Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Twilio Flex
Wat is Twilio Flex?
Twilio Flex is het eerste volledig programmeerbare cloudplatform voor contactcenters dat bedrijven de volledige controle geeft over hun contactcenterervaring. Met Twilio Flex kunnen bedrijven onmiddellijk een omnichannel contactcenterplatform implementeren en ook elk element van de ervaring programmatisch aanpassen, inclusief de medewerkerinterface, communicatiekanalen, interactieroutering en rapportage, om te voldoen aan de unieke behoeften van het bedrijf.
Wie gebruikt Twilio Flex?
Niet door leverancier verstrekt.
Twijfels over Twilio Flex?
Vergelijk met een populair alternatief

Twilio Flex
Reviews over Twilio Flex
Gemiddelde score
Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)
- <50
- 51-200
- 201-1.000
- >1.001
Reviews zoeken op score
Quality review of Twilio Flex
Pluspunten:
- Flex word itself dedicated for flexibility of Customer communication.- one of best Omni channel platform- easily integrated with various communication channel
Minpunten:
- quite workload to integrate API & CRM connection or any data management tools.
Twilio Feedback
Opmerkingen: Just wanna rate it 10/10! Thanks to the developers.
Pluspunten:
Twilio has been our partner for our daily lives in work. What I love the most about this software is that this has the capability of pulling up a report depends on what we need by creating our own dashboard in "Analyze" tab.
Minpunten:
Nothing so far! Everything we need is in this software. We can make our own dashboard and that's the best that it has! Kudos!
Force at work
Pluspunten:
It makes our monitoring easier and also keeps us updated to our volumes
Minpunten:
None so far, if there will be will keep you posted
accurate , smooth and very straightforward.
Opmerkingen: Excellent
Pluspunten:
Easy to use, convenient and very user friendly.
Minpunten:
None, because your products are awesome. It provides appropriate and accurate data.
Great
Opmerkingen: It is really accessible and convenient as all that we need for our daily task is in Twilio Flex.
Pluspunten:
On a daily basis, we normally do a monitoring of queues in order for us to have a balance staffing.
Minpunten:
None so far as I don't see anything that causes a problem while using Twilio Flex