Wat is Vergic?

Vergic Engage is een digitaal platform voor klantenbinding dat de klantervaring en -inkomsten op digitale kanalen verbetert door te handelen naar klantgedrag, -waarde en -traject en het meest efficiënte kanaal voor elke interactie selecteert.

Dit platform is eenvoudig te integreren en stelt merken en organisaties in staat om met klanten in contact te komen via door AI/BOT ondersteunde berichten en samenwerkingstools zoals:

- livechat;
- chatbots;
- co-browsen;
- videochat;
- analytische regelengine.
- berichten;

Wie gebruikt Vergic?

Elk bedrijf dat op zoek is naar een digitaal platform voor klantenbinding

Waar kan Vergic worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Puzzel

Ondersteuning voor Vergic

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk en nog 7 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans en nog 4 andere

Over de leverancier

  • Puzzel

Ondersteuning voor Vergic

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk en nog 7 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans en nog 4 andere

Video's en afbeeldingen van Vergic

Vergic Software - 1
Vergic Software - 2
Vergic Software - 3
Vergic Software - 4
Vergic Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Vergic-video
Vergic Software - 1
Vergic Software - 2
Vergic Software - 3
Vergic Software - 4
Vergic Software - 5

Vergelijk de kosten van Vergic met soortgelijke producten

Vergic

Vergic

€ 35,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 0,00
Gratis versie
Gratis proef
Geen prijzen verstrekt door leverancier
Gratis versie
Gratis proef
US$ 50,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Vergic

  • AI/machine learning
  • Aanpasbare branding
  • Afsprakenbeheer
  • Autoresponders
  • Chatbot
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • E-mailbeheer
  • Geotargeting
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Voor meerdere talen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden

Alternatieven voor Vergic

De all-in Automotive Messaging Software die autodealers met hun klanten verbindt.
Met BOTNATION.AI verbeter jij je zakelijke werkzaamheden en klantbetrokkenheid met chatbot en gespreksmarketing.
Smith.ai Live Chat combines live agents & AI to provide 24/7 virtual receptionist service for chats & texts — for all businesses.
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
REVE Chat is een multi-channel live chat-software die klanten directe hulp biedt voor betere verkoop en ondersteuning.
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform.
Verlaag je werkdruk door je service kanalen te verbinden, je software te integreren en start vandaag nog met automatiseren.

Reviews over Vergic

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
5,0
Functies
4,5
Waar voor je geld
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
50%
4
50%
Marcus
Marcus
Business Developer in Zweden
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Overheidsadministratie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to use ,customizable customer service platform.

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: I'm very happy with this product. It lowers the workload from our serviceworkers and lowers the wait time for our customers.

Pluspunten:

As the title describes, The Vergic Engage platform is a fast implemented, fully customizable chat, bot and automation platform. We handle aproximately 3000+ requests each month with high satisfaction-index from our citizens. I'm able to help more than one customer at the time and I am not bound to a physical office. I'm able to work from anywhere with a higher capacity than with a Phone. The chatbot has been helping us for over a year. First an integrated external bot-pöatform and now the buildt in bottrainer platform. The bot has a high confidence rate and helps ut with over 1000 dialogs per month.

Minpunten:

I would like the notifications from the software to be able to notify me when I'm on the move. I could see the benefits of an phoneapp that would make it possible for me our assistans to move around without the computer and still be notified.

Alexander
System Administration / Business analyst in Zweden
Overheidsadministratie, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Versatile, powwfull communication and automation plattform

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Great developers, agile and fast release og requested features

Pluspunten:

Plattform independent videochatt, co-browsing, functionality for setting up and collecting data, seamlesss integration between human agent and chattbot agent, swedish NLU language support.

Minpunten:

OOB integration with Microsoft products/ecosystem

Sofia
Servicecentermedarbetare in Zweden
Vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Review

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: We are happy with it! Whenever there is a problem it is always fixed very quickly.

Pluspunten:

What I like the most is that it is so simple to use once you are working in the chat. It is easy for everyone to find the canned responses and to learn how to work in the program.

Minpunten:

Since we communicate with our customers in both Swedish and English all changes have to be made on two different pages in order for the customers see on both the changes on both the Swedish and the English page. This leads to that I have to make all changes twice. It would be easier if I go to a canned response and can see both the swedish and the english version in one place or be able to change the times we are open in just one place and not two.

John
Senior Directot in VK
Administratie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent Experience and VFM

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Excellent - there are many Chat tools available, bur Vergic is far superior to others we looked at and that I have used in the past.

Pluspunten:

Very easy to use and designed by operational experts that understand customer service. The Chat Bot is easy to use. Development an deployment is easy. Excellent Account Management - the team work with you and are a valued partner.

Minpunten:

Nothing missing - there are a number of activities that will enhance the product.