Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Wat is InfoCision?

InfoCision is een leverancier met een aanbod dat varieert van traditionele callcenterdiensten tot geavanceerde trainingsoplossingen. InfoCision biedt callcentertools die oproepen verkorten, alternatieve kanalen combineren en de klanttevredenheid verhogen. Werken in en verbeteren van je bestaande callcentersfeer, tools die vooraf klantgegevens en demografische gegevens invullen, inkomende oproepen scoren, callcentermedewerkers opleiden met e-learnings en simulaties, kwaliteit meten, personeel motiveren en een volledig assortiment van robuuste uitgaande/inkomende sms/mms-opties voor berichten.

Wie gebruikt InfoCision?

Niet door leverancier verstrekt.

Twijfels over InfoCision? Vergelijk met een populair alternatief

InfoCision

InfoCision

4,5 (2)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
17
Geen integraties gevonden
5,0 (2)
4,5 (2)
5,0 (2)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
159
39
4,4 (2.178)
4,5 (2.178)
4,3 (2.178)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor InfoCision

Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
CRM
Ticketbeheer
LiveAgent
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Ondersteuningstickets bijhouden
Oproepregistratie
3CX
Functies met hoogste score
Oproepen doorsturen
Oproepen routeren
VoIP-verbinding
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste score
Contactendatabase
Klantgeschiedenis
Wachtrijbeheer
Bright Pattern
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Mobiele toegang
Rapportage en analyse
LeadDesk
Functies met hoogste score
Beller-ID
Controle van oproepen
Oproepregistratie
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Bitrix24
Functies met hoogste score
Bevestigingen/herinneringen
CRM
Klantenbeheer
Genesys Cloud CX
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Callcenterbeheer
Oproepen opnemen

Reviews over InfoCision

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
5,0
Klantenservice
5,0
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
50%
4
50%
Pablo
Executive director in VS
Management non-profit organisaties, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Faithful Partnership

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Our experience has been great. IMC has been a faithful partner for over 10 years. They work with us, are very flexible and reliable. IMC has done things very well over the year with us but one thing they have done well is the personalised relationship vendor-client that they have built with us.

Pluspunten:

InfoCIsion has been a great partner for many years now. IMC has been very flexible and reliable with the work and software. I think is very easy for users.

Minpunten:

You can go back on the screens. This creates limitations for the operator to give an unforgettable positive experince.

John
Sr. Advisor in VS
Management non-profit organisaties, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Ease of Use

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall InfoCision has been a partner for over 17 years that is consider a true extension of our business.

Pluspunten:

InfoCision provides fantastic service for us - in the outbound call space. They meet key KPI's monthly and offer up solutions to the growing demands of our donors. They are proactive in communications and meet regularly to ensure they are meeting the demands of the non profit space. They have provided key understanding of contact centers to assist in areas where the talents may not be available in a professional manner as part of their services.

Minpunten:

Escalation of minor technical issues when they arise