software - 1
Upzelo Software - 2
Upzelo Software - 3
Upzelo Software - 4
Upzelo Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Upzelo-video
Upzelo Software - 1
Upzelo Software - 2
Upzelo Software - 3
Upzelo Software - 4
Upzelo Software - 5

Functies van Upzelo

  • Aanmaningsbeheer
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Abonnementenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Annuleringsbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Engagement tracking
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Feedbackbeheer
  • Gegevensdetectie
  • Gegevensvisualisatie
  • Inkomstenbeheer
  • Integraties van derden
  • Klantenbinding
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klantprofielen
  • Kortingsbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Self-service analyse
  • Taakbeheer
  • Trendanalyse
  • Vernieuwingsbeheer
  • Visuele analyse
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Upzelo

Gebruikt voor het beheren van abonnementen, betalingsverwerking, rapportages en facturering. Meer informatie over SubscriptionFlow
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Synerise is an AI Growth Ecosystem for B2C & B2B that provides 360 Customer view and cutting-edge personalization.
Influitive – voorheen AdvocateHub – is een slim communityplatform dat B2B-bedrijven helpt om klanten te werven, je klantenbestand te laten groeien en klanten te behouden, op grote schaal.
INSIDE van Powerfront is omnichannel klantenservice software die online naadloos een persoonlijke beleving reproduceert.
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform. Meer informatie over Froged
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
Your Business Data OS: Collect, organize & understand your data. Meer informatie over Formaloo

Reviews over Upzelo

Gemiddelde score

In totaal
5,0
Gebruiksgemak
5,0
Klantenservice
5,0
Functies
4,5
Waar voor je geld
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
100%
Geverifieerde reviewer
CTO in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great Interface

5 4 maanden geleden

Pluspunten:

Upzelo revolutionized the way we handled customer success. We had the whole system setup in a matter of minutes, and saw our first "upzelo" saved customer within a few days. The user interface was a dream to use when getting everything configured, and the reporting always made the information you wanted readily available as soon as you login.

Minpunten:

Some of our retention flows can be a little more complex, which required a little extra work to get right.

Matt T.
CEO in VK
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A must if you care about customer churn and retention

5 4 maanden geleden

Opmerkingen: So far we are yet to come across any downsides to using Upzelo. Its greatly helped use to reduce our churn and grow our business.

Pluspunten:

A really great customer success software that has helped us to grow our clients business. We weren’t looking for a tool like this but were curious when we read their description here on Capterra. We requested a demo and from that we could easily see where in our software stack this would sit. Since we set up Upzelo we have seen a marked improvement in our clients churn rate and a growth in their net revenue.

Minpunten:

The installation process was easy to set up and activate. The audiences were straightforward to build and the suggested customer exit surveys were really helpful. Their customer support team were always on hand to help us along the set up process from trial though to being fully upgraded with Upzelo. Upzelo has allows us to focus more on attention and understand our customers more. It’s a core part of our team, helping us to influence both marketing and product development thanks to the specific feedback it can generate from each and every one of our customers. Overall it really does reduce your churn.