Wat is Autotask PSA?

Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet.

Wie gebruikt Autotask PSA?

Niet door leverancier verstrekt

Autotask PSA-video
Autotask PSA Software - 1

Twijfel je over Autotask PSA? Vergelijk met een populair alternatief

Autotask PSA

4,3 (101)
Autotask PSA
Niet beschikbaar in jouw land
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
88
36
3,9 (101)
3,9 (101)
4,0 (101)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 99,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
132
14
4,6 (247)
4,7 (247)
4,5 (247)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Autotask PSA

Gesponsord
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
De cloudgebaseerde software voor netwerkactiviteiten van Auvik biedt MSP's ongekend inzicht in klantnetwerken en automatiseert complexe taken. Meer informatie over Auvik
NinjaOne is een eenvoudige, alles-in-één oplossing voor IT-activiteiten die MSP's en IT-professionals graag gebruiken. Meer informatie over NinjaOne
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Meer informatie over ConnectWise Control
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
HaloPSA combineert alles wat een Managed Service Provider nodig heeft op één centrale locatie. Meer informatie over HaloPSA
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-beheer om hun IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
MSP Manager biedt webgebaseerde helpdesk- en factureringssoftware waarmee je je IT-servicebedrijf met maximale efficiëntie kunt besturen.
Exercise.com is een aangepast merkeigen softwareplatform om je fitnessbedrijf beter te laten groeien en te beheren.
Maximizes productivity and quality of service through self-service, knowledge management and advanced workflows.
De back-up- en opslagoplossingen van Automate kunnen voorzien in gegevensbescherming en herstel vanaf fysieke en virtuele machines. Ontvang je gratis rondleiding!
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Apteriks biedt gehoste software voor IP-adresbeheer, die momenteel wordt uitgebreid naar CMDB.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.

Reviews over Autotask PSA

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
4,0
Functies
4,2
Waar voor je geld
3,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Garry
Garry
Vice President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

We use it daily and couldn't live without it!

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: We run our entire business out of Autotask. It does everything for us as an MSP.

Pluspunten:

Autotask is about automation. It makes ticketing and billing processes standardized and automated. It has become our central repository for information. All service related issues, time spent, contracts, hardware, etc goes in there. I tell my team all the time, "If it doesn't exist in Autotask, it didn't happen."

Minpunten:

Autotask support has historically been difficult, but is getting much better. Reporting is very powerful, but also VERY difficult to get your arms wrapped around it. It isn't something you do on a whim. If you have time to spend with it, you'll get good data. If you don't have time to spend, make sure you pay for some Autotask consulting time to help you.

Simon
Director in VK
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Autotask a sledge hammer for a nut?

4,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall its doing the job so we continue to use it. It is expensive for what it is but if its not broke don't fix it.

Pluspunten:

Its thorough and excellent when working with multiple organisations.

Minpunten:

Its very convoluted. This means its very flexible for sure but it can also be a bit of a mine field.

Carl
President CEO in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Autotask is good for smaller organizations

3,0 2 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

When we were a smaller company it worked well. Once we grew past 15 users the software was difficult to configure to work with.

Minpunten:

No good workflows/ways to configure ticketing.

Jaden
IT Specialist in VS
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Autotask is great as a ticketing system

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall I would recommend this software. We use it daily for a few years now. It is great for documentation and tying it to the company. The ticketing works well and the alerts are great.

Pluspunten:

I use this product every single day as our ticketing software. It is great. It is easy to create widgets to track metrics as well as keep account of tickets. I also like the ability to create configuration items and easily tie them to the company they go with.

Minpunten:

Its a little slow to respond sometimes. It does not like when you are trying to edit/save two tickets at the same time. Other than that not much complaints.

Elizabeth
Owner in VS
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great for Large Teams

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall I enjoyed using the Autotask PSA for most things, but it was not a good fit for the team I was working with.

Pluspunten:

Autotask PSA is a great option for large teams. It is fully customizable, offers a wide array of features, and has an excellent, hands-on onboarding process. It is a great option for large teams.

Minpunten:

This software required quite a bit of manual set up for tasks I needed -- things such as automatically sending emails to clients on ticket updates, changing fields from required to not required, etc. For a very small team, onboarding was a bit onerous.