Tpv Comercios

Wat is Tpv Comercios?

We help in the day-to-day running of thousands of retail stores, toy stores, gifts and decoration, automating daily tasks of sales, stocks, orders, employees, accounting and reports.

Management of brands, sales, inventories, manufacturers, suppliers, seasons or labels.

Expandable through specific modules so that you pay only for what you need: customer loyalty, digital catalog, import of order items, inventory applications, multi-store, woocommerce for online shops.

Wie gebruikt Tpv Comercios?

Glop is the software for retailes that provides all the day-to-day management of your establishment in a single tool.

Waar kan Tpv Comercios worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (desktop), Windows (lokaal)

Over de leverancier

  • Glop
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

Spanje

Talen

Spaans

Over de leverancier

  • Glop
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

Spanje

Talen

Spaans

Video's en afbeeldingen van Tpv Comercios

Tpv Comercios Software - 1
Tpv Comercios Software - 2
Tpv Comercios Software - 3
Tpv Comercios Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Tpv Comercios-video
Tpv Comercios Software - 1
Tpv Comercios Software - 2
Tpv Comercios Software - 3
Tpv Comercios Software - 4

Vergelijk de kosten van Tpv Comercios met soortgelijke producten

Tpv Comercios

0 (0)
N/A
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
US$ 99,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 129,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Tpv Comercios

  • Beheer van cadeaubonnen
  • Betalingen verwerken
  • CRM
  • E-mailmarketing
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Klantenaccounts
  • Kortingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Prijsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Retailbeheer
  • Retourbeheer
  • Retouren bijhouden
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Voor de detailhandel
  • Voorraadbeheer
  • eCommerce-beheer

Alternatieven voor Tpv Comercios

PosBytz is a Complete Omnichannel Solution integrated with POS for Retail & Restauarants to manage both multi outlets and Online orders
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Favoriet cloudgebaseerd omnichannel-platform voor detailhandels- en restaurantketens die innovatie en omnichannel-uitvoering willen versnellen.
On Premise or Cloud based solution for single and multi-location food service operations and retail outlets.
Posibolt is a leading (POS), ERP, Omnichannel solutions available on cloud, on premise and hybrid.
Univex Point of Sale, e-Commerce and Retail Management software gives you Aussie-based, personalised and proactive phone support 7 days
Betaalbare, krachtige POS-software; geïntegreerde software voor kassasystemen en voorraadbeheer voor detailhandelbedrijven.
STORIS provides home furnishings retailers with integrated retail management software solutions for every facet of their operations.
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Spruce software is easy to use and completely integrated, helping building suppliers streamline processes and reduce costly errors.
Cash register solution that helps traders manage sales reports, inventory, multiple payments, customer communications and more.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.