Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Vocalcom Hermes360?

Vocalcom Hermes360 biedt het antwoord op de huidige uitdagingen waarmee klantenervaring- en marketingprofessionals worden geconfronteerd. Met deze intuïtieve, omnichannel oplossing die klaar is voor AI kunnen ze de productiviteit van medewerkers verbeteren en klantgesprekken optimaliseren. De gebruiksvriendelijke software biedt medewerkers speciale functies om soepele gesprekken te voeren en gepersonaliseerde antwoorden te geven gedurende het gehele klantentraject, ongeacht het communicatiekanaal, voor een efficiëntere klantervaring.

Wie gebruikt Vocalcom Hermes360?

Klantervarings- en marketingprofessionals

Vocalcom Hermes360 Software - 1
Vocalcom Hermes360 Software - 2
Vocalcom Hermes360 Software - 3
Vocalcom Hermes360 Software - 4
Vocalcom Hermes360 Software - 5

Twijfels over Vocalcom Hermes360? Vergelijk met een populair alternatief

Vocalcom Hermes360

Vocalcom Hermes360

4,9 (17)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
77
Geen integraties gevonden
4,8 (17)
4,8 (17)
4,9 (17)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
€ 9,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
180
138
4,6 (1.578)
4,7 (1.578)
4,7 (1.578)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Vocalcom Hermes360

LiveAgent
Functies met hoogste score
Inboxbeheer
Oproepregistratie
Proactief chatten
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste score
Contactendatabase
Contentbeheer
Wachtrijbeheer
Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
CRM
Ticketbeheer
Genesys Cloud CX
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Callcenterbeheer
VoIP-verbinding
NOLA
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Bright Pattern
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Mobiele toegang
Rapportage en analyse
Call Center Studio
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Documenten opslaan
Oproepregistratie
Thrio
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Controle van oproepen
Taakbeheer
Five9
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Oproepregistratie

Reviews over Vocalcom Hermes360

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,9
Functies
4,8
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
82%
4
18%
david
david
Freelancer in Venezuela
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

for me it is the best program to manage telesales

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: acquisition of potential customers, thanks to this program that organizes and applies artificial intelligence

Pluspunten:

Thanks to artificial intelligence, communication with our customers is simplified and, at the same time, the degree of loyalty and commitment of our users.

Minpunten:

I think there should be special discounts for potential customers and have a great degree of synergy between the company and its users

Mims
Managing Partner in
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Simply, effortless technology

5,0 9 jaar geleden

Opmerkingen: dreambox selected Vocalcom for it's local cloud centre in the UAE. Since our inception in 2013, we've managed to deliver the regions most advanced yet simple and effortless cloud contact centre to large and small SMEs. A truly cloud ready solution with exceptional features from mobile to social to CRM and Graphical scripting tools. We've been able to help local SMEs deliver exceptional customer experiences, reduce costs and maximise value thanks to Vocalcom solutions and support.

Pluspunten:

Easy to use Flexible Truly multi-tenancy and cloud ready Complete omni-channel experience

Minpunten:

Looking forward to deploying the new webRTC feature in the next couple of months!

eric
COO in
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer

great and easy to use contact center solution

4,0 11 jaar geleden

Opmerkingen: I recommend Hermes Cloud because it s really designed and focused BUSINESS, and full compatible with all business when you need solutions without any investment and maybe without IT implementation

Pluspunten:

we used since 4 months Hermes Cloud and it changes our profesional daily life ; very easy to install ( less than one hour ! ) and to use by my team

Minpunten:

we improve our argued contact more than 35% ; we are focusing on telesales but also on inbound call generated from web call back ; the reports are powerfull and very efficient too for our supervisor we can add more positions more easy than never before and it s very important for campaign with immediate additionnal positions

Neri
Vice President in Frankrijk
Telecommunicatie
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Great Flexibility means being able to evolve with the time

5,0 8 jaar geleden

Pluspunten:

The platform provides required flexibility so important in this new economy. Having to provide customer service experience over Watches remind us all that your communication platform will need to evolve every year. Having a platform that allows you to evolve with the time is paramount.

Minpunten:

Product documentation can be improved and made available online...

Berndt
CEO in Duitsland
Computersoftware
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

MOst flexible Cloud solution

4,5 8 jaar geleden

Pluspunten:

Total flexibility with low complexity. Deep process integrations. Excellent Scipting engine. Full channel support in one solution

Minpunten:

Some documentation could be a little bit more detailed.