Wat is Upzelo?

Upzelo is een webgebaseerd platform waarmee abonnementenbedrijven hun verloop kunnen verminderen en hun abonnementsbehoud kunnen verbeteren.

Upzelo grijpt in vóór de opzegging en door aangepaste aanbiedingen, realtime gegevens en betere klantenfeedback werkt het om je verloop te verminderen. Hierdoor kun je stoppen met het verspillen van je tijd en geld aan pogingen om afgevallen klanten terug te winnen.

Het is tijd om behoud meer aandacht te geven.

Wie gebruikt Upzelo?

B2B-softwarebedrijven SaaS-bedrijven B2C-abonnementsbedrijven E-commerce abonnementsbedrijven Bedrijven in abonnementsdozen

Upzelo Software - 1
Upzelo Software - 2
Upzelo Software - 3
Upzelo Software - 4
Upzelo Software - 5

Twijfels over Upzelo? Vergelijk met een populair alternatief

Upzelo

Upzelo

5,0 (2)
US$ 49,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
109
14
5,0 (2)
5,0 (2)
5,0 (2)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 20,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
211
70
4,1 (6.196)
4,3 (6.196)
4,1 (6.196)

Andere goede alternatieven voor Upzelo

Zoho CRM
Functies met hoogste beoordeling
Aanpasbare velden
Activiteitendashboard
Zoeken/filteren
EQUP
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
Betalingen verwerken
Contactendatabase
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste beoordeling
CRM
Klanten volgen
Klantendatabase
Preferred Patron Loyalty
Functies met hoogste beoordeling
Bonusbeheer
Klantenkaarten
Loyaliteitsprogramma
Intercom
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Transcripten/chatgeschiedenis
Germain UX
Functies met hoogste beoordeling
Dashboard
Rapportage en analyse
Waarschuwingen/Meldingen
Hootsuite
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van meerdere accounts
Integratie van sociale media
Postplanning
Odoo
Functies met hoogste beoordeling
Controle van goedkeuringsbeheer
Fondsadministratie
Werkorders maken
Front
Functies met hoogste beoordeling
E-mailbeheer
Inboxbeheer
Mobiele toegang

Reviews over Upzelo

Gemiddelde score

In totaal
5,0
Gebruiksgemak
5,0
Klantenservice
5,0
Functies
4,5
Waar voor je geld
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
100%
Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great Interface

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

Upzelo revolutionized the way we handled customer success. We had the whole system setup in a matter of minutes, and saw our first "upzelo" saved customer within a few days. The user interface was a dream to use when getting everything configured, and the reporting always made the information you wanted readily available as soon as you login.

Minpunten:

Some of our retention flows can be a little more complex, which required a little extra work to get right.

Matt
CEO in VK
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A must if you care about customer churn and retention

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: So far we are yet to come across any downsides to using Upzelo. Its greatly helped use to reduce our churn and grow our business.

Pluspunten:

A really great customer success software that has helped us to grow our clients business. We weren’t looking for a tool like this but were curious when we read their description here on Capterra. We requested a demo and from that we could easily see where in our software stack this would sit. Since we set up Upzelo we have seen a marked improvement in our clients churn rate and a growth in their net revenue.

Minpunten:

The installation process was easy to set up and activate. The audiences were straightforward to build and the suggested customer exit surveys were really helpful. Their customer support team were always on hand to help us along the set up process from trial though to being fully upgraded with Upzelo. Upzelo has allows us to focus more on attention and understand our customers more. It’s a core part of our team, helping us to influence both marketing and product development thanks to the specific feedback it can generate from each and every one of our customers. Overall it really does reduce your churn.