Wat is Glasscubes?

Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein.

Wie gebruikt Glasscubes?

Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein.

Waar kan Glasscubes worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Glasscubes
  • Gevestigd in Burnham, VK
  • Opgericht in 2008
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, China, Cyprus en nog 38 andere

Talen

Bulgaars, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 20 andere

Over de leverancier

  • Glasscubes
  • Gevestigd in Burnham, VK
  • Opgericht in 2008
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, China, Cyprus en nog 38 andere

Talen

Bulgaars, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 20 andere

Video's en afbeeldingen van Glasscubes

Glasscubes Software - 1
Glasscubes Software - 2
Glasscubes Software - 3
Glasscubes Software - 4
Glasscubes Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Glasscubes-video
Glasscubes Software - 1
Glasscubes Software - 2
Glasscubes Software - 3
Glasscubes Software - 4
Glasscubes Software - 5

Vergelijk de kosten van Glasscubes met soortgelijke producten

Glasscubes

£ 4,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 5,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 0,01/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Glasscubes

  • Aanpasbare branding
  • Activiteitendashboard
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Beleidbeheer
  • Bestanden delen
  • Brainstormen
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten opslaan
  • E-mails omzetten naar taken
  • Formulierbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Markeren
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Privénetwerk
  • Projectplanning
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime bewerken
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Staafdiagram
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Uniforme directory
  • Versiebheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Glasscubes

Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication and knowledge base, approval processes , and much more
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Interacta is the only business platform that improves collaboration and knowledge management, involving people in business processes.
Switch on powerful workflows for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Nifty biedt een complete werkruimte voor projectmanagement. Beheer projecten, werk samen met je team en automatiseer je voortgangsrapportage. Meer informatie over Nifty
A cloud-based platform for enterprise business users with no coding skills to automate workflows & build business applications fast.
Zoho Sprints is een flexibele projectmanagementtool die Scrum-teams helpt bij het plannen en volgen en altijd klaar te zijn voor verandering. Meer informatie over Zoho Sprints
Intranetsoftware met eenmalige aanmelding met beheer voor documenten, gegevens en content, beschikbaar als cloudgebaseerd of lokaal product.

Reviews over Glasscubes

Gemiddelde score

In totaal
4,6 (227)
Gebruiksgemak
4,5 (227)
Klantenservice
4,7 (227)
Functies
4,5 (227)
Waar voor je geld
4,5 (227)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
67%
4
31%
3
3%
Nick S.
Nick S.
Commercial & People Director in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Glasscubes Intranet/CRM - What a find

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Our experience with Glasscubes has been an extremely positive one since the moment I first spoke to Craig. He conducted two online presentations, which having sold software for 18 years, I think are some of the best I have had. Clear, concise, informative, in plain english and no hard sell (just let the product do the work for him!). The implementation and on-boarding process is both intuitive and straight forward with lots of support both from the team and from online content, which is excellent. Nothing is too much trouble for our primary contacts. Pound for pound, Glasscubes exceeds expectation and I can only imagine will get better and better. Yes there are improvements that can be made but their 'vote for new functionality' that clients can access will enable them to prioritise and gauge what to do next. We are a team of 13 and the overwhelming feedback has been really positive from the whole company and has made us far more collaborative, centralising all our work and creating a focal point for our company. I very much look forward to working with Glasscubes for many years to come and if they maintain their standards, they will become a real force in this market and a natural choice for small SMEs.

Pluspunten:

- Easy of use - Breadth of Functionality - Amazing support - Great supporting documentation - Cross platform and device availability

Minpunten:

- would like to see smoother integration with MS Office suite (both on PC and Mac). I appreciate refinements to this process are ongoing. Working on a Mac, it this is slightly clunky but really not a deal breaker in anyway.

Reactie Glasscubes

4 jaar geleden

Hi Nick, Thank you for your review. Just as an update for you, we are currently developing our Microsoft Office 365 integration. We anticipate it being launched towards the end of this quarter. Best regards, The Glasscubes Team

David H.
HR Advisor in VK
Juridische dienstverlening, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Glasscubes - A Superb Product, Supported by Expert and Attentive Staff

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: We have been using Glasscubes now for the past few months and I have been hugely impressed with the service provided. Aside from the fact that the platform is easy to use and meets all of our needs from an intranet portal, the support and guidance we have been provided, both before and since launch, is second to none. Whether it be troubleshooting issues, or ideas for further development, the team at Glasscubes couldn't be more helpful - always providing us with a quick and beneficial solution. I wouldn't hesitate to recommend them!

Pluspunten:

It is such a user-friendly platform, which our people have found really easy to get to grips with. It has allowed us to simplify many/most of our processes, centralise our frequently accessed documents and has opened up a world of possibilities in terms of connecting everyone. The implementation process was also very smooth, with fantastic guidance and support on hand from Glasscubes at all times.

Minpunten:

There are genuinely no negative comments I have to make in this regard - the platform does what we need it to (and then some) and if there has been anything missing, Glasscubes have worked with us to find a solution.

Geverifieerde reviewer
Technical Architect - EHRS in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Cheap and cheerful collaboration

3,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Ease of set-up and simple cost model. Sharing documents with suppliers is non chargeable license. Fast on boarding

Minpunten:

Poor versioning, real basic desktop UI, poor integration with mobile platforms

Nick H.
Marketing & PR Manager in VK
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to use, versatile and good UX

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: We have had an ongoing relationship with Glasscubes for the past few years now and they have been consistently efficient, professional, knowledgable and above all helpful! Their communication has always been clear and responsive, particularly when dealing with some issues that are more time-sensitive. 5/5 for me so far.

Pluspunten:

Ease of use, versatility and user experience

Minpunten:

N/a

Helen C.
Project manager in VK
Research, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Reliable and secure

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Easy to use, large storage capacity, good for sharing news with a team without, capacity for multiple channels/permission levels. Excellent tool.

Minpunten:

Only improvement I can suggest would be providing an alert if the number of licences paid for has been exceeded or putting a block on this so that this can be checked before being invoiced.