Wat is CloudOffix?

CloudOffix is een cloudgebaseerd CRM-systeem dat bedrijven helpt met verkoop, marketing, projectmanagement, factureringshelpdesk en HR-clouds.
Naast vele andere unieke functies, zoals het volgen van websitebezoekers en e-mailautomatisering, biedt CloudOffix uitgebreide volledige aanpassingen, zodat je geen genoegen hoeft te nemen met out-of-the-box producten.
De contextgebaseerde samenwerking binnen het platform zonder te hoeven vertrekken is een geweldige comfortfunctie.

Wie gebruikt CloudOffix?

Voer alle aspecten van je bedrijf uit, zoals marketing en verkoop, projectmanagement, facturering en dit alles op één klantgericht platform, zonder de noodzaak om add-on-functies te kopen.

Waar kan CloudOffix worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • CloudOffix
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, Filipijnen, Frankrijk en nog 10 andere

Talen

Engels

prijzen van CloudOffix

Beginprijs:

US$ 29,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

CloudOffix heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. CloudOffix heeft een betaalde versie vanaf US$ 29,00/maand.

Prijsmodellen

Over de leverancier

  • CloudOffix
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, Filipijnen, Frankrijk en nog 10 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van CloudOffix

CloudOffix Software - 1
CloudOffix Software - 2
Nog 2 andere bekijken
CloudOffix Software - 1
CloudOffix Software - 2

Functies van CloudOffix

  • 360-gradenfeedback
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Agile-methodiek
  • Backlog-beheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Campagnebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurgeschiedenis
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Klantenportal
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage/projecten volgen
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Volgen van sollicitanten
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor CloudOffix

HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien. Meer informatie over NetSuite
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo