Wat is GoTo Resolve?

GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more.

Wie gebruikt GoTo Resolve?

GoTo Resolve is the powerful, new, cloud-based IT support and management software built for SMBs

Waar kan GoTo Resolve worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • GoTo
  • Gevestigd in Orem, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor GoTo Resolve

  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, Filipijnen, Frankrijk en nog 8 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • GoTo
  • Gevestigd in Orem, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor GoTo Resolve

  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, Filipijnen, Frankrijk en nog 8 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van GoTo Resolve

GoTo Resolve Software - 1
Nog 2 andere bekijken
GoTo Resolve-video
GoTo Resolve Software - 1

Vergelijk de kosten van GoTo Resolve met soortgelijke producten

GoTo Resolve

GoTo Resolve

US$ 69,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 12,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 298,80/jaar
Gratis versie
Gratis proef
US$ 5.500,00/eenmalig
Gratis versie
Gratis proef

Functies van GoTo Resolve

  • Aanpasbare branding
  • Activiteitendashboard
  • Auditing van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Dashboard
  • Incidentenbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Samenwerkingstools
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen

Alternatieven voor GoTo Resolve

Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Halo Service Desk is een enkele tool om je hele organisatie te runnen. Meer informatie over Halo Service Desk
No matter whether you are looking for a pure trouble ticketing, an ITSM software or even Full-Service Management -> HEINZELMANN adapts
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
NinjaOne is een eenvoudige, alles-in-één oplossing voor IT-activiteiten die MSP's en IT-professionals graag gebruiken. Meer informatie over NinjaOne
Een volledig managed service-beheerpakket met ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM, klantenservice en beveiliging.
Meld visuele fouten en problemen rechtstreeks in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana en meer.
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.

Reviews over GoTo Resolve

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,2
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Shae
Shae
Human Resources Director in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Premier Desktop Remote-in Application

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

Quick and easy to learn with minimal to no learning curve for new users. Same goes for end-users when working with clients. Easy to navigate and open several sessions allowing a single user to simultaneously remote into multiple computers. This product has been integral in troubleshooting issues for clients, updating our software solutions remotely, looking at computers specs and watching client daily operations to allow for effective communication.

Minpunten:

No cons to report at this time. As I'm always looking to reduce costs, I regularly look at other vendors. I have not been able to find a comparable product at a lower price point. As such, we will be sticking with GoTo Assist for the foreseeable future.

David
IT Server Support Specialist in VS
Telecommunicatie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best remote support app

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: We use this to remote in to users workstations in our remote locations to support them. It is easy to use, send them a text, email or Teams message and boom connected and issues solved.

Pluspunten:

I love how easy it is to use. Simply send a link to your user in need and go. It is easy to elevate credentials and the unattended support is awesome

Minpunten:

The only downside I see is the limited phone support capabilities. That is more of an issue with apple being greedy then the software as android support is awesome

Azizah
Azizah
Office Management in Maleisië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Romote access software by GoTo

5,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

GoTo Resolve the work software that we rely most heavily upon. Naturally, we employ it to provide on-demand customer support. However, we also rely on it to remotely access a computer or a server when it has to be used without surveillance.

Minpunten:

Updating or uninstalling the previous version using the Control Panel is required before re-establishing a remote connection to a previously linked device. Recently, this issue has become increasingly challenging, and after months of attempting to rectify it, we've decided to look into other remote support software.

Steve
VP of Sales in VS
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

We have been using GoToAssist for many years.

3,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Provides a tool to support customers remotely and transfer large files directly between users.

Pluspunten:

File transfer, remote control and access are good features. Remote reboot feature also good. Unattended support is also a great feature if you plan to do remote support.

Minpunten:

Connecting remotely to computers that you have previously connected to either requires updates or uninstalling previous version through Control Panel. Recently this issue has got worse and worse with no resolution for months and now has us looking for different remote support software.

Sarah
I.t. technician in VS
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A great product

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I have really enjoyed using GoToAssist and prefer it over other screen-sharing programs. It is critical for me to use this program when I need to confer with coworkers on an issue and also when I need to file transfer during new builds.

Pluspunten:

I like that this software does everything I need it to and it isn't hard to find the tools I need.

Minpunten:

The only thing I don't like is that if I switch users on the computer I am connected to sometimes I have to disconnect and reconnect to the customer because for some reason logging back into the admin profile goes to a reconnecting screen that never connects. This only happens when switching between profiles.