Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Nederland Lokaal product
ServicePlanner

ServicePlanner

Nederland Lokaal product

Wat is ServicePlanner?

ServicePlanner is een uitgebreide planning tool voor installatie- en servicebedrijven met één tot tien monteurs in dienst. Onze software is niet alleen geschikt voor het efficiënt plannen van cv-ketelonderhoud. Pianostemmen, glasvezelnetwerken en méér: de enige voorwaarde om met ServicePlanner te werken is dat je als bedrijf minimaal vijftig procent van je afspraken bij particulieren uitvoert.

Wie gebruikt ServicePlanner?

Onze software wordt (onder andere) gebruikt door onderhoudsmonteurs, installatiebedrijven, glasvezelinstallateurs, pianostemmers, alarm/beveiligingsinstallateurs, schoorsteenvegers, waterbehandelingsbedrijven, zonweringsbranche en zonnepanelen installateurs

ServicePlanner Software - 1
ServicePlanner Software - 2
ServicePlanner Software - 3
ServicePlanner Software - 4
ServicePlanner Software - 5

Twijfels over ServicePlanner? Vergelijk met een populair alternatief

Netherlands
ServicePlanner

ServicePlanner

4,4 (16)
Lokaal product
€ 10,30
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
26
1
4,1 (16)
4,5 (16)
4,4 (16)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
3
Geen integraties gevonden
0,0 (0)
0,0 (0)
0,0 (0)

Andere goede alternatieven voor ServicePlanner

Simple-Simon
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Vagaro
Functies met hoogste score
Afspraakplanning
Afsprakenbeheer
Kalenderbeheer
SimplyBook.me
Functies met hoogste score
Afspraakplanning
Kalenderbeheer
Online reserveren
Sign In Scheduling
Functies met hoogste score
Bevestigingen/herinneringen
Kalendersynchronisatie
Online reserveren
WellnessLiving
Functies met hoogste score
Afsprakenbeheer
Online reserveren
Plannen
TimeTap
Functies met hoogste score
Kalenderbeheer
Kalendersynchronisatie
Online reserveren
EZnet Scheduler
Functies met hoogste score
Afsprakenbeheer
Online reserveren
Plannen
Bookafy
Functies met hoogste score
Bevestigingen/herinneringen
Personeelsbeheer
Plannen
Upvio
Functies met hoogste score
Beheer van vergaderingen
Kalendersynchronisatie
Mobiele toegang

Reviews over ServicePlanner

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,4
Functies
4,1
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
38%
4
63%
Jeroen
Eigenaar in Nederland
Machine- en installatiebouw, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

De software die ik al veel eerder had moeten gebruiken!

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: ServicePlanner is een super bedrijf met zeer goede service. Bij het opstarten hebben ze mij goed geholpen en geadviseerd. Bij vragen en/of opmerkingen zijn ze altijd bereid te helpen en reageren snel.

Pluspunten:

Voorheen zat ik iedere avond achter mijn computer om de planning rond te krijgen. Altijd discussies met klanten die het niet eens waren met de voorgestelde datum en tijd. Dat is nu verleden tijd. Mijn klanten kiezen nu zelf wanneer ze een afspraak inplannen. Ik hoef nu alleen maar ServicePlanner te openen en te beginnen aan mijn route. Ook blijft men telkens bezig met het optimaliseren van de software, waardoor er steeds nieuwe mogelijkheden bij komen.

Minpunten:

Voor mijn specifieke werkzaamheden bestaat geen perfect plan-systeem, daar ben ik me van bewust. Maar het team van ServicePlanner doet er telkens alles aan om de software te verbeteren en te optimaliseren.

Reactie ServicePlanner

vorig jaar

Hoi Jeroen, wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een review over ons te schrijven! We zijn erg blij om te horen dat het verleden tijd is met de discussies omtrent afspraken maken met je klant, zo hoort het! En fijn ook om te lezen dat je tevreden bent met de adviezen en ondersteuning van ons. Een tevreden klant is voor ons óók goud waard. We blijven uiteraard hard doorwerken om de planner en onze service steeds verder te verbeteren. Blijf je feedback dus vooral geven, het wordt gewaardeerd!

Dave
Eigenaar in Nederland
Kunst en nijverheid, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Geweldig product

5,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: Ik win er heel veel tijd mee, vind het leuk om met de Serviceplanner te werken, wordt altijd goed geholpen en begeleid door Ruud

Pluspunten:

De belangrijkste voordelen zijn de overzichtelijkheid, gebruiksgemak, het automatisch plannen, en vooral de gewonnen tijd tov mijn oude Acess klantenbestand

Minpunten:

Het zou superfijn zijn als ook de bestaande vaste klanten via de link een afspraak kunnen plannen, nu kan dat (nog) niet omdat klanten anders dubbel in bestand komen te staan.

Reactie ServicePlanner

3 maanden geleden

Hoi Dave, Dank je wel! Dat zijn goede belangrijke voordelen :) En bedankt voor je tip, daar gaan we zeker wat mee doen. We hebben het vaker gehoord dat onze gebruikers willen dat hun vaste klanten ook een afspraak kunnen inplannen. Dit willen we dus ook graag zo gaan opzetten. We willen ook voorkomen dat er dubbele afspraken worden gemaakt, en dat inderdaad klanten dubbel in het systeem komen te staan. Daarom kan het op dit moment nog niet. Sorry voor het ongemak. Hopelijk kunnen we snel zeggen dat dit wel kan. In ieder geval, bedankt voor je feedback! Groet, Jose

Frank
Eigenaar in Nederland
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Super programma

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk programma. Doordat de afspraak ieder jaar automatisch wordt ingepland neemt dat veel tijd uit handen. Daarnaast kan de klant de afspraak zelf verzetten. Serviceplanner bied goede service. Wij zijn altijd goed geholpen en geadviseerd.

Minpunten:

Het enige nadeel, maar dat ligt niet zo zeer aan serviceplanner. Is dat klanten soms de herinneringen van een afspraak of facturen in de spam ontvangen.

Reactie ServicePlanner

3 maanden geleden

Hoi Frank, Bedankt voor je leuke review, daar zijn we blij mee! Vervelend om te horen dat soms de herinnering in de spam belandt. We hebben hier een support pagina die dit probleem misschien kan verhelpen: https://serviceplannersupport.zendesk.com/hc/nl-nl/articles/4407058658834-E-mail-in-de-spam-Dit-kun-je-doen- Ik hoop dat je er wat aan hebt. Nogmaals, bedankt! Groet, Jose

Bianca
Administratie en planning in Nederland
Civiele techniek, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Makkelijk systeem

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Goed, prima, scheelt mij een hoop werk om afspraken te maken met mijn klanten.

Pluspunten:

Het is makkelijk te gebruiken, overzichtelijk,

Minpunten:

Ik zie in mijn dashboard niet meer dat een klant een afspraak verplaatst heeft!!!en met het invullen van deze vragen staat Installatiebedrijf niet bij misschien een tip!!!

Reactie ServicePlanner

3 maanden geleden

Hoi Bianca, Top dat het je veel werk scheelt om afspraken te maken, dat is hoe het moet zijn! Nu kun je hopelijk leukere dingen doen op je werk. Over het niet meer kunnen zien als een klant de afspraak heeft verzet heb je als het goed is al contact gehad met Ruud. Je kunt dit alleen zien per monteur, je moet dus eerst de monteur selecteren waarvoor de afspraak is ingepland. Dan zie je wel de afspraken die verzet zijn. Zo moet het lukken, zo niet, laat je het dan Ruud weten? Hij kan je absoluut verder helpen. In ieder geval, erg bedankt voor je review! Groetjes Jose

Bart
Eigenaar in Nederland
Detailhandel, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Gebruiksvriendelijk programma

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Gebruiken we dagelijks voor de planning en factureren

Pluspunten:

Makkelijk programma in het gebruik en servicevriendelijk

Minpunten:

Ik vind het jammer dat het programma niet gekoppeld is aan mijn boekhoudpakket.(snelstart)

Reactie ServicePlanner

3 maanden geleden

Hoi Bart, Dank je wel voor je review, en wat fijn dat je ons programma makkelijk in gebruik vindt. We streven ernaar om de software zo simpel mogelijk te houden. Helaas is er inderdaad geen koppeling met Snelstart, wie weet komt deze in de toekomst nog maar dat kunnen we op dit moment nog niet beloven. Je kunt wel de facturen automatisch doorsturen naar Snelstart, dat weet je? Als je hier hulp bij nodig hebt, kun je het beste even contact opnemen met onze support team. Zij kunnen je daarmee verder helpen. Bedankt in ieder geval voor je review! Groet, Jose