Filteren op:

Gemiddelde scores

  • In totaal
  • Gebruiksgemak
  • Klantenservice

Over Yokoy

Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI.

Meer informatie over Yokoy

4 reviews worden weergegeven

Sandra Z.
CFO
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-2-2021

"Bewertung"

Opmerkingen: Sehr gut.

Pluspunten: Einfachheit, Verkürzung der Arbeitsabläufe, Schnittstelle zur Buchhaltung.

Minpunten: Bis jetzt keine festgestellt. Wir nutzen das System ganz neu.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-2-2021
Urs B.
CEO
Managementconsulting, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-9-2021

"Strong, easy to use platform for expense management"

Opmerkingen: Overall, I'm really happy. Especially the customer service is top-notch and reacts ultra fast on all enquiries.

Pluspunten: easy-to-use, good KI features, good integration with our ERP

Minpunten: expenses that need to be charged to a client cannot be managed easily . There should be an option to link expenses directly to a client.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-9-2021
Jakup S.
Head of Operations & Finance
Groothandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-2-2021

"Cooles App - Super Team"

Opmerkingen: Durch Yokoy sparen wir uns im Unternehmen durchschnittlich 6h pro Monat, das war der Hauptgrund der integration von Yokoy.

Pluspunten: Das erfassen der Belege mit einem Foto. Die Anbindung an SAP B1 war genau das wir gesucht haben.

Minpunten: Eine Zeiterfassung und Lohnsoftware wäre Ideal in diesem EINEN App.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-2-2021
Sarah B.
Sales
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-5-2021

"Very good client service"

Pluspunten: Very simple and easy to use. Dashboard is simple and clear.

Minpunten: Maybe just the first contact. I didn't know that I should contact someone internally at my firm to have access and went on the website searching for login. Forutnately the client service helped and was super kind.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-5-2021