Wat is Autotask PSA?

Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet.

Wie gebruikt Autotask PSA?

Niet door leverancier verstrekt

Waar kan Autotask PSA worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Datto
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Duitsland, India en nog 3 andere

Talen

Duits, Engels, Italiaans, Nederlands, Spaans

Over de leverancier

  • Datto
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Duitsland, India en nog 3 andere

Talen

Duits, Engels, Italiaans, Nederlands, Spaans

Video's en afbeeldingen van Autotask PSA

Autotask PSA Software - 1
Nog 2 andere bekijken
Autotask PSA-video
Autotask PSA Software - 1

Vergelijk de kosten van Autotask PSA met soortgelijke producten

Autotask PSA

N/A
Gratis versie
Gratis proef
US$ 29,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Autotask PSA

  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Assets volgen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • CRM
  • Configuratiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • IT-reporting
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Prestatiemeetwaarden
  • Probleembeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Autotask PSA

Helpdesk van ConnectWise Manage: Krachtig ticketingsysteem met gecentraliseerde communicatie en integratie met tools die je momenteel gebruikt.
HaloPSA combineert alles wat een Managed Service Provider nodig heeft op één centrale locatie. Meer informatie over HaloPSA
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Enterprise-class IT-servicebeheertoepassing gebouwd voor multinational organisaties rond Service Integratie en Beheer.
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Accelo is het meest flexibele, krachtige en geautomatiseerde platform voor servicewerkzaamheden voor dienstverlenende bedrijven en helpt je om de controle te houden.
Deepser is een complete ITSM- en ITAM-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, organisatorische processen en activabeheer te optimaliseren. Meer informatie over Deepser
Uitgebreide cloudgebaseerde managementoplossing voor bedrijven. Inclusief boekhouding, CRM, projecten, HR, enz., op elk apparaat.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM

Reviews over Autotask PSA

Gemiddelde score

In totaal
4,2 (91)
Gebruiksgemak
3,9 (91)
Klantenservice
4,0 (91)
Functies
4,1 (91)
Waar voor je geld
3,8 (91)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Garry A.
Garry A.
Vice President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

We use it daily and couldn't live without it!

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: We run our entire business out of Autotask. It does everything for us as an MSP.

Pluspunten:

Autotask is about automation. It makes ticketing and billing processes standardized and automated. It has become our central repository for information. All service related issues, time spent, contracts, hardware, etc goes in there. I tell my team all the time, "If it doesn't exist in Autotask, it didn't happen."

Minpunten:

Autotask support has historically been difficult, but is getting much better. Reporting is very powerful, but also VERY difficult to get your arms wrapped around it. It isn't something you do on a whim. If you have time to spend with it, you'll get good data. If you don't have time to spend, make sure you pay for some Autotask consulting time to help you.

Elizabeth M.
Owner in VS
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great for Large Teams

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall I enjoyed using the Autotask PSA for most things, but it was not a good fit for the team I was working with.

Pluspunten:

Autotask PSA is a great option for large teams. It is fully customizable, offers a wide array of features, and has an excellent, hands-on onboarding process. It is a great option for large teams.

Minpunten:

This software required quite a bit of manual set up for tasks I needed -- things such as automatically sending emails to clients on ticket updates, changing fields from required to not required, etc. For a very small team, onboarding was a bit onerous.

Chris H.
General Manager in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

CRM, Time tracking, Support management made easy

5,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: We successfully manage most aspects of our MSP business using Autotask. The entire workflow from incoming requests, time tracking, resource management, contract management, ending with an API workflow to our billing system.

Pluspunten:

From an MSP perspective, this product functions as a CRM, time tracking/management, contract management, and ticket system. You can manage all aspects of an MSP business here with billing integrations available to close the loop.

Minpunten:

It can be a bit difficult to get started, but this is more of a business process issue as opposed to a product issue. If you have defined your workflow and processes you can translate them easily into this product.

Geverifieerde reviewer
President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computer- en netwerkbeveiliging, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Just OK

3,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: As a MSP you need to have one. The client facing ticket portal is unusable. The KB section makes it hard to add images.

Pluspunten:

It is a mature product. Has many features.

Minpunten:

Hard to use. Has made few improvements over the years. The RMM (owned by same company) integration is basic.

Karen F.
Registered nurse in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Ticket management simplified with the help of Autotask

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: My overall experience would be two thumbs up! it isn't another ticket managing system I would prefer rather than Auto task. I feel like I'm going to be with it for a long time

Pluspunten:

Auto task can integrate with almost any third-party software you can imagine it can create tickets on its own from alerts received from third-party vendors, can close tickets when it notices the devices back online all by itself and on and on and on. With auto tasks if you want to automate or just keep track of your tickets or service calls it's so simple

Minpunten:

If you've never used auto task before it can feel overwhelming. There is so much you can click on and view that most users have a hard time learning everything it can do