Wat is Messangi?

Messangi's Digital Customer Engagement Platform enables brands to delivery personalized content and brand experiences across the customer journey. Our powerful multi-channel platform orchestrates billions of interactions through SMS, Email, Push Notifications, Mobile Wallet and more in behalf of the world's leading brands. By providing an open API, extensive documentation and personalized human guidance, we are able to help any organization provide the best possible customer experiences.

Wie gebruikt Messangi?

Niet door leverancier verstrekt

Waar kan Messangi worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web

Over de leverancier

  • Messangi
  • Gevestigd in Miami, VS
  • Opgericht in 2001

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels, Portugees, Spaans

Over de leverancier

  • Messangi
  • Gevestigd in Miami, VS
  • Opgericht in 2001

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels, Portugees, Spaans

Video's en afbeeldingen van Messangi

Messangi Software - 1
Messangi Software - 2
Messangi Software - 3
Messangi Software - 4
Messangi Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Messangi-video
Messangi Software - 1
Messangi Software - 2
Messangi Software - 3
Messangi Software - 4
Messangi Software - 5

Vergelijk de kosten van Messangi met soortgelijke producten

Messangi

N/A
Gratis versie
Gratis proef
US$ 25,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 29,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 25,00
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Messangi

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bonusbeheer
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Geplande berichtgeving
  • Klantensegmenten
  • Lijstbeheer
  • MMS
  • Massa-sms
  • Mobiele coupons
  • Mobiele waarschuwingen
  • Push-meldingen
  • Rapportage en analyse
  • SMS-marketing
  • Segmentering
  • Shortcodes
  • Sjabloonbeheer
  • Trefwoorden voor mobiel
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Winstspellen va sms

Alternatieven voor Messangi

Volledig uitgerust digitaal marketingplatform voor marketingbureaus
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
Synerise is an AI Growth Ecosystem for B2C & B2B that provides 360 Customer view and cutting-edge personalization.
eContact is an integrated operations & customer outreach platform that optimizes every contact and delivers actionable insights.
Digitaal loyaliteitsprogramma voor bedrijven met merkeigen app. Geautomatiseerde marketing, kortingssysteem, loterijmodule, geïntegreerd, ondersteuning.
Actionable guest feedback that actually drives revenue. Voted #1 Guest Feedback Platform for Restaurants.
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Marketing automation in e-commerce voor slimme verkoopgestuurde marketeers die de generieke e-mailmarketingplatforms zijn ontgroeid. Meer informatie over Omnisend
TapMango is een volledig merkeigen loyaliteitsoplossing en biedt een zeer geavanceerd beloningsprogramma voor detailhandelaars en restaurants.
Klantgegevensplatform dat helpt klantgegevens te combineren om inzichten te verschaffen.
White Label SMS marketing with iVision Mobile - A robust SMS Marketing software and digital loyalty kiosk technology provider
Alle marketingtools, functies en deskundige begeleiding die je nodig hebt om te slagen, allemaal op één plek. Creëer vandaag nog je gratis website.

Reviews over Messangi

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
5,0
Functies
4,7
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
67%
4
33%
Alejandro
VAS Manager in Mexico
Telecommunicatie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Tranquilidad de contar con un equipo de expertos.

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Una experiencia bastante satisfactoria de saber que cuentas con el expertise de su equipo comercial y operativo para agregar valor a los Clientes y usuarios finales. Siempre disponibles y atentos.

Pluspunten:

La facilidad de implementar y trabajar con formatos innovadores para poder comunicarse con el usuario final. Estos formatos han ayudado a incrementar el porcentaje de conversión de campañas de recarga y fidelización.

Minpunten:

Que puedan integrar WhatsApp como canal de comunicación con el usuario final.

Reactie Messangi

7 maanden geleden

¡Gracias por tu review alejandro! Justo este mes tenemos un upgrade en donde vamos a agregar a Whatsapp y RCS como canales nativos de la plataforma. Lo mismo que puedes hacer con SMS, lo podrás hacer con Whatsapp y RCS. Saludos, Equipo Messangi

Steve
Vice President of Sales, Qtrac in VS
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Messangi - reliable and effective

5,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: We utilize Messangi to deliver 2-way SMS messages for Qtrac.

Pluspunten:

SMS delivery is good, and their service is responsive.

Minpunten:

Recently, Messangi improved their "Reports" and we are now finding it easier to understand our usage.

Arbi
Project Manager in VS
Consumentendiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great Support

5,0 5 maanden geleden

Pluspunten:

The application is reliable. Messangi has a great support team that is always responsive.

Minpunten:

I would like to see improvement in the reports and analytic part of the application.

Yolanda
Mobile Technical Support Engineer in Jamaica
Telecommunicatie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Customer centric company, multifunctional software for awesome customer engagement.

4,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: My overall experience with Messangi has be a pleasant one, the support and customer service staff have been very supportive and the software allows effective communication to my customers.

Pluspunten:

Availability of multiple channels of reaching and engaging my customers. The customer support team is easily accessible and customer centric they pay attention to turn around time for the resolution of queries.

Minpunten:

There is a limitation in characters for the Blast title, however this not a major issue.

Reactie Messangi

6 maanden geleden

Thank you for your review Yolanda! We are glad to hear that you are satisfied with our support. We aim to provide the most personalized and accesible customer support possible. It is an industry standard that sms messaged have a limit of 160 characters due to some carrier limitations. We will reach out to understand your use case and find some alternatives.

Fabian
CEO in Venezuela
Telecommunicatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Excellent product, all in one place

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Every single interaction I've had with Messangi has been pleasant, helpful, and positive. They're true experts in their field! It is a very good platform for allowing our content service to engage our audience.

Pluspunten:

Messangi has a lot of documentation around all of their funcionalities. Their customer service is very good . They also have a lot of useful features for their customers to utilize. What I like the most is that I can manage all my communications in one place and with the reports I can evaluate how effective my campaigns are.

Minpunten:

No problems so far, and nothing negative comes to mind.

Reactie Messangi

6 maanden geleden

Thank your for your review Fabian! We are glad to hear that our platform has met your expectations. We look forward to keep helping you improve your customers' experiences.