Wat is Alemira?

SIT Alemira is een alles-in-één digitaal ecosysteem dat een geïntegreerd platform biedt voor het beheer van leren, onderwijs en wetenschap, ontworpen voor scholen, universiteiten, bootcamps en bedrijven.
Het platform beschikt over een door MI (Machine Intelligence) aangedreven leer- en auteursplatform, gegevensgestuurd collaboratief onderzoeks- en modelleerplatform, actieve educatieve inhoud van bekende wetenschappers en adviesdiensten voor organisatietransformatie.

Wie gebruikt Alemira?

Bedrijven/ondernemingen, hoger onderwijs, scholen, bootcamps

Waar kan Alemira worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • sit.org

Ondersteuning voor Alemira

  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, Duitsland, Finland en nog 21 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Russisch

prijzen van Alemira

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Geen gratis proefversie

Alemira biedt geen gratis proefperiode.

vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • sit.org

Ondersteuning voor Alemira

  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, Duitsland, Finland en nog 21 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Russisch

Video's en afbeeldingen van Alemira

Alemira Software - 1
Alemira Software - 2
Alemira Software - 3
Alemira Software - 4
Alemira Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Alemira-video
Alemira Software - 1
Alemira Software - 2
Alemira Software - 3
Alemira Software - 4
Alemira Software - 5

Functies van Alemira

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare vragen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Administratie
  • Asynchroon leren
  • Audio-/video-opname
  • Beheer van financiële steun
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beoordelingsbeheer
  • CRM
  • Certificering en licentieverlening
  • Cijferlijst
  • Code development
  • Code editing
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Content maken
  • Content sharing
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contextafhankelijke richtlijnen
  • Curriculumbeheer
  • Cursusbeheer
  • Cursussen bijhouden
  • Cursussen opstellen
  • Cursussen publiceren
  • Disciplinebeheer
  • Documentbeheer
  • Dossierbeheer
  • E-Verify/I-9-formulieren
  • Elektronische formulieren
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Foutopsporing
  • Gamification
  • Gebruikers inwerken
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensmodellering
  • Gemengd leren
  • Geïntegreerd systeem voor maken van cursussen
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Grafische gebruikersinterface
  • HR-beheer
  • Hoger onderwijs
  • Implementatiebeheer
  • In-app training
  • Inning van heffingen
  • Inschrijving/onboarding
  • Integraties van derden
  • Interactief leren
  • Interactieve inhoud
  • Klaslokaalbeheer
  • Klasplanning
  • Klasregistratie
  • Launch management
  • Leermanagement
  • Leerpaden en -trajecten
  • Media-import
  • Mentorschap
  • Mobiel leren
  • Mobiele toegang
  • Multimedia-ondersteuning
  • Naleving van SCORM-standaards
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Personeelshandboek
  • Personeelsportal
  • Portal voor leerlingen
  • Portal voor ouders
  • PowerPoint-conversie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Quizen en toetsen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportkaarten
  • Registratiebeheer
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Self-service content curation
  • Selfservicetools
  • Sjabloonbeheer
  • Sociaal leren
  • Storyboards
  • Studentenbeheer
  • Studenteninformatie/dossiers
  • Studentenportal
  • Supply-chainbeheer
  • Synchroon leren
  • Tests en beoordelingen
  • Toelatingsbeheer
  • Trainingbeheer
  • Trainingsbeheer
  • Videobeheer
  • Voor meerdere talen
  • Voor ontwikkelaars
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersbetrokkenheid
  • Woningbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelf leren
  • Zelfserviceportal
  • eCommerce-beheer

Alternatieven voor Alemira

Learning management system composed of +50 modules that help users manage virtual classes, academic, accounting & administrative areas.
OpenEduCat is een uitgebreide open source ERP.
niikiis is configureerbare alles-in-één software voor werknemerservaringen voor kleine en middelgrote bedrijven.
SkyPrep is gespecialiseerd in het automatiseren en overzetten van elk aspect van je medewerkerstraining naar een online platform, eenvoudig en zonder gedoe. Meer informatie over SkyPrep
Flexibele en samenwerkende, op vaardigheden gebaseerde oplossing voor leer- en talentbeheer, waarmee iedereen zijn/haar vaardigheden objectief kan verzamelen en delen.
Vergroot de betrokkenheid van leerlingen en het behoud van kennis in het hoger onderwijs en bedrijfstrainingen.
Het ultieme platform om online cursussen te creëren, op de markt te brengen en te verkopen vanaf je eigen website. Meer informatie over LearnWorlds
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
eloomi is een gebruiksvriendelijk en intuïtief leermanagementsysteem. Verbeter je vaardigheden en deel kennis met behoud van betrokkenheid.

Reviews over Alemira

Gemiddelde score

In totaal
5,0
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
5,0
Functies
4,5
Waar voor je geld
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
100%
Siti Kadijah
Siti Kadijah
Information Technology Specialist in Maleisië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Alemira reviews

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Its module and education features is really helping us in shaping and managing our learning courses.

Pluspunten:

Corporate e-learning and training programs benefit significantly from well-designed education management systems. They support different pedagogies. In addition to our programs, we also offer a continuing education program, which has helped us to improve our processes in terms of scheduling, fees, and learning options. The software is developed precisely to meet the requirements of the institution. It works flawlessly. This combination of LMS and Assessment works flawlessly.

Minpunten:

When something comes to an administrative, the only issue I've encountered so far is the need to configure credentials both inside the system and for individual meetings. Making someone an admin, in my opinion, would make them a moderator by default. We're still figuring out as much as we can and can't do, but so far, so good.

Righter
Head of Acronis in Zwitserland
Computer- en netwerkbeveiliging, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

SIT Alemira’s Virtual Lab helps us to better train the Acronis global ecosystem

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: We use SIT Alemira in two main uses with the Acronis Academy.
1) We've implemented SIT Alemira's LMS system for all of our employees. This has had a great value of learning increase with our employees.
2) We are using SIT Alemira's Virtual Lab infrastructure. This Virtual Lab infrastructure is being used to allow our partners to be able to have hands on training of our Acronis' products and services.

Pluspunten:

Extremely fast integration and a great pricing model

Minpunten:

New to the market, so we were unsure in the beginning, but it was worth the risk