
Wat is ServicePlanner?
ServicePlanner is een uitgebreide planning tool voor installatie- en servicebedrijven met één tot tien monteurs in dienst. Onze software is niet alleen geschikt voor het efficiënt plannen van cv-ketelonderhoud. Pianostemmen, glasvezelnetwerken en méér: de enige voorwaarde om met ServicePlanner te werken is dat je als bedrijf minimaal vijftig procent van je afspraken bij particulieren uitvoert.
Wie gebruikt ServicePlanner?
Onze software wordt (onder andere) gebruikt door onderhoudsmonteurs, installatiebedrijven, glasvezelinstallateurs, pianostemmers, alarm/beveiligingsinstallateurs, schoorsteenvegers, waterbehandelingsbedrijven, zonweringsbranche en zonnepanelen installateurs
Twijfels over ServicePlanner? Vergelijk met een populair alternatief

ServicePlanner
Reviews over ServicePlanner
Jeroen
De software die ik al veel eerder had moeten gebruiken!
Opmerkingen: ServicePlanner is een super bedrijf met zeer goede service. Bij het opstarten hebben ze mij goed geholpen en geadviseerd. Bij vragen en/of opmerkingen zijn ze altijd bereid te helpen en reageren snel.
Pluspunten:
Voorheen zat ik iedere avond achter mijn computer om de planning rond te krijgen. Altijd discussies met klanten die het niet eens waren met de voorgestelde datum en tijd. Dat is nu verleden tijd. Mijn klanten kiezen nu zelf wanneer ze een afspraak inplannen. Ik hoef nu alleen maar ServicePlanner te openen en te beginnen aan mijn route. Ook blijft men telkens bezig met het optimaliseren van de software, waardoor er steeds nieuwe mogelijkheden bij komen.
Minpunten:
Voor mijn specifieke werkzaamheden bestaat geen perfect plan-systeem, daar ben ik me van bewust. Maar het team van ServicePlanner doet er telkens alles aan om de software te verbeteren en te optimaliseren.
Reactie ServicePlanner
6 maanden geleden
Hoi Jeroen, wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een review over ons te schrijven! We zijn erg blij om te horen dat het verleden tijd is met de discussies omtrent afspraken maken met je klant, zo hoort het! En fijn ook om te lezen dat je tevreden bent met de adviezen en ondersteuning van ons. Een tevreden klant is voor ons óók goud waard. We blijven uiteraard hard doorwerken om de planner en onze service steeds verder te verbeteren. Blijf je feedback dus vooral geven, het wordt gewaardeerd!
Gabriël
Service planner
Opmerkingen: Ik ben ingestapt tijdens de ontwikkelingsfase. Hierdoor veel contact gehad met [GEVOELIGE INHOUD]. Hij is altijd heel behulpzaam. Helaas zijn niet al mijn wensen verwerkt. Maar de functionaliteiten die er in zitten, werken inmiddels gewoon goed.
Pluspunten:
Overzicht van nog te verwerken afspraken. Planning op basis van postcode.
Minpunten:
Alleen standaard instellingen voor de wekelijkse planning.
Reactie ServicePlanner
6 maanden geleden
Hoi Gabriël, dank je wel voor je review! Fijn te horen dat de software je ontzorgt door een efficiënte planning. We zijn ook blij te horen dat je de software makkelijk vind te gebruiken. Dit is belangrijk voor ons, we doen ons best de software zo eenvoudig mogelijk te houden. Ook doen we ons best zoveel mogelijk feedback mee te nemen in onze ontwikkelingen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. We snappen dat dit erg jammer voor je is!
Jef
Neemt veel werk uit handen
Opmerkingen: Geen tijd meer kwijt aan afspraken maken.
Pluspunten:
Eindelijk software die voor jou werkt. Krijg nooit meer telefoontjes van klanten voor afspraken. Wordt nooit meer gebeld voor tijdsafspraken of het verzetten er van. Klant kan alles regelen zonder dat ik ermee belast wordt
Minpunten:
Graag meer kleuren kunnen gebruiken in de kalender zodat verschillende dingen in één opslag duidelijk zijn.
Reactie ServicePlanner
6 maanden geleden
Hoi Jef, ik zie dat ik nog niet (hier) gereageerd heb op je review. We waarderen dat je de moeite hebt genomen een review te schrijven over ons. Het is leuk om te lezen dat je nooit meer lastig gevallen wordt met telefoontjes om afspraken te maken of verzetten. Dan kun jij rustig je werk doen. Ruud heeft met jou het gebruik van de kleuren destijds besproken, ik hoop dat je hier nu goed mee uit de voeten kunt. Dank je wel voor de prettige samenwerking!
Brian
een tevreden gebruiker van ServicePlanner.
Opmerkingen: we zijn tevreden over ServicePlanner hier en daar een bug maar over het algemeen werkt het prima !!
Pluspunten:
het is voor ons het belangrijkste dat we een stukje ontzorgt worden met het plannen van de onderhouds/service.
Minpunten:
ik vind het nog regelmatig lastig hoe dingen het beste aangepast moeten/kunnen worden aangepast zonder dat er klanten niet meer ingepland worden of op achterstand komen staan.
renco
tevreden
Opmerkingen: er zullen altijd voor iedereen verbeteringen zijn maar elk bedrijf is ook anders.
Pluspunten:
hiermee kan je doorgroeien met het bedrijf door tijdsbesparing
Minpunten:
je kan niet even snel telefonisch overleggen bij vragen