Wat is BeInContact?

Improve your Customer Experience with BeInContact, an omnichannel software call center 100% cloud. BeInContact is designed to be intuitive and simple to use and offers features such as AI, IVR, ACD, predictive dialer and others. BeInContact is natively integrated with the main market-leading CRM (Salesforce, Oracle Service Cloud, Microsoft Dynamics, Zendesk, ServiceNow, SAP and Vtiger) to allow sales or service teams to have direct and personalized conversations with your customers.

Wie gebruikt BeInContact?

BeInContact is extremely flexible, it meets the needs of companies of any size and sector that wish to improve their customer experience.

Waar kan BeInContact worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Linux (lokaal), Chromebook (desktop)

Over de leverancier

  • BeCloud Solutions
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 6 andere

Over de leverancier

  • BeCloud Solutions
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 6 andere

Video's en afbeeldingen van BeInContact

BeInContact Software - 1
BeInContact Software - 2
BeInContact Software - 3
BeInContact Software - 4
BeInContact Software - 5
Nog 6 andere bekijken
BeInContact-video
BeInContact Software - 1
BeInContact Software - 2
BeInContact Software - 3
BeInContact Software - 4
BeInContact Software - 5

Vergelijk de kosten van BeInContact met soortgelijke producten

BeInContact

€ 38,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 0,01
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
US$ 75,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van BeInContact

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Afsprakenbeheer
  • Agent-interface
  • Archiveren en retentie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische nummerkiezer
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van supporttickets
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bestandsoverdracht
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Controle van oproepen
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Geautomatiseerde routing
  • Geplande opname
  • IVR en spraakherkenning
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • On-demand opnamen
  • Opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • Planning voor terugbellen
  • Predictief kiezen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Sms-berichten
  • Stemaanpassing
  • Tekst naar spraak
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Ticketbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer

Alternatieven voor BeInContact

Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog!
Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Ameyo Voice to help you connect with your customers. Experience unmatched call quality, intelligent routing and advanced voice features
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector Meer informatie over 3CX
Office24by7 CRM best for small and medium sized businesses to large enterprises to organize sales, marketing and communication better.
Omnichannel customer interaction platform with AI self-service and agent-assisted capabilities on-cloud and on-premise
A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution.
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.

Reviews over BeInContact

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,2
Functies
4,0
Waar voor je geld
3,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
54%
4
23%
3
23%
Demuni Abhishek
Demuni Abhishek
CRM IT Specialist in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Flexible and easily customizable

5,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: As mentioned previously the contact center integration has drastically improved the way of working with our prospects and students.

Pluspunten:

The contact center is a flexibile and powerful tool, this was highly noted during the integration with salesforce sales-cloud and eventual customizations.

Minpunten:

Reporting doesn’t guarantee enough flexibility

Paolo
Coordinatore supporto remoto 24/7 in Italië
Machinebouw, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Un piacere lavorare con voi

4,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: L'esperienza al momento è molto positiva, partendo dalla buona intesa instaurata con i miei referenti di progetto.

Pluspunten:

L'agent desktop è molto intuitivo e di facile utilizzo. É un sistema molto flessibile che consente l'adattabilità alle necessità di contesti lavorativi ed organizzativi completamente differenti fra loro. É possibile ampliare il modulo di partenza con tante ulteriori funzionalità in modo da poter utilizzare un unico strumento che raccoglie vari canali comunicativi.

Minpunten:

Al momento nulla di particolare da segnalare

Cristina
Administrativa in Spanje
Machine- en installatiebouw, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Becloud es intuitivo y facil de manejar pero necesita desarrollarse un poco más.

3,0 8 maanden geleden

Pluspunten:

Es fácil de usar y muy intuitivo, lo usamos a diario. Es util para reconocer el cliente que llama y tener un trato mas personalizado con el cliente.

Minpunten:

Frecuentemente tenemos problemas de conexión y el sistema se queda colgado, en mi opinion el programa necesita algo mas de desarrollo para que funcione correctamente.

Alessio
EE Coordinator in Italië
Industriële automatisering, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Un salto generazionale

5,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: L'esperienza nel suo complesso è stata ottima ed ha permesso di completare una fase di rafforzamento dell'assistenza clienti. Internamente all'azienda solo dopo ne è stato compreso il reale potenziale, a distanza di 3 anni grazie alle funzioni follow the sun ed altri addon il reparto sta ancora crescendo senza dover rimettere mano agli strumenti.

Pluspunten:

I Vantaggi di BeCloud sono molteplici: versatilità, tempi d'installazione, subentro al vecchio sistema. Anche successivamente alla messa in opera si sono rese necessarie alcune modifiche per le quali non hanno richiesto interruzioni di servizio.

Minpunten:

Volendo trovare il pelo nell'uovo il SW potrebbe essere migliorabile dal punto di vista dell'interfaccia non sufficientemente flessibile rispetto alle potenzialità del prodotto.

Stefano
Group CRM Manager in Italië
Professionele training en coaching, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

An intuitive and reliable Contact Center solution

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: The overall experience is positive, the tool has been a great ally in the process of improving customer service and prospects management.

Pluspunten:

The interface is very intuitive and user-friendly. Setup and integration with CRM were easy and fast, with the whole BeCloud team always proactive and ready to find a solution to most of our business needs and requests. The platform turned out to be stable, flexible and with a low need for maintenance.

Minpunten:

The reporting (including extensive and good detailed data), has a certain level of rigidity in both creating/customizing reports and adopting new metrics. I know that with the last version of the software (not tried yet) the reporting has been generally improved.