SAS Customer Intelligence 360 reviews

Over SAS Customer Intelligence 360

SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.

Meer informatie over SAS Customer Intelligence 360

Pluspunten:

Niet beschikbaar

Minpunten:

Niet beschikbaar

Beoordelingen van SAS Customer Intelligence 360

Gemiddelde score

Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,0
Functies
4,5
Waar voor je geld
5,0

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

9/10

SAS Customer Intelligence 360 heeft een totaalscore van 4,5 van 5 sterren op basis van 2 gebruikersreviews op Capterra.

Reviews filteren (2)

Productscore

Productscore

Landen

Landen

Gebruik

Sorteren op

Heb je SAS Customer Intelligence 360 eerder gebruikt?

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Reviews filteren (2)

Geverifieerde reviewer
CEO in Ivoorkust
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

best company for optimize your marketing

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: the overall experience with SAS Customer Intelligence 360 is very incredible and it's very productive for the entreprises

Pluspunten:

if you search a companie for optimize and ameliorate the marketing of your entreprise , choose this company

Minpunten:

the price is very too expensive , try to review your price

Seddik
Data Analyst in Tunesië
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

SAS Customer Intelligence

4,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

•Open data model •Dynamic data collection •Post-data-collection contextualization •Anonymous behavior capture •Predictive models, forecasting and goal-seeking routines •Dynamic content placement

Minpunten:

Pricy for medium and small firms. Tough to learn. Not user friendly. Can have better visualizations.