Filteren op:

Gemiddelde scores

  • In totaal
  • Gebruiksgemak
  • Klantenservice

Over NetCourier

Courier software suitable for Sameday, Overnight, and International Couriers.

Meer informatie over NetCourier

3 reviews worden weergegeven

Gerrit F.
Executive
Logistiek en toeleveringsketen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-10-2020

"Effective but stagnant"

Opmerkingen: Very knowledgeable and helpful support team that works well with us as a reasonably small client, but the software itself is starting to show it's age.

Pluspunten: Key value was the existing integrations with multiple carriers as well as the embedded financial management.

Minpunten: The administrative back end is clunky and not very user friendly. Financial integration to external systems are sub standard.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-10-2020
Marcus W.
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-10-2016

"Great software"

Opmerkingen: Have been using Metafour for many years now, great reliable service. Very modern look to the customer portal and fantastic new reporting tool.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-10-2016
Theresa P.
Mailroom Supervisor
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2017

"It shone a light on courier processes incoming and outbound. Makes the tracking process efficient."

Pluspunten: Easy to use and finding consignments. Access to all historic jobs which is better than carrier systems. Enhanced our mailroom's reputation for improving efficiency and customer service.

Minpunten: Training new internal users on the client portal - takes some time for new users to appreciate that detail required are to improve operations.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2017