Jet Interactive

Jet Interactive

door Jet Interactive

Wie gebruikt Jet Interactive?

Companies that require a phone system for the modern business world. Customers that require a phone system that is flexible, simple to manage, use and maintain.

Wat is Jet Interactive?

The ultimate call tracking system for companies that drive sales via inbound phone calls. Jet Interactive tracks both the source of the call & the result, feeding this information back into your CRM and/or Analytics systems.

Your sales team has real time data (before answering the call) to see which ad triggered the call. This works with both online & offline ads.

Overall you can see which ad channels deliver sales & where to allocate your advertising spend!

Jet Interactive - Details

Jet Interactive

http://www.jetinteractive.com.au

Opgericht in 2006

Jet Interactive - Prijsoverzicht

Jet Interactive heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. Jet Interactive betaalde versie vanaf US$ 25,00/maand.

Beginprijs

US$ 25,00/maand

Prijsinformatie

Per number or per user cost per month.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Functies van Jet Interactive

Call recording software
Archiveren
Bestandsoverdracht
Door gebeurtenissen geactiveerde opname
Geplande opname
On-demand opnamen
Opnemen en afspelen
Opnemen van gedistribueerde oproepen
Oproepen markeren
Beller-ID
CRM
Campagne-attributie
Conversies bijhouden
IVR en spraakherkenning
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Trefwoorden bijhouden
Callcenter
Enquêtebeheer
Invoer via telefoontoetsen
Meerdere scripts
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Stemaanpassing
Tekst naar spraak
Voicemail

Reviews van Jet Interactive

5 van 5 reviews worden weergegeven

In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Klantenservice
4,8/5
Functies
4,8/5
Waar voor je geld
5/5
Joshua S.
Managing Director
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-10-2018

"Brilliant: Call Tracking That Integrates With Analytics"

Opmerkingen: Brilliant experience. They close the advertising loop, allowing us to see call data on a keyword level. We are not way more efficient at advertising, we know what works and what doesn't. Moreover the system tracks calls, so we can see if they were effective leads or not, and coach our sales team to be better.

Pluspunten: All out call tracking data (online & offline) is tracked and recorded in Analytics. They support all major analytics programs, but we use Google Analytics. They even provide a dashboard which shows total calls tracked, and then feed that data in on a keyword level. It has closed the loop on our advertisng.

Minpunten: Their team is good, but their product is high in demand. Sometimes I have to wait 2 or 3 minutes for support. They are still good, but I hope they scale their team as this is a hot product people need.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-10-2018
Simon mon D.
Digital Strategist
Marketing en reclame, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-3-2019

"Intuitive UI, great product"

Opmerkingen: Several clients required easy to use call tracking to monitor marketing sources of phone calls. This allowed them to more efficiently allocate as spend and saved a great deal of money while improving quality of leads.

Pluspunten: It was simple to use but provided all the data we needed. They were great throughout the setup and could answer any questions I had. Highly recommend.

Minpunten: Nothing. It did the job as advertised and I’d recommend them.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-3-2019
Geverifieerde reviewer
Business Development Manager
Telecommunicatie, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-4-2019

"Call tracking software - simplified "

Pluspunten: The ability to use a 100% Australian based call tracking that accurately tracks the origin and location of the call effectively.

Minpunten: N/A - free trial only at this stage. Will liaise further with marketing.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-4-2019
Ali S.
Digital Marketer
Marketing en reclame, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-3-2019

"Fantastic Call Tracking & Recording Service"

Pluspunten: - In depth data for online and offline campaigns. So you get to see which keywords brought in sales calls. Also you can setup different numbers for different sources that also helps in allocating budget effectively. - Great price for the services and features that are offered - Tracks calls from mobile website; that is such a great feature for marketers and sellers online because so much traffic has moved to mobile in the past few years.

Minpunten: Most of the features are great. I think they need to market and inform users about some of the features in a more effective way. Maybe offering a free trial period could be a good idea where a support assistant could help the user run through various parts of the UI.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-3-2019
Geverifieerde reviewer
Account Director
Marketing en reclame, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-3-2019

"Seamless integration & great support"

Pluspunten: We used Jet Interactive to measure cross channel digital campaigns and offline marketing activity. The Jet team were extremely helpful in the on-boarding for our client and supporting their development.

Minpunten: Any issues were promptly handled by the Jet team during our onboarding.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-3-2019