Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is VoiceAnalytics?

VoiceAnalytics is een oplossing voor spraakanalyse die de prestaties, het kwaliteitsbeheer en de klanttevredenheid in callcenters verbetert, zowel bij commerciële als klantenserviceactiviteiten. Deze op AI gebaseerde oplossing is gebouwd door een krachtige taalengine en algoritmen voor machine learning en kan spraak-naar-tekst met hoge nauwkeurigheid verwerken en trefwoorden herkennen, waardoor specifieke inhoud in 100% van de oproepen kan worden gedetecteerd.

Wie gebruikt VoiceAnalytics?

VoiceAnalytics is ideaal voor contactcenters van elke omvang in verschillende sectoren en helpt bedrijven waardevolle inzichten te verkrijgen uit elke klantinteractie die tot bruikbare resultaten leidt.

Waar kan VoiceAnalytics worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Xdroid

Ondersteuning voor VoiceAnalytics

  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Arabisch, Bulgaars, Catalaans, Chinees, Deens en nog 26 andere

prijzen van VoiceAnalytics

Beginprijs:

€ 22,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

VoiceAnalytics heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. VoiceAnalytics heeft een betaalde versie vanaf € 22,00/maand.

vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Xdroid

Ondersteuning voor VoiceAnalytics

  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Arabisch, Bulgaars, Catalaans, Chinees, Deens en nog 26 andere

Video's en afbeeldingen van VoiceAnalytics

VoiceAnalytics Software - 1
VoiceAnalytics Software - 2
VoiceAnalytics Software - 3
VoiceAnalytics Software - 4
VoiceAnalytics Software - 5
Nog 6 andere bekijken
VoiceAnalytics-video
VoiceAnalytics Software - 1
VoiceAnalytics Software - 2
VoiceAnalytics Software - 3
VoiceAnalytics Software - 4
VoiceAnalytics Software - 5

Functies van VoiceAnalytics

  • Agent-interface
  • Automatische transcriptie
  • Beheer van klantervaringen
  • Enquêtes en feedback
  • Gegevensbeveiliging
  • Kwaliteitsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Sentimentanalyse
  • Zoeken via selfservice

Alternatieven voor VoiceAnalytics

Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
Neem alle telefoongesprekken op die je personeel maakt/ontvangt en bewaar deze om ze later terug te kunnen luisteren. Kan in 30 minuten worden geïnstalleerd en wordt gebruikt in 190 landen.
Calabrio ONE is een geïntegreerde personeelsoptimalisatieoplossing voor een uitgebreide klantgerichtheidsstrategie.
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang.
Begrijp wat er op schaal in het veld gebeurt met het platform voor conversatie-informatie en verhoog de prestaties van je team.
Genesys Cloud CX maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Zendesk Support is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere ervaringen van klanten.

Reviews over VoiceAnalytics

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,7
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
75%
4
25%
Jozsef
Head of digital channels support and dev. dept. in Hongarije
Bankwezen, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

the biggest innovation in contact center quality assurance in the last 10 years

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: xDroid’s solution automatically analyzes the speech-recordings of all (100%) of Inbound/Outbound calls, based on customized parameters or keywords, in order to spot quality or efficiency issues and/or identify best practices. Due to the efficiency of the automation, numerous new control/development use cases can be defined.
Results can be immediately fed-back to bankers and/or their superior & embedded into their training for improved productivity, customer satisfaction, lower churn and extra sales. Feedback can be both absolute/relative to peers or own past performance.

Pluspunten:

Before the system is introduced QA was a sample based (1-3 %) manual call monitoring, channeled into incentives & training with retroactive controll (~1-2 weeks feedback cycle after actual call made) with high manuality, using numerous systems Now, with xDroid VA we have a 100% sampling: no missed issue or development potential Real-time, truly personalized feedback and the controll & feedback are in in one single system

Minpunten:

the introduction took longer than planned due to the limitations of the current voice recording system, but the support team was helpful and supportive throughout

Reactie Xdroid

3 jaar geleden

Hi Jozsef, Thanks for sharing your positive experience, your review and satisfaction mean the world to us!

Sharron
Head of HR & Compliance in VK
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

In time, will provide great insight.

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: From being very sceptical initially, I am beginning to see the benefit VoiceAnalytics can provide.

Pluspunten:

The user interface is great for the agents to see their performance. The agent and customer emotions are really helpful.

Minpunten:

Very difficult and time consuming to programme to achieve desired results, particularly in this industry if you have no skill set in this area. Once we have honed all the areas and made the correct adjustments, we will start to make real progress.

david
Sales Manager in VK
Verzekeringen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Xdroid review

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall very good - looking forward to some more trainign that they are providing

Pluspunten:

The ability to quickly access the data and for the staff to access their performance live

Minpunten:

The ability to go to low level specifics about how a call is scored - this was ore difficult that I imagined

Reactie Xdroid

2 jaar geleden

Thank you for your review David! We would be more than happy to provide more training.

Sinead
sales in VK
Verzekeringen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

agent review

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

easy to use and helpful to keep track of where you are up to.

Minpunten:

its finds some words harder to learn.

Reactie Xdroid

2 jaar geleden

Thank you for your review, we are happy you find our solution helpful.