Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Kindly
Wat is Kindly?
Met Kindly kunnen merken uitzonderlijke klantervaringen bouwen die de online verkoop stimuleren en de klanttevredenheid verbeteren. Kindly combineert software voor conversationeIe AI, livechat, virtuele winkelassistenten, verlaten winkelwagen- en conversie-optimalisatie in één geïntegreerd platform en biedt gebruikers een eersteklas klantervaring die bezoekers omzet in kopers die terugkomen.
Wie gebruikt Kindly?
Kindly wordt over de hele wereld en in elke sector gebruikt. Van kleine bedrijven tot grote ondernemingen: bedrijven zoals Booking.com, Norwegian Air, Helly Hansen en Toyota gebruiken het Kindly-platform.
Twijfels over Kindly?
Vergelijk met een populair alternatief

Kindly
Reviews over Kindly
Gemiddelde score
Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)
- <50
- 51-200
- 201-1.000
- >1.001
Reviews zoeken op score
Kindly the kind platform
Opmerkingen: My experience has been positive, though it is slightly incontinent having to only use the web.
Pluspunten:
I like that Kindly is simple to customize and has a simple user interface.
Minpunten:
I like least that Kindly doesn't support android and iPhone platforms.
Our Kindly chatbot is great
Pluspunten:
We chose Kindly as our Chatbot provider for their excellent language technology and their easy intergration. They were hands-on when building the chatbot, and helped us get it up and running in just four weeks! The chatbot now plays a vital role in our customer support, and allows us to help our users 24 hours a day.
Minpunten:
When we went live with the chatbot we wanted a lot more data on how the chatbot was doing. This was not accessible to us, but Kindly is a fast growing company and they continue to come up new features and better data tracking.