Wat is Consol CM/Helpdesk?

Oplossing voor helpdesk en IT-ondersteuning. Functies omvatten ticketbeheer, kennisbank en realtime dashboards.

Wie gebruikt Consol CM/Helpdesk?

Niet door leverancier verstrekt

Waar kan Consol CM/Helpdesk worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Chromebook (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • ConSol Consulting & Solutions Software
  • Gevestigd in Muenchen, Duitsland
  • Opgericht in 1984
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

België, Duitsland, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk en nog 1 andere

Talen

Duits, Engels

prijzen van Consol CM/Helpdesk

Beginprijs:

€ 69,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Consol CM/Helpdesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Consol CM/Helpdesk heeft een betaalde versie vanaf € 69,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • ConSol Consulting & Solutions Software
  • Gevestigd in Muenchen, Duitsland
  • Opgericht in 1984
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

België, Duitsland, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk en nog 1 andere

Talen

Duits, Engels

Video's en afbeeldingen van Consol CM/Helpdesk

Consol CM/Helpdesk Software - 1
Consol CM/Helpdesk Software - 2
Consol CM/Helpdesk Software - 3
Consol CM/Helpdesk Software - 4
Consol CM/Helpdesk Software - 5
Nog 5 andere bekijken
Consol CM/Helpdesk Software - 1
Consol CM/Helpdesk Software - 2
Consol CM/Helpdesk Software - 3
Consol CM/Helpdesk Software - 4
Consol CM/Helpdesk Software - 5

Functies van Consol CM/Helpdesk

  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Rapportage en analyse
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Consol CM/Helpdesk

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
#1 for schools, universities, and state and local government. Simplifies ticket submission and automates workflow and reporting.

Software gevonden in