Wat is TalkChief?

TalkChief is een zakelijk telefoonsysteem dat is ontworpen voor startups en grote ondernemingen.

Het platform bouwt producten waar het echt in gelooft en bouwt tegelijkertijd aan een sterk, divers team van nieuwsgierige, creatieve mensen die het beste werk van hun leven willen doen en elkaar daarbij willen ondersteunen.

Het SaaS-platform biedt een robuuste telefonieoplossing via cloudgebaseerde toepassingen, CRM-integratie en aangepaste API's - allemaal ontworpen om de teamproductiviteit, klanttevredenheid en verkoopgroei te stimuleren.

Wie gebruikt TalkChief?

Ondernemingen; middelgrote bedrijven; kleine bedrijven; startups.

TalkChief Software - 1
TalkChief Software - 2
TalkChief Software - 3
TalkChief Software - 4
TalkChief Software - 5

Twijfels over TalkChief? Vergelijk met een populair alternatief

TalkChief

TalkChief

5,0 (12)
US$ 8,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
102
5
5,0 (12)
5,0 (12)
5,0 (12)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
€ 40,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
98
99
4,5 (347)
4,1 (347)
4,2 (347)

Andere goede alternatieven voor TalkChief

Aircall
Functies met hoogste beoordeling
CTI (Computer Telephony Integration)
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
CloudTalk
Functies met hoogste beoordeling
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Talkdesk
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Rapportage en analyse
Workflowbeheer
Dialpad
Functies met hoogste beoordeling
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
VoIP-verbinding
Zoom Meetings
Functies met hoogste beoordeling
Scherm delen
Tweewegs audio en video
Videovergaderen
Call Center Studio
Functies met hoogste beoordeling
Automatic call distribution (ACD)
Documenten opslaan
Oproepregistratie
Thrio
Functies met hoogste beoordeling
Callcenterbeheer
Consumentgericht chatten in realtime
Taakbeheer
Genesys Cloud CX
Functies met hoogste beoordeling
Automatic call distribution (ACD)
Callcenterbeheer
Oproepen opnemen
8x8 X Series
Functies met hoogste beoordeling
Mobiele toegang
Oproepen routeren
Voicemail

Reviews over TalkChief

Gemiddelde score

In totaal
5,0
Gebruiksgemak
5,0
Klantenservice
5,0
Functies
5,0
Waar voor je geld
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
100%
Hakob
Hakob
CEO in Armenië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great product

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Easy to use, clean nice flow builder . Great for small and medium call centers .

Minpunten:

Its great MVP so far and easy to use . Definitely waiting some more cool features to be added .

Reactie TalkChief

2 jaar geleden

Thank you Hakob for your feedback and review, we have a long interesting roadmap ahead, stay tuned!

Yazan
Sr. Project Manager in Israël
Bankwezen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Awesome UI and Great Features

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: They provide all features and functionality that I need, without adding complexity to the implementation, overall, I love their dashboard, features and their support team is amazing!

Pluspunten:

Clean UI, ease of use and the details in every single feature, for example, localization functionality was enabled without me even asking, everything was set for me to start calling

Minpunten:

Can't say anything really hear, I love the product, but I wish to have more integrations in the near future

Reactie TalkChief

2 jaar geleden

Thank you Yazan for your review, we truly appreciate your honest feedback!

luay
sales manager in Israël
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Very good solution

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Very happy with the experience, can't complain. I like the fact that I can see the cost of calls per driver through the dashboard.

Pluspunten:

My drivers are able to use it on their mobiles (android and IOS), easily, calls quality are good and clear, and i'm able to monitor each driver calls, incoming and outgoing, while controlling the cost.

Minpunten:

Would be good to have the possibility to make my own reports, however their support team said that it's in their plan for next quarter, and they offered to build me an on-demand tailored report if I'm interested free of charge, that was amazing!

Reactie TalkChief

2 jaar geleden

Thank you Luay for your review :)

Imad
Owner in Palestina
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Perfect for any phone and voip users

Pluspunten:

Dashboard and live monitoring, and top up

Minpunten:

Nothing untill now, talkchief contains all the features i needed

Mohamed
Technical support Engineer in Palestina
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Talk Chief Is the best!!

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

Product is very easy to use and many tools and features allows great flexibility. Amazing tool

Minpunten:

Nothing it is great feature and product