Yellow Dog Inventory reviews

door Yellow Dog Software

Filteren op:

Gemiddelde scores

  • In totaal
    3,8/5
  • Gebruiksgemak
    3,5/5
  • Klantenservice
    4,5/5

Over Yellow Dog Inventory

Full featured inventory system for Hospitality to handle the needs of resorts, clubs and all general Retail and F&B operations.

Meer informatie over Yellow Dog Inventory

4 reviews worden weergegeven

Gary S.
Restaurant Engineer
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-3-2019

"F&B user"

Pluspunten: Developers are approachable when making suggestions or asking for help

Minpunten: Not intuitive at times, somewhat clunky interface

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-3-2019
Damien M.
Purchaser
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-3-2019

"YD Review"

Opmerkingen: YD is helping our company by improving efficiency and streamlining systems. The customer support has been absolutely amazing.

Pluspunten: Links to POS, and Quickbooks, seamless list-building and it’s easily searchable.

Minpunten: I think YD should partner with a POS software platform (or develop one of their own) PRIOR to selling it to clients.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-3-2019
Adam P.
Owner
Horeca, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    2/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    4/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-12-2018

"Yellow Dog"

Pluspunten: Just eh... It's supposed to be the 'cadillac of inventory software'... I don't get it. It makes things a lot more complex than needed and the implementation team did a very careless job.

Minpunten: Probably the price vs what they actually did for the set up. I wish I could go back and never buy it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-12-2018
Keisha A.
Cost Control Manager
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-3-2019

"Training and Clarity is Best Solution"

Pluspunten: The software is easy to use. The constant upgrade of the software is a plus whereas the company takes into suggestion client feedback and uses it to make the software better.

Minpunten: That some of the security features are not all that good. In terms of being able to over receive products into the system and being able to receive without a purchase order. (However, I learnt that this feature can be changed once requested)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-3-2019