Wat is Trello?

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams.

Wie gebruikt Trello?

Trello is bedoeld voor teams van alle groottes, voor de makers en doeners, en voor degenen die dromen werkelijkheid maken.

Waar kan Trello worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Atlassian
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, Duitsland, Filipijnen en nog 11 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Fins en nog 14 andere

prijzen van Trello

Beginprijs:

US$ 5,00/jaar
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Trello heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Trello heeft een betaalde versie vanaf US$ 5,00/jaar.

Over de leverancier

  • Atlassian
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, Duitsland, Filipijnen en nog 11 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Fins en nog 14 andere

Video's en afbeeldingen van Trello

Trello Software - 1
Trello Software - 2
Trello Software - 3
Nog 4 andere bekijken
Trello-video
Trello Software - 1
Trello Software - 2
Trello Software - 3

Vergelijk de kosten van Trello met soortgelijke producten

US$ 5,00/jaar
Gratis versie
Gratis proef
US$ 13,49/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 10,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 7,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Trello

  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestellingen bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contentbeheer
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Elektronische formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Factureren
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Grafische workfloweditor
  • Ideeënbeheer
  • Innovatiebeheer
  • Integraties van derden
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van producten
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Opdrachtenbeheer
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vereistenbeheer
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Trello

Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Wunderlist is een samenwerkingssoftware waarmee gebruikers takenlijsten met elkaar kunnen delen, herinneringen kunnen instellen en notities kunnen toevoegen.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Microsoft Project is een eenvoudige maar krachtige tool om werk te beheren, van snelle projecten tot complexere initiatieven.
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
Redmine helpt teams van elke omvang om hun projecten consistent op tijd en binnen het budget te verzenden.
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.

Reviews over Trello

Gemiddelde score

In totaal
4,5 (21.160)
Gebruiksgemak
4,5 (21.160)
Klantenservice
4,3 (21.160)
Functies
4,3 (21.160)
Waar voor je geld
4,6 (21.160)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Geverifieerde reviewer
Full time student in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

De tool voor zowel studenten als werkenden!

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Ik vindt Trello een ideale tool voor studenten, maar ook kan ik mij voorstellen dat het ook goed werkt voor werkenden.

Pluspunten:

Het is handig om taken overzichtelijk weer te geven en ook kun je handig taken koppelen aan mensen.

Minpunten:

In het begin vond ik het lastig om een aantal dingen te vinden.

Sander D.
Online marketeer in Nederland
Bouwmaterialen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Prima software om te gebruiek nals marketing kalender

4,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Een prima product voor een prima prijs wanneer je op zoek bent naar een makkelijk te automatiseren marketing kalender.

Pluspunten:

De gebruiksvriendelijkheid in het maken van taken en het koppelen van personen. Bovendien is ook de layout zeer gebruiksvriendelijk.

Minpunten:

Koppeling met andere agenda's zoals Outlook of andere bruikbare software zoals Jira.

Thomas M.
Mobile Developer in België
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Review Trello

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: zeer leuke tool en zou het zeker aanraden aan collega's.

Pluspunten:

Zeer handige software waar je snel mee aan de slag kunt. Veel templates ter beschikking zodat je zelf niet te veel configuratie moet doen.

Minpunten:

Bij een groot aantal kolommen begint het een beetje onoverzichtelijk te worden

Ernesto alfonso O.
Ernesto alfonso O.
Director in Mexico
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Religieuze instellingen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Facilita la colaboración de proyectos

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Una vez que entiendes la dinámica de uso, realmente se vuelve sencillo la colaboración y seguimiento de proyectos.

Pluspunten:

Su interface e implementación de tableros para trabajo en equipo es sumamente ingenioso facilitando así la colaboración. La integración con Servicios Google y Calendarios, Slack, Zoom es impresionante, realmente se vuelve sencillo dar forma a ideas y proyectos en equipo.

Minpunten:

Se requiere invertir tiempo para entender todas sus funciones y aprovechar en totalidad lo que ofrece la plataforma ya que no es tan intuitiva.

Jana K.
Jana K.
Customer Experience Strategist in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Managementconsulting, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Trello Review

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I love how visual Trello is. It's easy to see at a glance where I am at with all my projects and what needs my attention next.

Pluspunten:

Trello is my preferred project management system, one that I use in my business as well as to manage my clients' projects. It's simple enough to use yet robust enough to handle high level of details.

Minpunten:

I haven't really explored the Butler function and automations enough so can't talk to that aspect of Trello.