Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Wat is Kindly?

Met Kindly kunnen merken uitzonderlijke klantervaringen bouwen die de online verkoop stimuleren en de klanttevredenheid verbeteren. Kindly combineert software voor conversationeIe AI, livechat, virtuele winkelassistenten, verlaten winkelwagen- en conversie-optimalisatie in één geïntegreerd platform en biedt gebruikers een eersteklas klantervaring die bezoekers omzet in kopers die terugkomen.

Wie gebruikt Kindly?

Kindly wordt over de hele wereld en in elke sector gebruikt. Van kleine bedrijven tot grote ondernemingen: bedrijven zoals Booking.com, Norwegian Air, Helly Hansen en Toyota gebruiken het Kindly-platform.

Kindly Software - 1
Kindly Software - 2
Kindly Software - 3
Kindly Software - 4

Twijfels over Kindly? Vergelijk met een populair alternatief

Kindly

Kindly

4,0 (2)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
49
8
4,5 (2)
5,0 (2)
5,0 (2)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 50,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
147
8
4,6 (10)
4,4 (10)
5,0 (10)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Kindly

Enterprise Bot
Functies met hoogste score
Chatbot
Klantendatabase
Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
Intercom
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Tidio
Functies met hoogste score
Chatbot
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Drift
Functies met hoogste score
Confirmations/Reminders
Consumentgericht chatten in realtime
Contactendatabase
Birdeye
Functies met hoogste score
Beheer van negatieve feedback
Reviewaanvraag
Reviews controleren
Quiq
Functies met hoogste score
Afspraakplanning
Inboxbeheer
Kennisbankbeheer
OnceHub
Functies met hoogste score
Confirmations/Reminders
Kalendersynchronisatie
Online reserveren
INSIDE
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Web1on1
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.

Reviews over Kindly

Gemiddelde score

In totaal
4,0
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
5,0
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

4
100%
Taylor
Engineer in Canada
Horeca, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Kindly the kind platform

4,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: My experience has been positive, though it is slightly incontinent having to only use the web.

Pluspunten:

I like that Kindly is simple to customize and has a simple user interface.

Minpunten:

I like least that Kindly doesn't support android and iPhone platforms.

Anette
Business Developer in Noorwegen
Logistiek en toeleveringsketen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Our Kindly chatbot is great

4,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

We chose Kindly as our Chatbot provider for their excellent language technology and their easy intergration. They were hands-on when building the chatbot, and helped us get it up and running in just four weeks! The chatbot now plays a vital role in our customer support, and allows us to help our users 24 hours a day.

Minpunten:

When we went live with the chatbot we wanted a lot more data on how the chatbot was doing. This was not accessible to us, but Kindly is a fast growing company and they continue to come up new features and better data tracking.